Bosch KGE36AW40 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
215 liter inhoud

Beoordeling op basis van 38 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Vera 22-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooie koelkast

Als vervanging van een Bosch koelkast van een paar generaties ouder deze prachtige koelkast aangeschaft. Een stuk stiller en zuiniger dan z'n voorganger. De indeling is erg handig en super helder verlicht. Het nadeel is dat hij wel wat smaller van binnen is dan z'n voorganger van dezelfde hoogte, maar dat zal vast zijn vanwege de isolatie waardoor deze koelkast een A+++ waarde heeft.
Ook erg handig om op een display de instellingen te zien staan en ook de koelkast en vriezer apart in te kunnen stellen.
Leuk dat er dan vervolgens ook nog een leuke cashback actie liep ten tijde van aanschaf. Dat kwam lekker uit.
Ook de levering door Coolblue was prima.
Vooralsnog geen nadelen aan deze koelkast gevonden.

Pluspunten

• verlichting
  • stil
  • zuinig
  • indeling

Herman 11-01-2017

mooie indeling, geruisloos

Mooi apparaat, fijne indeling. Jammer dat de webwinkel geen mogelijkheid bood om de deur van rechts naar linksdraaiend om te bouwen

Astrid Castricum 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Bosch

ik heb hier geen woorden voor, voor zoveel mogelijkheden met deze koelkast, Super Ga zo door!! Het leukste vind ik dat er een klein vleeswaren (vleesbeleg) bakje er in zit. Wel een super idee en Super handig.

Vijaya 06-01-2017 Product paar weken in bezit

Well Priced A+++ Refrigerator

Refrigerators + Freezers that have A+++ energy label are usually high in price. But this refrigerators from Bosch was good in price and nothing else can beat in price. Coming to the functionality and usage, it is spacious and fulfills most requirements of a small family. So far, we did not find any problems and it is very quiet.

Pluspunten

• Bosch
  • Spacious
  • Not expensive for A+++ range.
  • Quiet (Not much noise)

Minpunten

• English instruction manual is not availabe

JHO 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

KGE36BW41

Mooie grote stille koel-vriescombinatie.
Mooi grote vrieslade compleet met flessenrek en "hangende" extra kleine lade met bakjes.
zeer compleet,super stil en zuinig

• zuinig (AAA)
  • compleet

Jan C. 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast

Heb deze koelkast gekozen, omdat hij er kwalitatief mooi en degelijk uit ziet. De verlichting is zeer helder en geeft een goed zicht in wat je in je koelkast hebt liggen. De opberg bakken en glasplaten zijn degelijk en zien erg fraai uit. De knoppen zijn makkelijk te bedienen. Enige nadeel vind ik toch het geluid wat hij af en toe geeft met koelen. (maar is een bekend probleem bij alle nieuwe koelkasten ivm met het koelmiddel (R600) wat ze moeten gebruiken.
Al met al een top kast!

Pluspunten

• Degelijk
  • Ziet er mooi uit van binnen
  • Goede verlichting
  • Ruim

Minpunten

• Soms wat brom geluid

18 december 2016 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super zuinig en betrouwbaar

deze koel/ vries combinatie heeft een goede prijs kwaliteit verhouding en is ook logisch en praktisch ingedeeld.

Pluspunten

• Indeling
  • Ruim
  • Zuinig

Minpunten

• een grote en twee kleine vriesladen

Halina 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

SUPER FUNCTIONELE KOELKAST.

Ik heb een goede keuze gemaakt met deze koelkast van Bosch. Goede verdeling van lades, rustig... dus weinig geluid, automatisch... dus
nooit meer temperatuur zelf aanpassen.Binnen is ze mooi ontworpen. Ik ben zeer tevreden!!! Ik raad iedereen zo een koelkast te kopen!! Halina.

L 19-12-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne koelkast

Hiervoor hadden we een losse koelkast en een losse vriezer. Deze koel/vriescombinatie is veel praktischer. Ik mis niets aan ruimte bij het koelgedeelte. De vriezer is iets compacter dan een losse vriezer. Veel instelmogelijkheden en een alarm voor als je vergeet de koelkast dicht te doen. Ook is de 0-graden lade en de speciale kaas-lade. Super!

Pluspunten

• Groot koelgedeelte
  • instellingen koel en vriezer
  • alarm
  • speciale laden voor verschillende producten

Minpunten

• vriezer aan de kleine kant (maar groot voor combi)

Mas 17-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veel ruimte, mooie indeling, fijne ledverlichting

Wij hebben hem net binnen. Koelkast ziet er mooi en strak uit. Fijne led verlichting. Mooie en praktische indeling. Zuinig.
Het is een goed merk, dus wij zullen er zeker nog vele jaren van kunnen genieten.

Pluspunten

• 2 aparte opberglades voor groenten en vlees/vis
  • goede indeling
  • makkelijke bediening
  • led verlichting
  • erg zuinig

soek 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

ruim en overzichtelijk

We zijn met zijn tweeën, daarom zochten we een niet te grote koelkast maar wel een waar het vriesvak gescheiden is van het koelgedeelte. Waarbij de koelkast bovenin is, zodat we minder hoeven te bukken en gemakkelijker kunnen zien wat we in voorraad hebben. Ook schoonhouden is daardoor gemakkelijker dan bij ons oude tafelmodel.
Al denk je dat een koelkast een kast is, bij deze viel ons op dat ie een praktische indeling heeft, waardoor we alles overzichtelijk neer kunnen zetten. Hoewel je daar niet echt op let bij de aankoop, het licht is fijn. Alles is goed zichtbaar. De bediening gemakkelijk. Hij maakt weinig geluid en is volgens het energie label zuinig in gebruik.

Pluspunten

• overzichtelijke indeling
  • gebruik op stahoogte
  • goed licht
  • stil

Jean Rinia 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Te gekke koel-vriescombinatie, geeft een goed gevoel!

Altijd al Bosch- Siemens apparaten gekocht, hierin nooit teleurgesteld geweest. degelijk, mooi afgewerkt, en het laat je nooit in de steek.

Pluspunten

• Goed doordacht
  • Energiezuinig
  • Mooi afgewerkt

Hans 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Koel vriescombinatie

Goed en gebruiksvriendelijk apparaat. Mooie vormgeving. Goed van binnen ingericht. Weinig stroomgebruik. Weinig geluid.

Fredje 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Top Koelkast

Hele fijne koelkast, Vooral de Vitafresch compartiment.
Je verse producten langer vers houden begint met het VitaFresh vershoudsysteem. Je kunt over genoeg ruimte beschikken om al je boodschappen op te slaan en op het LED-display zie je in een oogopslag hoe het met de temperatuur gesteld is.

Pluspunten

• Vitafresh
  • Low Frost technologie

Minpunten

• Deur gevoelig voor deuken

Bosch KGE36BW41 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeker behorend tot de meest duurzame en degelijke koelers

Gekozen voor dit deze Bosch omdat we de vorige probleemloos meer dan 20 jaar hebben gehad. De vorige viel uit en wellicht hadden we met een kleine reparatie nog jaren vooruit gekund met de vorige. Dat kan eigenlijk maar betekenen dat deze alleen maar beter en zuiniger is. Hij is net gebracht en je kan nu al op het oog zien dat deze nog meer gebruikersgemak en nog zuiniger is.

Pluspunten

• flessenrek
  • zonder problemen in koude garage
  • regelbare vochtigheid groentela
  • milieuvriendelijk
  • goede prijs-kwaliteit

marjonski 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch koelkast KGE36BW41

supermooie vrij staande koelkast, handige indeling met freshbox voor vlees en vis. Maakt geen geluid en de +++ is ook goed voor je portemonnee. Echt heel blij mee, DOEN

Pluspunten

• indeling
  • geluidloos
  • energiezuinig

Heleen 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, goed apparaat

Gekozen voor design binnenkant door luxere uitstraling en afwerking. Daarbij zuinig, vershoud lades voor groente, vlees en vis. De glasplaat in vriezer waardoor deze ook is te gebruiken zonder lades voor invriezen van gerechten welke rechtop moeten staan. Daarbij weer gekozen voor Bosch aangezien mijn vorige koelvriescombinatie 26 jaar is meegegaan!

Pluspunten

• luxe uitstraling binnenkant
  • glasplaat vriezer
  • vershoud lades
  • zuinig en stil

Tico 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

breed en helder

De Bosch ijskast is helder ruim en fris van binnen. Ook heel handig de 2 vers houdbakken.
De Bosch ijskast is ook heel stil. Klasse.

Pluspunten

• ruim
  • helder
  • vers houdbakken
  • stil

Minpunten

• heb ik nog niet

Rob Lodder 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Actie Bosch 2016

De melding voor het verzoek van de cashback actie na aankoop van een Bosch Koelkast is erg eenvoudig doordat je op snelle manier enkel die vragen hoeft te beantwoorden die hiervoor nodig zijn. Ik was binnen 5 minuten klaar, top Bosch !!!

Hul 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeker een aanrader

Zoals velen het weten, is merk Bosch een van de top merken. Juist daarom heb ik voor deze koelkast gekozen.
Wat betreft prijs; vergeleken met andere merken is de prijs wel goed.
Het is een A+++ koelkast wat ik ook heel erg belangrijk vind.
Koelkast neemt niet veel ruimte in beslag. Echt geschikt voor kleinere keukens dus!
En ik vind het een leuke koelkast ooknog:)
De diepvries gedeelte kon wat ruimer denk ik :)

Pluspunten

• Binnenkant is ruim
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Af en toe hoor je van de koelkast geluiden komen
  • Diepvries gedeelte kon ruimer