Samsung RL60GQERS - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
258 liter inhoud

Beoordeling op basis van 118 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

kjeld1 12-12-2014 Product paar dagen in bezit

ZEER VEEL RUIMTE,PRAKTISCHE INDELING, MOOIE DESIGN EN ZEER STIL TEN OP ZICHTE VAN ONZE VORIGE KOELKAST.

Jadzia 07-12-2014 Product paar weken in bezit

Ruime koel/vries combinatie met een praktische indeling waaronder 2 separate groentelades en deurvakken waarin limonadeflessen stevig rechtop blijven staan. De knik in de handgrepen zorgt ervoor dat niet veel kracht nodig is om de deuren te openen. Ook het vriesdeel is zeer ruim met 4 lades en een ijsblokjes systeem. Qua vormgeving is dit een van de mooiere koelkasten. Eventuele vingerafdrukken zijn zeer eenvoudig weg te vegen.

André1956 04-12-2014 Product paar weken in bezit

Mooie en fijne koeler
Vooral het vriesgedeelte is netjes, gemakkelijk vanwege de "No Frost"lekker zelf ontdooien dus geen geknoei met emmertjes warm water.
Ook de A+++ is goed voor het milieu

jasonthebout 28-11-2014 Product paar dagen in bezit

geweldige koelkast, vrijwel geluidsloos, zuinig. Kreeg de beste reviews van de Consumentenbond en terecht

Energiezuinig 27-11-2014 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, Vooral de verlichting in de koelkast is een groot plezier. Tip, verlichting in de vriezer?

Streden01 26-11-2014 Product maand in bezit

Koelkast oogt degelijk, duidelijk display en stevige dikke deuren. Veel koel en vriesruimte alleen jammer dat de schapjes maar beperkt verstelbaar zijn.
Ook de onderste lade gaat niet helemaal soepel eruit.
Je moet de deur iets meer dan 90 graden openzetten om
hem goed naar voor te kunnen trekken, daardoor kan deze koelkast beter niet in een hoek geplaatst worden.
Een echte aanvulling is de aparte ijsblokjesmaker. Dit werkt perfect. Altijd voldoende ijsblokjes op voorraad.

Het geluidsniveau is acceptabel. Als hij aanslaat staat hij wel enigszins te brommen maar in de regel is de koelkast vrij stil.

Alles bij elkaar geen spijt van deze aanschaf, hij koelt goed en staat erg mooi in de keuken.

P'line 21-11-2014 Product paar dagen in bezit

Een prachtige en energiezuinige koelkast met grote inhoud. Ik kan nu eindelijk de overheerlijke slagroomtaart van mijn moeder(82jr) in de koelkast plaatsen zonder verschillende plateaus te verwijderen. Zelfs dan blijft er voldoende ruimte over voor de gebruikelijke etenswaren en flessen. Ook het vriesgedeelte is ruim voldoende. Wij komen de winter en zomer wel door:)met deze Samsung koel/vriescombinatie. Over de duurzaamheid kan ik nog niets melden daar hebben we hem te kort voor. Maar gezien de verschillende andere apparatuur die we in huis hebben van Samsung zal dat ook wel goed zitten.

Bergen 1975 20-11-2014 Product paar dagen in bezit

We zijn erg blij met onze nieuwe koelkast. Hij ziet er erg fraai uit. Zonder ons al enorm verdiept te hebben in de gebruiksaanwijzing, doet hij wat hij moet doen. Voor de uitgebreide mogelijkheden zullen we ons nog even moeten verdiepen.
Er werd in het introductiefilmpje gesproken over een handig uitneembaar bakje in de koelkastdeur voor dingen die je vaak gebruikt. dat bakje hebben we helaas nog niet gevonden.
De koelkast is erg stil en de verlichting binnenin is mooi duidelijk. De potten op de bovenste plank bekijk je van onderaf vanwege de grote hoogte. Geen enkel probleem. Met mijn 1m75cm kan ik overal prima bij.
Duurzaamheid valt nog niet te beoordelen.

wjmpie 13-11-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer snel op temperatuur . Mooie vormgeving en ruime koel-vrieskast.
Alleen onderste lade koelkast, moeilijk uitneembaar.

Kizmolaila 11-11-2014 Product paar dagen in bezit

Dit is de mooiste en grootste koelkast die ik ooit gehad heb. Een mooie indeling en heerlijke grote bakjes in de deuren. Ik ben als een kind zo blij met deze aankoop.
Ook de deur handvaten zijn erg praktisch.
Met de grote laden ben ik ook zeer blij dit is veel beter dan de kleine laden die ik hier voor had.

Arriexx 10-11-2014 Product paar weken in bezit

IJskast valt kleiner uit dan gedacht. Wellicht wennen.
Zeker vries gedeelte lijkt gelijkwaardig met ca 90 liter volume.
Je hoort vrijwel geen geluid.
Ziet er fraai uit.
Gaat makkelijk openen dicht.
Ben benieuwd of ie echt zo zuinig is als beloofd en of hij ook zo betrouwbaar is als de Siemens die het bijna 20 jr vol gehouden heeft.

YelleY 31-10-2014 Product paar dagen in bezit

Nieuwe koelkast een paar dagen in mijn bezit. Bevalt erg goed. Valt wel op dat hij wat vaker aanslaat dan onze oude koelkast. Maar het geluidsniveau is beperkt.
Indeling is heel goed. Mooi ruim. Instelling van de temperatuur is ook heel prettig.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Maar de algehel kwaliteit komt goed over.
Ook de deurgrepen zijn erg fijn, met de pink te openen.

YelleY 18-02-2015

Kleine update na een paar maanden. De no-frost werkt geweldig, geen aanvriezing in de vriezer. Verder maar een nadeeltje kunnen ontdekken zo ver; de vrieslade(s) vallen er vrij makkelijk uit.
De 'ijsblokjesmachine' werkt uitstekend.

Ruud And. 30-10-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie, ruime koelkast, zelfs meer als verwacht.
Veel ruimte in het koelgedeelte, waarbij je het evengoed naar eigen smaak prima kunt indelen. Vriezer handig met veel lades, had grote pret met de ijsblokjesmaker! Maar dat is zeker voor de zomerse dagen ook erg handig.
Geluid is meer als gedacht, maar, we hebben niet eerder zo'n grote gehad dus... En je hoort hem alleen in de (open) keuken, of als alle geluid in huis verder uit is. Dus eigenlijk niet zo'n punt.

Kortom: wat je er na drie dagen van kunt zeggen, tot nog toe dik tevreden.

Yassin88 27-10-2014 Product paar dagen in bezit

Geweldige koelkast, ik ben er hartstikke blij mee! en nog een super zuinig en lekker ruim. de led lichten binnen in de koelkast maken het nog eens een genot om in de avond de koelkast te openen.

leonardlk 13-10-2014 Product jaar of meer in bezit

Tweeeneenhalf jaar geleden deze koelkast gekocht. Een van de eerste die zo zuinig was (A+++). Hij is superstil, en je hoeft hem eigenlijk nooit schoon te maken. Totaal geen ijsvorming in het vriesgedeelte. De Perfect Fresh la werkt ook supergoed voor je groente/fruit.

Nu is het alleen wel zo dat langzaam de blauwe ledjes in het display voorop de koelkast aan het 'stuk' gaan zijn, zodat je niet meer de koelkast goed kunt uitlezen/instellen. Reparatie buiten garantie kost 192 euro, voor een paar ledjes. Dat gebeurd natuurlijk altijd na de garantieperiode. Dit verwacht je niet van een top of the line product. Nooit meer een Samsung voor mij.

ponder42 29-09-2014 Product paar dagen in bezit

The fridge has really a lot of space and consumes relatively little energy compared with our old fridge (roughly half but still it is almost 50% bigger).
The noise of the fans when the fridge is cooling could be less though. It is ok in our open kitchen but mostly because the kids are noisier still ;-)

All in all we are quite happy so far.

Robert Haney 27-09-2014 Product paar weken in bezit

Na lang vergelijken leek mij dit de beste keus. Voor het oog een echt RVS front, dus geen INOX lak die snel beschadigd. Wat Samsung echt onderscheid is het No Frost systeem, nooit meer hoeven ontdooien. Gevoelsmatig zou ik in eerste instantie gemakshalve weer voor een Duits apparaat zijn gegaan. Echter een objectief kritisch vergelijk deed mij hierop uitkomen. Daarnaast was ook het testresultaat van De Consumentengids mede doorslaggevend!

Priyanka 17-09-2014 Product maand in bezit

Fanatisch product omdat doe eco regels mee. Geluidarm. Mooi vorm..Zeer anteraden . Gewoon simply Compleet .

PDiepeveen 04-09-2014 Product paar weken in bezit

Wij kochten onlangs de Samsung RL60GQERS.
De indeling van de vakken is zeer praktisch en fraai uitgevoerd. Binnenin is een uitstekende verlichting op alle schappen. Ondanks de 60cm breedte is de effectieve ruimte in het koel en diepvriesgedeelte enorm. Van buiten is het een beauty om te zien. Hij staat helaas in de garage, maar zou zeker niet misstaan in de keuken. Het liefst zouden hem omruilen met die van de keuken.
Over de duurzaamheid kunnen we na enkele dagen natuurlijk nog niet veel zeggen, maar we gaan uit van de gebruikelijke kwaliteit van Samsung. Over het geluid kunnen we kort zijn. Zelfs in een volledig stille ruimte hoor je helemaal niets. De prijs is niet kinderachtig, maar de 10 jaar garantie op de belangrijkste onderdelen geeft ons een heel goed gevoel bij deze aankoop.

Madje6919 02-09-2014 Product paar weken in bezit

Prima koelkast. Minder vriesgedeelte dan in vorige koelkast (Miele), deze had vier ruime lades. Koelgedeelte groot en goed verlicht.