Bosch Serie 4 KGE49VW4A

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
302 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGE49VW4A op Kieskeurig.be.

familie Klinkhamer 03-07-2019

Grote koelkast, verrijking voor ons gezin stil energiezuinig

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VW4A

Voor ons grote gezin (8 personen) waren we op zoek naar een grotere, stille en energiezuinige vervanger van onze oude koelkast. De koelkast capaciteit is echt supergroot, van de koelvriescombinaties was dit zo'n beetje de enige met een grotere vriescapaciteit van 111 liter tegen een betaalbare prijs, stil en energiezuinig! We zijn er blij mee!

Pluspunten

• Capaciteit
  • Energiezuinig
  • betaalbare prijsklasse

Jouke 08-07-2019

Wat een ruime koelkast en vries gedeelte

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VW4A

Wij wilden een koelkast met veel ruimte en dat is deze 5 cm bredere dan normale koelkasten. Prachtig heldere led verlichting en wat een stilte in vergelijk met onze oude veel kleinere Bosch Koel-vries combinatie die het nog steeds deed na 16 jaar. Het stroom verbruik wordt nu precies 50% lager. Blij met een actie om een energie zuinigere koel-vriescombinatie te kopen.

Pluspunten

• Veel ruimte 312 liter in het koelgedeelte
  • erg stil
  • prachtig heldere verlichting in hedt koelgredeelte

Adriaan 02-07-2019

Geweldig

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VW4A

Ondanks vele aanbiedingen van opgedrongen andere merken ons vastgehouden aan onze eerdere ervaringen met Bosch koel en vries combinaties zowel elk los als inéén combinatie. Geen spijt van onze aankoop. Gewoon goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Hans 23-06-2019

Constante kwaliteit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VW4A

Dit is het zoveelste product dat ik van Bosch heb aangeschaft. Net zoals de andere spullen, is dit ook weer een prima apparaat.
Degelijk gebouwd en probleemloos werkend. Hoe hij zich houdt in de toekomst weet ik nog niet, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Pluspunten

• degelijk gebouwd
  • ruim, lekker breed
  • goed ingedeeld, voldoende schappen

Lore van der Zanden 18-06-2019

Mooi uterlijk

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VW4A

Prima prijs/kwaliteits verhouding , met laag energieverbruik en een solide afwerking en praktische indeling.
Goed schoon te maken en prima uitleg gehad van de dealer.

Pino 13-06-2019

Leuke grote koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VW4A

De koelkast is mooi groot voor grote gezinnen. Dat was de reden van aankoop. Grote koelkast tegen goed prijs en een cashback!! Ik heb hier voor een no forst vriesvak gehad dit is low forst ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren. Dat is de enigste wat ik jammer vind aan de koelkast

Pluspunten

• Groot
  • Ruime binnenkant

Minpunten

• Low forst

Mert 12-06-2019

Ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VW4A

Het is prima koelkast ruim en overzichtelijk, het is alleen niet zo stil zo als ik verwacht had . Hebben open keuken. Je hoort het toch ondanks dat hij maar 30 decibel heeft .
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Tasdemir 05-06-2019

Goed houdbaarheid van groente en fruit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VW4A

Wij hebben de koelkast sinds 2 weken, wij zijn er zeer tevreden ermee. Veel ruimte, mooie led verlichting en het belangrijkste is dat groente en fruit lang vers blijft dankzij de Vita Fresh, zeker een aanrader.
Ik heb het in de open keuken staan, als het thuis stil is hoor je wel de koelkast geluid, het went wel

Pluspunten

• Groente & fruit blijft lang vers
  • Veel ruimte
  • Led verlichting
  • Vita Fresh systeem
  • Veel ruimte in de ruimte met een Big Box

Minpunten

• Heb het in de open keuken staan hoor je wel geluid

Hakan 05-06-2019

Koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VW4A

We wilden een ruim en stil koelkast hij is ruim en stil in zijn klasse. Tevreden op deze twee punten.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi verlichting

Minpunten

• Nog niets tegen gekomen

Jacobse 03-06-2019

Bosch KGE49VW4A - Functionele koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VW4A

Allereerst goed te spreken over het merk Bosch. We hebben reeds een kleinere variant van de koel- vriescombinatie alleen binnen ons gezin net te klein voor de dagelijkse gang en dus een grotere erbij gekocht. Handig is gebruik, Geen grepen (d.w.z. deze is geïntegreerd in de deur), ideaal formaat en ontzettend handig in zijn gebruik en onderhoud. Wij waren al tevreden met de kleinere variant die we al een aantal jaren hebben en nu met deze grotere variant erbij kunnen wij de komende jaren weer vooruit. Tot dusver geen klachten ook niet qua prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • Handgrepen geintegreerd
  • Handige indeling

Minpunten

• Flessenrek enkel te gebruiken voor smalle flessen
  • Verder geen minpunten

Jaap 27-04-2019

Bosch KGE49VW4A

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VW4A

Ik was op zoek naar een ruime koelvriescombinatie van minimaal 70 cm breed en wit. Tot mijn verbazing is de keuze dan zeer beperkt. Ik heb de Bosch KGE49VW4A gekozen vanwege de afmetingen en het energielabel A+++. De vorige Bosch koelvries combinatie heb ik zeker 15 jaar gehad, dus dat geeft wel vertrouwen in het merk. Nu 2 weken in huis en hij bevalt prima.

Pluspunten

• Ruim
  • Goede indeling
  • Zuinig

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Ans 11-06-2018

Mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VW4A

Het is een mooie ruime koelkast , vrijwel geluidloos en het flessenrek vinden wij ook ideaal .. Wij zijn heel blij met deze koelkast .. Mooie grote lades zowel in het koelgedeelte als in het vriesgedeelte ..

Pluspunten

• Mooi en veel ruimte