Samsung RS68N8222S9/EF

Amerikaanse koelkast
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8222S9/EF op Kieskeurig.be.

8,1

MD 27-08-2019

productfouten samsung

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Het is een relatief dure koelkast, je verwacht dan ook kwaliteit.
Binnen twee jaar na aankoop bij van Bemmel en Kroon trad er breuk op in een hoekpunt van de omranding van de glasplaten.
Binnen een periode van een half jaar ontstonden er breuken in de omrandingen van drie glasplaten.
Het betrof identieke breukvlakken op een van de hoeken.
De omrandingen zijn onder spanning om de glasplaten bevestigd, maar zijn niet bestand tegen de bijbehorende optredende spanning. Omdat de verschillende breukvlakken gelijk zijn en bij alle platen optreedt is de enige logische conclusie dat het een materiaalfout en/of productiefout is.
De klantenservice van Samsung stelt zich ten onrechte op het standpunt dat het gebruikersschade betreft en dus niet de verantwoordelijkheid van Samsung. Zowel de kwaliteit van het product als de klantenservice van Samsung valt door de mand. Dat er bij Samsung niet op klachten wordt gereageerd, is wel heel zwak.

Minpunten

• kwaliteit
  • klantenservice
  • geen reactie op klachten

Sander Schouten 12-12-2019

Mooie en volledige Amerikaanse Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Fijne, grote en zeer overzichtelijke koel- vrieskast. Echt een Amerikaanse Koelkast (met recht). Wel jammer dat er geen andere mogelijkheid is dan de koelkast aan te sluiten op de waterleiding. Je kunt geen watertank kwijt bij dit model; daar moet je wel rekening mee houden. Dit kwam niet heel duidelijk uit de omschrijving naar voren. Voor de rest is het een plaatje en zeer zuinig (A+++).

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Zeer groot
  • Overzichtelijk
  • Ruimte in overvloed
  • Mooie kleur

Minpunten

• Geen watertank los bij te bestellen
  • Moet op een waterleiding aangesloten worden

Bas Bas 14-05-2019

Top koelkast, veel ruimte en stil, ook A+++

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Lekker veel ruimte, heerlijk stil (we hebben een open keuken en je hoort hem niet) dispenser werkt goed, soms duurt het even voordat je crushed ijs krijgt maar het werkt heel goed. Enige minpunt is de deuren die moeilijk opengaan en de kids moeten wennen want doordat de grepen verzonken zijn komen hun vingers er wel eens tussen. Ik vond hem ook vrij kostbaar, maar het hogere energielabel vond ik dat het wel waard.

Meryem66 10-06-2019

Ruim en stil, maar geen praktische indeling

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Ik heb dit een aantal weken geleden gekocht. Werkt super goed en erg stil. Alleen de vakken zijn erg groot en je kan de planken niet verschuiven. Vind de indeling minder, zelf opgelost door bakken te kopen met een deksel.

mbavdv 23-09-2020

Strak design, goede binnenruimte en koud

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Mooi en strak design, ruime binnenruimte en goede verlichting. Lekker koud water, ook zonder ijsblokken. Helaas wel een vrijwel continue en erg vervelende brom, daardoor niet zo stil (zou beter moeten kunnen).

Muntslag 01-09-2020

Uitstekend!!!!

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Hele mooie strakke Eye catcher is deze koelkast.
Gebruik vriendelijke koelkast en prima service. Praktische indeling en handige opberg mogelijkheden. Ben erg blij mee, echt een aanrader!!!!

Anoniem 19-08-2020

Gewoon een coole kast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

De koelkast is erg stil, zuinig en het model spreekt ons erg aan. Mooi strak ontwerp, en omdat deze geen beugels heeft als handgrepen kan de koelkast verder open. Kortom een mooie koelkast.

Mroos 17-08-2020

Mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Fijne koelvriescombinatie met functie voor ijsblokjes/ koud water. Houd er wel rekening mee dat de deuren volledig geopend moeten zijn om de lades fatsoenlijk naar je toe te trekken

Sander Schouten 25-07-2020

Mooie Amerikaanse koelkast, slechte duurzaamheid

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Fijne grote en ruime koelkast / vrieskast.
Helaas binnen 5 maanden defect en niet meer te repareren. Productiefout volgens de reparateur.
Dus een nieuwe besteld, maar deze keer gekozen voor een LG - Amerikaanse koelkast.

Pluspunten

• Ruim

Minpunten

• Moet op een waterleiding aangesloten worden
  • Niet duurzaam, binnen 5 maanden defect

Happy 11-03-2020

Ruim en stil

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

De ijskast is ruim voor een groot gezin. De goede indeling van de ruime vriezer en nog ruimere ijskast bevalt erg goed. Voorts is die ook erg stil.

Walter69 10-03-2020

Ruim, A***,10 jaar garantie op compressor, design

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Amerikaanse Samsung koelkast gekocht als opvolger van een Bosch die naar bijna 10 jaar stuk ging. Doorslag gaf de prijs/kwaliteit, geproduceerd in Polen, design, energiezuinig A***, 10 jaar garantie op compressor, water- en ijsdispenser, er heel erg ruim. De ruimste in zijn klasse.

Philip1361 02-03-2020

Enorm veel ruimte!

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Deze koelkast heeft dezelfde afmetingen als onze vorige Amerikaan, maar de binnenruimte is heel veel groter! Het is een zeer stille koelkast, mooi helder verlicht van binnen. De materialen voelen allemaal zeer degelijk aan.

Joep132 02-03-2020

Een topkoelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Echt enorme blij met de aankoop van deze topkoelkast! De koelkast heeft een zee van ruimte, is super stil en heeft ook nog een A+++ rating. Had ik deze koelkast maar eerder aangeschaft. Wat een luxe! De aanschaf van deze koelkast is wat mij betreft een no brainer.

Thijs Teeling 01-03-2020

Ruime Koelkast en energie zuinig.

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Wij wilden een vervanging voor onze 25 jarige Amerikaanse koelkast.
Moest een twin cooling zijn en energie zuinig 3 sterren.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Vormgeving

Minpunten

• Geen flessenrek

Vita 24-02-2020

Wat een beest

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Hele goede service van Coolblue. De koelkast is wel echt groter dan gedacht. Eenmaal in de keuken wel erg wennen omdat hij uitsteekt. Het is geen standaard maat, maar wat een ruimte. Echt fijn. En cashback via Samsung helemaal fijn!

Pluspunten

• Heel zuinig a+++
  • Veel ruimte

Minpunten

• Geen flessenrek
  • Maakt geluid

Lars1 23-02-2020

Zeer ruime en stille koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

De koelkast staat er nog maar net en verving een origineel Amerikaanse koelkast. Het verschil in geluid is opmerkelijk: staat 'ie wel aan? Na het enkele uren laten 'rusten' de koelkast aangezet, die was binnen no-time op temperatuur en lijkt deze ook zeer constant te houden. De schappen zijn erg diep, en de flessenhouders in de deur ook zeer ruim. Of 'ie ook echt zo zuinig is als beweerd wordt moet zich bewijzen'heb er een verbruiksmeter achter hangen en die geeft op dit moment wel iets meer aan dan het opgegeven verbruik van zo'n 0,7 Kwh per dag-maar wellicht komt dat omdat 'ie eerst helemaal koud moet worden. Of het verbruik is berekend o.b.v. 7 graden en ik heb 'em op 4 staan.

De ijsblokjes worden ook al snel gemaakt, we kunnen niet wachten op mooier weer :)
Enige minpuntje is de aansluiting van de waterfilter, we kwamen niet uit de aansluiting, het leek erop dat de waterkabel doorgeknipt moest worden om deze op de filter aan te kunnen sluiten, dat hebben we vooralsnog niet gedaan-kraanwater filteren we ook niet. De hele handleiding heeft geen gebruikersexpert naar gekeken lijkt het, maar voor de meeste zaken heb je 'em ook niet nodig. En anders is er altijd Youtube-die is vaak duidelijker!

Alles bij elkaar genomen een erg fijne, ruime koelkast-geen spijt van. Hij ziet er ook nog eens mooi uit!

Greet 17-02-2020

Amerikaanse koel vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Het product ziet er netjes uit, genoeg mogelijkheden. Handleiding is zeer slecht, onduidelijk. Grote inhoud, zowel planken als laden.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • laag energieverbruik

Minpunten

• Duurzaamheid moet nog blijken.

Arno1961 01-02-2020

Super

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Wat een onwijs stille koelkast en enorm veel bergruimte . Zeer hoogwaardige afwerking .
10 jaar garantie.
Erg blij mee.

Fokkoh 27-01-2020

Veel inhoud; korte deuren; ondiep

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Het is een fantastische koel/fries combinatie. Ik heb een smalle keuken en daarom zocht ik een koelkast die ondiep is en kleine deuren wat uitzwaai betreft. Deze koelkast past exact. Heel jammer dat in de nieuwe modellen geen zij uitstroom meer is voor de af te voeren warme lucht. Hierdoor moet de kast 5 a 10 cm van de muur af geplaatst worden om de warmte goed te kunnen afvoeren.

Pluspunten

• Ondiep voor een Amerikaanse
  • Veel ruimte
  • korte deur
  • zelfontdooier
  • A++

Minpunten

• Warmte afvoer alleen aan de achterkant
  • moet 10 cm van de muur af staan

Indra 26-01-2020

Grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Leuke aanbieding in combinatie met cashback en btw terug. Geen omkijken meer of je ruimte hebt, dus je kunt extra boodschappen inkopen. Water/ijsdispenser is superhandig. Ook nog eens zuinig Atriple +.

Pluspunten

• Groot inhoud
  • Ijs/Water dispenser
  • A triple +

Minpunten

• diepvriesladen