Samsung RS66N8101S9

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
411 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS66N8101S9 op Kieskeurig.be.

Clff55 31-08-2019

Geweldige Koelcombinatie

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Deze Samsung Koelcombinatie hebben wij 6 Augustus 2019 aangeschaft en in een Woord Geweldig.
Heel veel ruimte en muis stil.

Van harte aanbevolen 04-07-2019

Aanrader

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

De voorganger van deze koelkast was ook een Samsung waar wij veel plezier mee hadden. Daarom besloten om weer voor dit merk te kiezen. Wij hebben deze koelkast nu drie weken en zijn er erg blij mee. Stil, ruim en ziet er strak en mooi uit ondanks zijn formaat. Bovendien 10 jaar garantie op de compressor. Dat geeft vertrouwen voor een lang probleemloos gebruik.

Pluspunten

• Zeer ruim
  • Strak design
  • 10 jaar garantie op compressor
  • Degelijk

Minpunten

• Bak om ijsblokjes te maken neemt veel plaats in

Suerink 01-07-2019

Geweldig stil en ruime Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

We hebben bewust gekozen voor een Amerikaanse koekast omdat qua ruimte en indeling van onze vorige Amerikaanse koelkast ons erg beviel. We hebben bewust gekozen voor een koelkast zonder water en ijs module omdat het erg veel ruimte innam en omdat iedere half jaar de filter vervangen moest worden en dit erg kostbaar is en het ijs te weinig gebruikt werd en daardoor erg zout werd. Ook 3x waterschade gehad omdat er iets misging met de kraan waar de koelkast op was aangesloten. Het was wel even zoeken, maar we hebben deze koelkast gevonden en zijn er enorm blij mee.

Pluspunten

• Ruim
  • IJsblokjes box
  • Deuralarm
  • Snel vriezen of koelen functie

Minpunten

• Planken niet flexibel te plaatsen
  • Flessen alleen rechtop in de deur

Richard1966 24-06-2019

Hele mooie, strakke en ruime koelkast/vriezer

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

We hebben de koelkast net gekocht en ingericht. Na een paar dagen zijn we zo ontzettend tevreden. Weinig geluid, veel ruimte en een mooie eye-catcher in onze keuken.

BURGGRAAF 17-06-2019

Precies wat ik zocht.

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Nu een maand in bezit. Niets negatiefs te melden. Grote inhoud van beide compartimenten. Alles te vinden door de perfecte verlichting.

Anita 10-06-2019

Stille koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Gezocht naar een stille grote koelkast met weinig poespas. Je hebt veel bruikbare ruimte in de koelkast. De koelkast is stil en prettig in gebruik.

Pluspunten

• Stille koelkast

Golf 07-06-2019

Genot voor het oog!

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Prachtige interieur! Alles goed bedacht. Zeer veel ruimte. Dat is de enige koelkast die ik wil hebben! Zeer aangeraden!

Brigitta 31-05-2019

Functionaliteit in een hip jasje!

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Ruime inhoud voor zowel de koelkast als de handige no-frost vriezer. Erg blij mee!
Echt een aanrader.

GioGio 28-05-2019

Super koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Een machtig groot koelkast waarin je alles mooi vers kan houden door het makkelijk bedienen van de temperatuur. No-Frost is genieten echt een plezier!
De mooi LED verlichting in zowel koel- als vriesruimte is erg handig
voor in de late uurtjes om een uur of vier.
Geruisloos en door het super strakke design
zal het in de keuken het pronkstuk zijn!
Zoveel andere koelkasten gezien
maar deze geef ik alleen een dikke tien!

Henk2402 28-05-2019

Enorme inhoud!

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Mooie grote koelkast zonder al te veel poespas erop. Heeft een enorme inhoud en is goed ingedeeld, zodat de ruimte in de koelkast effectief wordt benut. Ziet er verder ook nog eens zeer strak uit, wat voor mij maakt dat het een uitstekende koelkast is!

Anoniem 21-05-2019

Werkelijk de hele familie blij!!!!

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Vorige week gekocht en we zijn er in het gezin erg blij mee.Ook de "beppe"(oma in Fries) wordt er heel blij van! Super strak design, erg makkelijk de "stevige" handgrepen te plaatsen. Hij koelt echt razendsnel! Voor mijn feest 'savonds waren de wijn en de bier in no time koud. Ook het vriesgedeelte is super ruim en gemakkelijk in te delen. Ook het licht is mooi en vriendelijk voor je ogen!
Voor deze prijs zo'n super amerikaanse koelkast is echt een koopje. Nogmaals we zijn er echt heel blij en tevreden mee!

Martin 19-05-2019

Veel ruimte, heerlijk stil.

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Zocht een kast met veel ruimte. Dat is deze zeker. Staat in een open keuken, maakt weinig geluid. Was de grootste onder de 1000 euro.

Pluspunten

• Veel ruimte

Minpunten

• Nog geen gevonden.

Debby70 17-05-2019

Heerlijke ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

woensdag besteld en vrijdag gewoon huis en wat een heerlijke koelkast wij gaan samenwonen en zijn dan met 7 personen en dit is een uitkomst wat een ruimte in het echt nog ruimer dan op de foto ;-)
1 minpuntje wel een sleuf voor een wijnrek maar die zit er niet bij en is ook nergens duidelijk omschreven welek koelkast deze meegeleverd krijgt en welke niet ....nu moet ik deze elders bestellen dus misschien aangeven welke wel en welke niet zijn uitgevoerd met dit wijnrek .Verder super blij en tevreden

joyce 10-05-2019

stil, zeer ruim koelgedeelte, goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Super fijne koelkast, stil en zeer ruim. goede kwaliteit.
vriezer ook lekker ruim fijn dat er geen lades, maar vakken in zitten.

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • robuuste kwaliteit

hans 04-05-2019

strak model

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

zeer ruime en koel / vries kast zeer heldere led verlichting en een fijne indeling .
is ook redelijk stil voor zo een groot apperaat

Pluspunten

• zeer ruium

Minpunten

• nog geen gevonden

PetraHans 29-04-2019

Samsung Amerikaanse koelkast, SUPER

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Sinds enkele weken deze koelkast in onze keuken en wat een gemak met een dubbele deurs koel/ vries combinatie binnen handbereik in de keuken, achter de gesloten deuren grote en ruime plateaus en opbergvakken / bakken in de deuren. De binnenverlichting is fantastisch, helder over de gehele hoogte van de kast. Bediening en regeling is simpel en eenvoudig zoals het hoort. Uiterst tevreden en hopen op vele jaren plezier en gebruik van deze

HansenPetra 29-04-2019

Dubbel deur Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Pas enkele weken in huis maar bevalt erg goed, toegang, verlicht plaats , overzicht in deze koelkast is genieten, zoveel ruimte, altijd plaats, praktisch en handige extra's, ruime bergingen in de deuren.

Pluspunten

• Ruimte binnen
  • Verlichting intern

Minpunten

• Groot buiten

Usa fridges 30-01-2019

Super koelkast voor een mooie prijs!

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Wij hebben deze koelkast gekocht omdat, onze vorige Amerikaanse Samsung koelkast naar 11 jaar ons helaas in de steek heefr gelaten.
Wij hebben voor deze koelkast gekozen omdat, dit nog 1 van de weinige is zonder waterreservoir. Hij is groot maar ook compact. Doordat de koelkast 1 kleur heeft, valt het niet op dat ie zo groot is. Ook zijn wij erg blij met de praktische indeling. Bied genoeg ruinte voor alle koelkast dingen!

PaLa 18-01-2019

Veel eerder moeten aanschaffen

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Na jaren een inbouwkoelkast en inbouwvriezer te hebben gehad van een zweedse woonwinkel, nu overgestapt op een grote vrijstaande koelkast/vriezer. Veel stiller!, heel veel extra ruimte en zeer goede verlichting. Koelt en vriest als een malle. En eindelijk eentje zonder ijsmachine, gebruiken we toch niet. Houd er alleen rekening mee dat de deuren wel bijna 180 graden moeten kunnen draaien, ivm openen van de lades.

Johan C 07-01-2019

heel veel ruimte - overzichtelijk

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Het is een zeer ruime koelkast en tevens diepvriezer. Het is compacter dan 2 standaard toestellen (diepvries& koelkast) en toch veel meer inhoud. Ideaal!