Samsung RS68N8222S9/EF

Amerikaanse koelkast
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8222S9/EF op Kieskeurig.be.

8,1

MD 27-08-2019

productfouten samsung

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Het is een relatief dure koelkast, je verwacht dan ook kwaliteit.
Binnen twee jaar na aankoop bij van Bemmel en Kroon trad er breuk op in een hoekpunt van de omranding van de glasplaten.
Binnen een periode van een half jaar ontstonden er breuken in de omrandingen van drie glasplaten.
Het betrof identieke breukvlakken op een van de hoeken.
De omrandingen zijn onder spanning om de glasplaten bevestigd, maar zijn niet bestand tegen de bijbehorende optredende spanning. Omdat de verschillende breukvlakken gelijk zijn en bij alle platen optreedt is de enige logische conclusie dat het een materiaalfout en/of productiefout is.
De klantenservice van Samsung stelt zich ten onrechte op het standpunt dat het gebruikersschade betreft en dus niet de verantwoordelijkheid van Samsung. Zowel de kwaliteit van het product als de klantenservice van Samsung valt door de mand. Dat er bij Samsung niet op klachten wordt gereageerd, is wel heel zwak.

Minpunten

• kwaliteit
  • klantenservice
  • geen reactie op klachten

Sander Schouten 12-12-2019

Mooie en volledige Amerikaanse Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Fijne, grote en zeer overzichtelijke koel- vrieskast. Echt een Amerikaanse Koelkast (met recht). Wel jammer dat er geen andere mogelijkheid is dan de koelkast aan te sluiten op de waterleiding. Je kunt geen watertank kwijt bij dit model; daar moet je wel rekening mee houden. Dit kwam niet heel duidelijk uit de omschrijving naar voren. Voor de rest is het een plaatje en zeer zuinig (A+++).

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Zeer groot
  • Overzichtelijk
  • Ruimte in overvloed
  • Mooie kleur

Minpunten

• Geen watertank los bij te bestellen
  • Moet op een waterleiding aangesloten worden

Meryem66 10-06-2019

Ruim en stil, maar geen praktische indeling

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Ik heb dit een aantal weken geleden gekocht. Werkt super goed en erg stil. Alleen de vakken zijn erg groot en je kan de planken niet verschuiven. Vind de indeling minder, zelf opgelost door bakken te kopen met een deksel.

Bas Bas 14-05-2019

Top koelkast, veel ruimte en stil, ook A+++

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Lekker veel ruimte, heerlijk stil (we hebben een open keuken en je hoort hem niet) dispenser werkt goed, soms duurt het even voordat je crushed ijs krijgt maar het werkt heel goed. Enige minpunt is de deuren die moeilijk opengaan en de kids moeten wennen want doordat de grepen verzonken zijn komen hun vingers er wel eens tussen. Ik vond hem ook vrij kostbaar, maar het hogere energielabel vond ik dat het wel waard.

Vita 24-02-2020

Wat een beest

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Hele goede service van Coolblue. De koelkast is wel echt groter dan gedacht. Eenmaal in de keuken wel erg wennen omdat hij uitsteekt. Het is geen standaard maat, maar wat een ruimte. Echt fijn. En cashback via Samsung helemaal fijn!

Pluspunten

• Heel zuinig a+++
  • Veel ruimte

Minpunten

• Geen flessenrek
  • Maakt geluid

Greet 17-02-2020

Amerikaanse koel vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Het product ziet er netjes uit, genoeg mogelijkheden. Handleiding is zeer slecht, onduidelijk. Grote inhoud, zowel planken als laden.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • laag energieverbruik

Minpunten

• Duurzaamheid moet nog blijken.

Arno1961 01-02-2020

Super

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Wat een onwijs stille koelkast en enorm veel bergruimte . Zeer hoogwaardige afwerking .
10 jaar garantie.
Erg blij mee.

Fokkoh 27-01-2020

Veel inhoud; korte deuren; ondiep

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Het is een fantastische koel/fries combinatie. Ik heb een smalle keuken en daarom zocht ik een koelkast die ondiep is en kleine deuren wat uitzwaai betreft. Deze koelkast past exact. Heel jammer dat in de nieuwe modellen geen zij uitstroom meer is voor de af te voeren warme lucht. Hierdoor moet de kast 5 a 10 cm van de muur af geplaatst worden om de warmte goed te kunnen afvoeren.

Pluspunten

• Ondiep voor een Amerikaanse
  • Veel ruimte
  • korte deur
  • zelfontdooier
  • A++

Minpunten

• Warmte afvoer alleen aan de achterkant
  • moet 10 cm van de muur af staan

Indra 26-01-2020

Grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Leuke aanbieding in combinatie met cashback en btw terug. Geen omkijken meer of je ruimte hebt, dus je kunt extra boodschappen inkopen. Water/ijsdispenser is superhandig. Ook nog eens zuinig Atriple +.

Pluspunten

• Groot inhoud
  • Ijs/Water dispenser
  • A triple +

Minpunten

• diepvriesladen

indy18 26-01-2020

Grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Grote koelkast voor leuke aanbieding. Veel ruimte met handige functies zoals water/ijs/crushed dispenser

Djawed 02-01-2020

Mooie design en veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

een goed prijs-kwaliteit verhouding, mooie design, goede indeling, vries en koolruimte apart, energiezuinig, geluidloos

Pluspunten

• ruim
  • mooie design

Mauke 20-12-2019

Uitstekende Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

De koelkast heb ik op 7 december gekocht. Na 4 uurtjes mocht ik deze bak aanzetten, wat een zee van ruimte.Het is helemaal niet te vergelijken met mijn vorige koelkast.

Pascalle 12-12-2019

Waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

We zijn erg blij met deze zeer ruime americaanse koel/vriescombinatie. Ook het koele water en de ijsblokjes werken perfect. Wel opletten waar je de koelkast gaat zetten ivm aansluiting op waterleiding, maar als je de stappen gewoon volgt is het makkelijk te monteren. We zijn blij dat we geïnvesteerd hebben in deze aanschaf.

Pluspunten

• zeer ruime inhoud
  • Ijsblokjesmachine erg handig
  • makkelijke bediening
  • mooie verlichting

Minpunten

• nog geen gevonden

YTH 30-11-2019

mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

vervanging van losse koelkast en Vriezer 10++ jaar oud. mooi zuinig fijne ijs maker en watert dispenser, ruim en toch compact. super koelkast

Pluspunten

• zuinig
  • mooi
  • ruim
  • water en ijsblokjes
  • actie prijs was super

Minpunten

• volgt

Anoniem 02-11-2019

Prachtig, groot en zuinig: A+++

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Ik heb de koelkast net gekocht en hij staat prachtig in onze keuken, zeer strak design. In vergelijking met onze vorige Amerikaanse koelkast is hij veel ruimer van binnen terwijl de buitenmaten gelijk zijn. Het plaatsen door de monteurs van Expert ging soepel en de gebruiksaanwijzing is erg duidelijk.

C. DOnders 08-08-2019

Mooie afwerking

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

goede maat, en indeling is prima, mooi front en roestvrijstaal redelijke prijs. In een open keuken een mooi meubelstuk.

RonnyB 07-07-2019

Geweldige aankoop

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Heerlijk, wat een ruimte heeft deze diepvries/koelkast.
Enige minpunt dat ik even kan bedenken is dat er een breed glas onder de ijsklontjesdispenser moet houden omdat er anders ijsklontjes naast het glas vallen.

Als ik het over moest doen had ik deze koelkast weer gekocht.

Anoniem 04-07-2019

perfecte grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

3 maand geleden deze koelkast gekocht, voldoet boven alle verwachtingen, zeer groot inhouds vermogen, vooral door de grote opbergruimte in de deuren

TouaregNL 18-06-2019

Ongelovelijk stil!!

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Vandaag is deze koelkast bezorgd.
Voorheen had ik ook een Amerikaanse koelkast van Samsung. Deze maakte echter meer geluid. Het design van deze koelkast is zeer strak en mooi afgewerkt.
Alles werkt met tiptoetsen dus geen mechanische delen die stuk kunnen.
Ook het instellen van de temperatuur en aflezen gaat eenvoudig via de tiptoetsen in het koel gedeelte.
Tot nu toe overtreft de koelkast de verwachtingen. Vooral het zeer lage geluidsniveau dat deze koelkast produceert

Arno 13-06-2019

Zuinige en stille Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Wij hebben deze Samsung aangeschaft als vervanger van onze 21 jarige Amerikaanse koelkast van Whirlpool. Deze Samsung gebruikt slechts een kwart van de hoeveelheid stroom t.o.v. onze oude, heeft meer binnenruimte en is super stil. Een echte aanrader!

We hebben hem gekocht bij Coolblue.nl en dat is helemaal een aanrader. Veel keuze, snelle en vooral heel nette zorgvuldige levering, en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Ruim
  • Zuinig
  • Mooie vormgeving