AEG S53600CSS0 - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

brusje 14-12-2012 Product half jaar in bezit

14 december 2012.
Heb deze koel/vriescombi nu ruim half jaar in huis. Mooie goed afgewerkte kast. Tot enkele weken geleden beviel de AEG Santo goed. ECHTER . . . .
Nu het kouder is geworden begint de ellende. De kast staat in onze bijkeuken en daar is het lekker koel en nu zelfs koud. Zo'n 10 graden. En dan werkt de diepvries niet meer. Brood wordt zacht, ijs gaat smelten etc. Volgens service afd. van AEG is dat normaal. In een koude omgeving gaat deze zeer energiezuinige kast minder koelen. Klinkt niet onlogisch voor het koelkastgedeelte maar dat is toch te zot voor het vriesgedeelte. Dat zou altijd ongeveer -18 graden moeten blijven. AEG: zet hem maar in de kamer of keuken dan doet hij het wel goed! en: Had je maar in de handleiding moeten kijken.
Daar staat inderdaad iets over klimaatzones in. Plaats het apparaat niet in ruimtes waar het kouder dan +15 graden kan worden. Ja lekker. Een handleiding lees je pas nadat je dat apparaat gekocht hebt. Bij verkoop niets van verteld. Er staat ook niets op de diverse sites.
Dus als je deze koelkast gaat plaatsen op een plaats die koeler dan +15 graden kan worden, KOOP HEM DAN NIET. Ik moet nu met veel energie onze bijkeuken verwarmen om de energiezuinige koel/vrieskast goed te laten werken. "Leve AEG".

Rob
Een zeer teleurgestelde gebruiker.

P.D.van der Ploeg 10-10-2012 Product kwartaal in bezit

Prima deluxe koelkastje!!!
Mooie vormgeving en lekker rustig!

Ideale opbergruimte lekker ruim ook.
De RVS-deur is ook schitterend en qua vlekken valt het best mee.

LB 10-10-2012 Product maand in bezit

Mooie stille koelkast. Lekker veel ruimte. Alleen indelingen van de planken zouden wat meer mogelijkheden mogen hebben.