Samsung RS68N8222S9/EF

Amerikaanse koelkast
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8222S9/EF op Kieskeurig.be.

MD 27-08-2019

productfouten samsung

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Het is een relatief dure koelkast, je verwacht dan ook kwaliteit.
Binnen twee jaar na aankoop bij van Bemmel en Kroon trad er breuk op in een hoekpunt van de omranding van de glasplaten.
Binnen een periode van een half jaar ontstonden er breuken in de omrandingen van drie glasplaten.
Het betrof identieke breukvlakken op een van de hoeken.
De omrandingen zijn onder spanning om de glasplaten bevestigd, maar zijn niet bestand tegen de bijbehorende optredende spanning. Omdat de verschillende breukvlakken gelijk zijn en bij alle platen optreedt is de enige logische conclusie dat het een materiaalfout en/of productiefout is.
De klantenservice van Samsung stelt zich ten onrechte op het standpunt dat het gebruikersschade betreft en dus niet de verantwoordelijkheid van Samsung. Zowel de kwaliteit van het product als de klantenservice van Samsung valt door de mand. Dat er bij Samsung niet op klachten wordt gereageerd, is wel heel zwak.

Minpunten

• kwaliteit
  • klantenservice
  • geen reactie op klachten

Meryem66 10-06-2019

Ruim en stil, maar geen praktische indeling

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Ik heb dit een aantal weken geleden gekocht. Werkt super goed en erg stil. Alleen de vakken zijn erg groot en je kan de planken niet verschuiven. Vind de indeling minder, zelf opgelost door bakken te kopen met een deksel.

Bas Bas 14-05-2019

Top koelkast, veel ruimte en stil, ook A+++

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Lekker veel ruimte, heerlijk stil (we hebben een open keuken en je hoort hem niet) dispenser werkt goed, soms duurt het even voordat je crushed ijs krijgt maar het werkt heel goed. Enige minpunt is de deuren die moeilijk opengaan en de kids moeten wennen want doordat de grepen verzonken zijn komen hun vingers er wel eens tussen. Ik vond hem ook vrij kostbaar, maar het hogere energielabel vond ik dat het wel waard.

Anoniem 02-11-2019

Prachtig, groot en zuinig: A+++

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Ik heb de koelkast net gekocht en hij staat prachtig in onze keuken, zeer strak design. In vergelijking met onze vorige Amerikaanse koelkast is hij veel ruimer van binnen terwijl de buitenmaten gelijk zijn. Het plaatsen door de monteurs van Expert ging soepel en de gebruiksaanwijzing is erg duidelijk.

C. DOnders 08-08-2019

Mooie afwerking

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

goede maat, en indeling is prima, mooi front en roestvrijstaal redelijke prijs. In een open keuken een mooi meubelstuk.

RonnyB 07-07-2019

Geweldige aankoop

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Heerlijk, wat een ruimte heeft deze diepvries/koelkast.
Enige minpunt dat ik even kan bedenken is dat er een breed glas onder de ijsklontjesdispenser moet houden omdat er anders ijsklontjes naast het glas vallen.

Als ik het over moest doen had ik deze koelkast weer gekocht.

Anoniem 04-07-2019

perfecte grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

3 maand geleden deze koelkast gekocht, voldoet boven alle verwachtingen, zeer groot inhouds vermogen, vooral door de grote opbergruimte in de deuren

TouaregNL 18-06-2019

Ongelovelijk stil!!

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Vandaag is deze koelkast bezorgd.
Voorheen had ik ook een Amerikaanse koelkast van Samsung. Deze maakte echter meer geluid. Het design van deze koelkast is zeer strak en mooi afgewerkt.
Alles werkt met tiptoetsen dus geen mechanische delen die stuk kunnen.
Ook het instellen van de temperatuur en aflezen gaat eenvoudig via de tiptoetsen in het koel gedeelte.
Tot nu toe overtreft de koelkast de verwachtingen. Vooral het zeer lage geluidsniveau dat deze koelkast produceert

Arno 13-06-2019

Zuinige en stille Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Wij hebben deze Samsung aangeschaft als vervanger van onze 21 jarige Amerikaanse koelkast van Whirlpool. Deze Samsung gebruikt slechts een kwart van de hoeveelheid stroom t.o.v. onze oude, heeft meer binnenruimte en is super stil. Een echte aanrader!

We hebben hem gekocht bij Coolblue.nl en dat is helemaal een aanrader. Veel keuze, snelle en vooral heel nette zorgvuldige levering, en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Ruim
  • Zuinig
  • Mooie vormgeving

Minpunten

F.P. Kersteman 29-05-2019

Amerikaanse koelkast RS68N8222SEF

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Top koelkast A+++ ! Stil, mooi design en ruim. Kortom de koelkast voldoet geheel aan onze verwachting.

Wim HS 09-05-2019

geweldige koelkast en zeer weinig stroom verbruik

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Zeer mooi en goed product erg zuinig in het stroomverbruik , Erg makkelijke water en ijsblokjes automaat en ook makkelijk aan te sluiten

Anoniem 24-03-2019

Super amerikaan

Mooie vormgeving
Goede indeling in koelkast
Koelt en vriest perfect
Stille motor
Perfect vers tapwater

Anoniem 05-11-2018

zeer fijne grote koel vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

vorige week gekocht bij coolblue omdat de oude het begaf. binnen 24 uur geleverd. Mooi strak van roestvrijstaal. Hij is zeer ruim zowel de koelkast als de vriezer. Geruisloos. handig: ijsblokjes maker (blok of crush) en koud water.

Fenny 30-10-2018

Super zuinig, mooi stille en ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Onze oude Samsung koelkast was na 11 jaar stuk gegaan, en we willen iets gelijks terug kopen van Samsung koelkast. Na het vergelijken van verschillende types van Samsung koelkast, komt deze koelkast best uit volgens onze wensen. Hij is zeer ruim van binnen en past mooi in de keuken wegens zijn strak design. Onze kinderen waren super blij mee dat we weer een koelkast hebben die ijsklontjes en gekoeld water functies hebben. We zijn zeer tevreden over dit product en zal het gemak niet missen.

Joop 10-10-2018

Mooie grote en stille koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Een mooie grote stille koelkast met veel bergruimte en erg zuinig. Voorzien van gekoeld water en ijsblokjes. Mooi afgewerkt.

Koelkast 09-10-2018

Zeer Stil en strak design

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Koelkast via internet gevonden, niet bezichtigd. De verwachting van wat de foto's schetsen komen overeen met de realiteit. Mooi design en goede afwerking. Binnen ruimte is verbazingwekkend groot.

Pluspunten

• Strak design

Sonny 28-09-2018

Samsung geweldig merk

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Vanwege goede ervaringen met een eerder gekochte tv van Samsung ben ik bij de recente huishoudelijke aankopen helemaal overgestapt op Samsung. Laatste 2 maanden een nieuwe tv/wasmachine en een amerikaanse koelkast gekocht. Alles was makkelijk aan te sluiten en voor nu heb ik nog geen gebrek/hapering kunnen ontdekken

ruma 19-09-2018

Prachtig,ruim en functioneel

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Ik ben zeer tevreden over dit product.
Het is een super ruime koelkast met een zeer overzichtelijk vriesgedeelte.
De extra opties van ijsklontjes en gekoeld water maakt deze koelkast voor ons gezin tot een topper.

RJ73 19-08-2018

Koelt en vriest zeer goed en erg stil

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Nu 2 weken in mijn bezit. Na eenvoudige installatie door duidelijke handleiding was de koelkast binnen zeer korte tijd gebruiksklaar. Na het aanzetten werd de gewenste temperatuur instelling snel bereikt. Het apparaat is er stil en de voorziening voor koud water, crushed ijs en ijsblokjes voldoet geheel aan de verwachting