Bosch KGE39AL40 - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Dennis Rodenburg 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Bosch Koelvriescombinatie

Gewoon tot nu toe geweldig!! Geen 10 omdat de onderste vrieslade geen stop heeft, maar dat zal een reden hebben.. een hele dikke 9

• Zuinig
  • Veel ruimte

Minpunten

• Geen stop op onderste vries lade

go 30-11-2016 Product paar weken in bezit

koelkast

de koelkast is ruim van binnen en laat geen vingerafdrukken achter. het neemt weinig plek in beslag. Je kunt er alles in kwijt.

L. van Meurs 16-11-2016 Product paar weken in bezit

koelkastmet vriezer

lekker hoog en goed verlicht alleen jammer dat voor deze prijs de anti frost ontbreekt en dat je dan elke maand de kast leeg moet halen en 10 minuten moet laten staan en even schoonmaken en weer inruimen voor deze prijs had ik eigenlijk beter verwacht , maar zijn wel tevreden met de vries-koelcombinatie

natascha 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

ruime en vooral stile koelkasten

prachtige koelkast die de verwachtingen meer dan waar maakt.
geruisloos je merkt niet eens of die aanslaat. koelt megasnel!
deuralarm gaat na 1 minuut af en werkt zeker met kinderen ideaal.
megaruim, met een gezin met 3 kinderen krijgen we hem nieteens gevuld.
mooie ledverlichting die de hele keuken verlicht als je snachts stiekem wat uit de koelkast pikt ;)
al met al een dikke aanrader, ik kan geen minpunt bedenken

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • deuralarm

16jop50 12-11-2016 Product paar weken in bezit

super koelkast,groot,goed in te delen en stil,mooi licht.

grote koelkast, slimme laden en planken
mooie led-verlichting en hulpstukjes
stil en ruim in te delen.
alarm bij temperatuur, deur niet goed dicht en snel gewaarschuwd

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • slimme indeling
  • temperatuur alarm

Ernst R. 21-08-2012 Product half jaar in bezit

6,2
Complete ramp, lijkt wel een oude diesel ! DE koelekast rammelt en borrelt zo hard dat wij 's-avonds de TV harder moeten zetten als de ijskast aangaat. Kortom, nooit meer een Bosch !

Fam. Brand 10-06-2012 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen zijn wij in het bezit van deze koelkast en we zijn super tevreden. Onze vorige koelkast was ook een Bosch maar die hebben we na 5 jaar helaas de deur al uit moeten doen. Het was destijds een van de eerste nofrost-koelkasten maar helaas bleken de koelkasten van deze serie niet goed te werken. Ook het geluidsniveau was ontzettend storend, onaangenaam en erg overheersend. Dus eerst getwijfeld of we toch weer een Bosch zouden kopen. Ons oog was op dit model gevallen. Erg mooi en zeer ruim. Vooral in de groentelade kun je aardig wat kwijt. Zelfs een bloemkool! De kritiek over het geluidsniveau van de vorige reviewer delen wij niet. Met het lawaai van onze vorige koelkast in ons achterhoofd waren we toch wat huiverig, maar van deze koelkast hebben we totaal geen last. Ok, je hoort af en toe wel wat maar dat wordt ook vermeld in een aparte folder die bij de koelkast geleverd wordt. Voor ons is het geluidsniveau zeer zeker niet storend of overheersend. Kortom, superblij met deze aankoop en hopelijk gaat hij langer dan 5 jaar mee.

rsvvuuren 24-01-2012 Product paar weken in bezit

Deze koelkast hebben wij nu 2 weken in gebruik. Na een klein inbouw koelkast zonder vriezer is de ruimte die deze vriezer bied erg fijn. Het vriesgedeelte is voor ons voldoende (familie van 3). De grootte groente lade en nog een kleinere lade vinden wij echt ideaal. De groente lade is ook heel groot.

Volle flessen blijven stevig in de deur vast staan en kunnen ook met gemak worden neergelegd. In de deur bevind zich boven de flessen houder een flexhouder welke eenvoudig te verstellen is op heel veel niveau's. Deze is bij ons niet helemaal goed. Hij wilt niet altijd vastklemmen.

Na het sluiten van de koelkast gaat er een kleine ventilater draaien welke de lucht binnen de koelkast circuleerd. je hoort hem draaien maar is niet vervelend.

Nu komen we bij het geluidsniveau... Dit is voor mij een enorme tegenvaller. De koelkast staat in een open keuken. Wanneer ik op 4 tot 6 meter afstand zit met de tv aan hoor ik de koelkast heel irritand borrelen. Zo erg dat ik mij er aan irriteer. Ik heb nog niet een koelkast gehad die zo'n irritant geluid produceerd. De koelkast slaat ook elke 20 minuten aan en je woonkamer is dus nooit meer redelijk stil. Ik ga over het geluidsoverlast contact opnemen met Bosch en hopelijk is deze koelkast niet perfect en kan het verholpen worden, alhoewel ik er een hard hoofd in heb dat dat zal gebeuren.