ETNA KVV754 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV754 blauw op Kieskeurig.be.

p**o@h**l.com 11-09-2021

Mooie koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

Mooie kleur koelkast. Hij staat bij ons in de serre bij gebrek aan ruimte in de keuken, en dat stoort niet. Koelt lekker en vriest ook goed. Ook groenten en fruit kan ik goed kwijt in de grote la met cripszone

Pluspunten

• Kleur
  • Koelt goed

Officiele reactie van Atag 13-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat de retro koelkast een mooie plek heeft gekregen in uw serre.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

j**n@g**l.com 17-08-2021

Iconische koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV754 rood

Wij beiden vinden dit een super mooie rode koelkast. Hij staat als een icoon, op de grens van de open keuken en de woonkamer, voor een antraciet grijze muur. De indeling is voor ons geweldig want we hebben nog nooit zo'n opgeruimde koelkast gehad.
Het geluidsniveau is niet zo hoog dat het storend is .
Voor de prijs/kwaliteit verhouding voldoet de koelkast aan al onze eisen.
Wij hebben hiermee helemaal in onze nopjes.

Pluspunten

• Ruime en handige indeling
  • Mooi retro uiterlijk

Minpunten

• Nog geen minpunt gevonden

Officiele reactie van Atag 18-08-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over het uiterlijk en de ruime/handige indeling van uw ETNA koelkast en deze een mooie plek heeft gekregen in uw woning. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Saskia 20-01-2021

Prachtige kleur en heerlijk ruim

Geschreven voor: ETNA KVV754 koper

Prachtige ruime koelkast met een grote en kleine groentela. Alle produkten en flessen passen er in. Het vriesvakje had voor mij niet gehoeven (ik heb een aparte vriezer), maar het wel handig. Prachtig stevige deurhandel.

Pluspunten

• 2 groentelades
  • veel ruimte in de deur

Minpunten

• vriesvak had niet gehoeven

Officiele reactie van Atag 21-01-2021

Beste Saskia,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen. Goed te lezen dat dit retro model koelkast zo naar wens is.

Heel veel (koel) plezier gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Mees 07-11-2020

Koelkast jankt

Geschreven voor: ETNA KVV754 beige

Ik heb 10 maanden geleden - bij X - deze koelkast gekocht. De koelkast maakt een jankend geluid. Ik hoor het een verdieping hoger nog.
Volgens een eerste reparateur was gas in het koelsysteem de oorzaak en was het euvel niet te verhelpen. X stuurde vervolgens een monteur van de fabrikant zelf langs (Atag). Deze gaf aan dat het jankende geluid bij dit type koelkast hoort.

Minpunten

• Koelkast maakt jankend geluid.

Officiele reactie van Atag 09-11-2020

Beste Mees,

Wat ontzettend vervelend dat je zoveel last hebt van het geluid van de koelkast. Ondanks dat er reeds een monteur is geweest willen wij graag nog even meekijken in de historie en de bevinding van onze monteur. Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com ? Bedankt alvast.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Frank de Jong 04-11-2020

prachtige vintage design moderne koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

Het model van deze koelkast brengt je terug naar vroegere tijden. Want wat is hij mooi, gelijk een mooie eyecatcher in de keuken. Het koelsysteem is geweldig evenals de ruimte en de opbergmogelijkheden. Het geluidsniveau valt mij wat tegen. ik heb mij ook laten vertellen dat de koelvloeistof een periode moet inwerken en dit geluid dan minder wordt.
Jammer was dat de koelkast bij het uitpakken een beschadiging had op de deur en dat dit in onze optiek onvoldoende klantvriendelijk is afgehandeld door Etna.

Pluspunten

• design
  • opbergruimte

Minpunten

• motorgeluid

Officiele reactie van Atag 05-11-2020

Beste Frank,

Bedankt voor je review en wat leuk dat dit model een eyecatcher is in je keuken. Ook zijn we blij om te horen dat je tevreden bent over de ruimte en opbergmogelijkheden echter het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je een ontevreden gevoel hebt overgehouden wat betreft de schadeafhandeling. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen zou je dan je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Björn 18-08-2020

Fraaie koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: ETNA KVV754 beige

We wilden een retro koelkast die niet al te opvallend in het interieur is, vandaar de kleur beige.
Het is een ruime koelkast. Er passen grote flessen in de deur. In de metalen flessenrek in de koelkast zelf passen “gewone” flessen het beste in. Let op: Taps toelopende flessen kunnen eruit vallen!
Vriesvak werkt prima. Jammer dat er geen houdertje erbij zit voor ijsblokjes te maken.
Het meegeleverde eierdoosje geeft plaats voor slechts 7 eieren. Dus als je een grote doos eieren koopt liggen er een aantal eieren los in de koelkast.
Nut en noodzaak van de interne inschakelbare ventilator heb ik nog niet kunnen bepalen.
De koelkast staat bij ons in de open keuken. Het geluid valt reuze mee.
Er zit LED verlichting in de koelkast. De kleurkeuze van de LED had wel iets “warmer” mogen zijn voor een retro koelkast.
Een puntje van aandacht voor het design: dit soort koelkasten worden vaak “vrij” neergezet in de ruimte. De achterkant is niet fraai weg- of afgewerkt. Je moet de koelkast behoorlijk van de muur plaatsen volgens de meegeleverde afstandhouders, waardoor je vanaf de zijkanten zicht hebt op de niet afgewerkte achterkant.
De onderkant van de koelkast is aan de achterkant open, met relatief veel loze ruimte. Hierdoor kan onze poes Zich naar binnen werken (mede doordat de koelkast zo ver van de muur moet worden geplaatst. Ik zal hiervoor een rooster/gaas moeten maken.
De pootjes van koelkast zijn erg glad. Als je per ongelijk iets te stevig de koelkast open doet dan verschuift de koelkast (we hebben een tegel vloer).

Pluspunten

• Fraai design
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Kleur van de LED verlichting
  • Afwerking aan de achterkant

Officiele reactie van Atag 19-08-2020

Beste Björn, dank u wel voor uw mooie review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de kleur van de koelkast. Uw feedback over de achterkant en pootjes van de koelkast nemen we mee. Dank hiervoor. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Giancarlo 10-06-2020
  • Product gekregen

DHR.

Geschreven voor: ETNA KVV754 wit, groen

Ik vind de ETNA KVV754URJ heel mooi met een prachtige design werkt uitstekend en ben er heel blij mee.

Officiele reactie van Atag 16-06-2020

Beste Giancarlo,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over deze retro koelkast.
Bedankt voor deze mooie review en review score; een 10! Daar zijn wij erg blij mee.
Heel veel plezier met de koelkast.

Met vriendelijke groet, Femke

TUERLINCKX 05-06-2020

RETRO LOOK MET MODERNE TECHNIEK

Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

Een echte schatje van een koelkast. Ruim, overzichtelijk, verbruiksarm, stevige structuur. We willen ze nu al niet meer missen. Het pronkstuk nu al van onze keuken. Met wijnflessenrek om deze horizontaal te kunnen stockeren.

Pluspunten

• geluidsarm
  • weinig verbruik
  • professionele look en uitrusting
  • mooie groene kleur
  • overzichtelijke stockage mogelijkheden

Minpunten

• handgreep onderste lade moeilijk bereikbaar

Officiele reactie van Atag 08-06-2020

Beste Tuerlinckx,
Wat een leuke review heb je geplaatst!
Wij wensen u nog veel (koel) plezier toe met uw aankoop.
Met vriendelijke groet, Alice

Rene 13-05-2020

Mooie kleur. Koelt goed.

Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

De koelkast is sinds een aantal weken in bezit. Het apparaat doet wat die moet doen (goed koelen) waarbij het geluidsniveau prima is. Het is een compacte koelkast in de kleur groen. Dit is een mooie matte, zachtgroene kleur.
Zeker geen spijt van de aankoop.

Pluspunten

• Koelt erg goed
  • acceptabel geluidsniveau

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 14-05-2020

Beste Rene, bedankt voor je review. Heel veel plezier met deze 'koele' eye catcher!

Groet Heidi

Dimitri 15-01-2020

In het echt nog mooier als op de foto!

Geschreven voor: ETNA KVV754 rood

Naar herhaaldelijk naar een retro koelkast te hebben gezocht. Hierop uitgekomen en nog geen moment spijt gehad! Muisstil en de kleur is super!

• Handig vriesvak
  • Wijnrekje

Minpunten

• No-Frost mocht wel aanwezig zijn voor deze prijs

Officiele reactie van Atag 16-01-2020

Beste Dimitri,
We vinden het fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de KVV754BOR Retro koelkast van ETNA, Wij wensen je veel plezier van deze eyecatcher in de keuken , dank voor deze review.
Groet, Alice Webcareteam ETNA

ANNE GRIJSEELS 27-12-2019

mooi design

Geschreven voor: ETNA KVV754 beige

ik vind het een mooi design en praktische toffe indeling
weinig of geen geluid van de motor
deurgrendel mooi handig koelkast sluit heel zacht
de kleur is warm en past bij alle interieurs
heel blij met deze aankoop
geeft een meerwaarde aan mijn keuken

Officiele reactie van Atag 28-12-2019

Beste Anne,
Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel het gebruiksgemak als het design van deze retro koelkast. Een meerwaarde voor je keuken; dat lezen wij graag. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met de koelkast.
Met vriendelijke groet, Femke

Ina 16-10-2019

Prachtige kleur

Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

Sinds een week staat de prachtige koelkast in de keuken van mijn woonschip. Ik heb lang getwijfeld tussen een traditioneel model van Liebherr of een retro, trendy koelkast. Uiteindelijk gekozen voor de groene ETNA KVV754. Het is een mooie compacte kast. Ik vond het wel spannend om de kleur vanaf een plaatje te kiezen maar de kleur, mat zachtgroen, is echt fantastisch.

Pluspunten

• Kleur
  • Vormgeving

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 17-10-2019

Beste Ina, bedankt voor de genomen moeite om een review te plaatsen. Deze koelkast zal zeker een eyecatcher zijn in de je woonboot! Met energielabel A+++ en een aantal bijzondere features die de koelkast handig in gebruik maken zorgt ervoor dat je eten nog langer vers blijft. Heel veel plezier met deze prachtige koelkast. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Wiersma 24-09-2019

Mooie blikvanger

Geschreven voor: ETNA KVV754 rood

Mooie, opvallende en origineel uiterlijk. Stil en zuinig in verbruik. Ruime indeling, flexibel in te stellen naar eigen wensen. Goede fresh en crisp zone.

• Goede indeling, veel ruimte
  • Mooi om te zien

Minpunten

• deur is niet omte draaien

Officiele reactie van Atag 25-09-2019

Beste heer/mevrouw Wiersma, bedankt voor uw mooie beoordeling en wensen u nog veel (koel) plezier met u aankoop. Groet Claudia Webcareteam ETNA.