Samsonite S'Cure DLX

7,0 Lees 1 review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

• Slecht

het geweten 24-07-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Het zijn super koffers. Licht en handzaam. Wielen lopen als een trein. Koffers sluiten prima.
Al met al een aanrader.
Echter tijdens laden/lossen op de luchthavens zijn deze koffers beslist niet bestand. Een koffer was al binnen een maand na aankoop kapot (scheuren aan achterzijde). Bij de dealer kreeg ik uit coulance een nieuwe. Kort geleden weer op vakantie geweest. En weer is de achterzijde van de koffer gescheurd. Verzekering, dealer en Samsonite geven niet thuis. Het is niet hun pakkie an als er voor en na de vlucht met koffers wordt gegooid en ge smeten.
Al met al zeer onprettig en onbevredigend.
Ik overweeg maar weer om ouderwetse hardschalige en dus zwaardere koffers aan te schaffen

het geweten 11-11-2015

Na wat heen en weer geschreven, besloot de dealer de koffer toch te versturen naar het Samsonitereparatie centrum. Kort geleden belde de dealer mij op dat Samsonite een geheel nieuwe achterzijde had gewisseld. De koffer is weer zoals het moet zijn en de reparatie was kosteloos uitgevoerd. Hulde.