Samsung RS66N8101S9

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
411 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS66N8101S9 op Kieskeurig.be.

Suerink 01-07-2019

Geweldig stil en ruime Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

We hebben bewust gekozen voor een Amerikaanse koekast omdat qua ruimte en indeling van onze vorige Amerikaanse koelkast ons erg beviel. We hebben bewust gekozen voor een koelkast zonder water en ijs module omdat het erg veel ruimte innam en omdat iedere half jaar de filter vervangen moest worden en dit erg kostbaar is en het ijs te weinig gebruikt werd en daardoor erg zout werd. Ook 3x waterschade gehad omdat er iets misging met de kraan waar de koelkast op was aangesloten. Het was wel even zoeken, maar we hebben deze koelkast gevonden en zijn er enorm blij mee.

Pluspunten

• Ruim
  • IJsblokjes box
  • Deuralarm
  • Snel vriezen of koelen functie

Minpunten

• Planken niet flexibel te plaatsen
  • Flessen alleen rechtop in de deur

Franciska82 22-09-2020

Super dubbeldeurs koel en vrieskast

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Ruime koel en vries gedeelten. Handige planken indeling die nog te wisselen is. Koelt en vriest perfect en heeft meer dan genoeg ruimte voor een gezin van 4.

Anoniem 03-09-2020

Stylish fridge for your kitchen

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

It is a stylish American fridge with a simple design. The quality of the materials seems fine. Yet to see the performance and energy efficiency.

Koelkast Karel 24-08-2020

Super koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Het is een mooie koelkast die een stuk ruimer is dan andere modellen/merken in deze klasse. Dat komt door betere isolatie waardoor de wanden dunner zijn en er zo dus meer ruimte aan de binnenkant ontstaat. Design echt heel strak en mooi. Geen toeters en bellen, dat wilde wij ook niet. Een rustige uitstraling.
Bij het eerste gebruik maakt de koelkast een vrij luide brom/zoem. Dat is de compressor die de koelkast en vriezer in no-time op temperatuur brengt. Na een paar uur werd de koelkast muisstil en nu hoor je hem bijna niet meer. Super dus.

DeryaSahin 26-02-2020

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Dat is me 2e Amerikaanse koelkast van Samsung. Vorige heb ik ook 15 jaar met plezier gebruikt. Maar ik zie nu dat je meer ruimte hebt en groter dan me oude koelkast. ben erg blij!

MikeL 26-02-2020

Een mega-koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Ik had er wekenlang naar uitgekeken maar toen hij er was overtrof hij al mijn verwachtingen. Werkt perfect en het tijdloze design past mooi in mijn keuken. De Keolkast gaat zuinig om met elektriciteit.

Rijkes 22-02-2020

Fijne grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Lekker veel ruimte zowel als koelkast als in vriezer, helder licht.
Mooi strakke vorm.goed overzicht in de koelkast.

Toni 17-02-2020

Ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Ziet er robuust uit (is rvs). Had voor mij ook in een andere kleur gemogen (staat niet zo 'bedrijfsachtig'). Het verwijderen van de beschermverpakking maakte me blij omdat er geen kleffe zooi achter blijft (top gedaan Samsung).
Veel ruimte in dat ding,

Pluspunten

• Verwijderen verpakking laat geen plakzooi achter
  • Echt veel, veel ruimte

Minpunten

• Waarom zijn ze er niet in meerdere kleuren?
  • Deurbakjes mogen hoger voor flessen

Linda S 02-02-2020

Fantastische grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Deze koelkast heeft veruit de meeste ruimte van alle Amerikaanse koelkasten die er te koop zijn, van Samsung en van andere merken

Martin 25-01-2020

fijne koelkast en ziet er mooi uit

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Fijne koelkast met veel bergruimte
Ook door de grote valt het niet zo op in de ruimte.
ziet er mooi en stoer uit

Pluspunten

• mooi uitelijk
  • voldoet aan mijn wensen

Minpunten

• de laden kunnen open als de deur helemaal open is

Clff55 31-08-2019

Geweldige Koelcombinatie

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Deze Samsung Koelcombinatie hebben wij 6 Augustus 2019 aangeschaft en in een Woord Geweldig.
Heel veel ruimte en muis stil.

Van harte aanbevolen 04-07-2019

Aanrader

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

De voorganger van deze koelkast was ook een Samsung waar wij veel plezier mee hadden. Daarom besloten om weer voor dit merk te kiezen. Wij hebben deze koelkast nu drie weken en zijn er erg blij mee. Stil, ruim en ziet er strak en mooi uit ondanks zijn formaat. Bovendien 10 jaar garantie op de compressor. Dat geeft vertrouwen voor een lang probleemloos gebruik.

Pluspunten

• Zeer ruim
  • Strak design
  • 10 jaar garantie op compressor
  • Degelijk

Minpunten

• Bak om ijsblokjes te maken neemt veel plaats in

Richard1966 24-06-2019

Hele mooie, strakke en ruime koelkast/vriezer

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

We hebben de koelkast net gekocht en ingericht. Na een paar dagen zijn we zo ontzettend tevreden. Weinig geluid, veel ruimte en een mooie eye-catcher in onze keuken.

BURGGRAAF 17-06-2019

Precies wat ik zocht.

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Nu een maand in bezit. Niets negatiefs te melden. Grote inhoud van beide compartimenten. Alles te vinden door de perfecte verlichting.

Anita 10-06-2019

Stille koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Gezocht naar een stille grote koelkast met weinig poespas. Je hebt veel bruikbare ruimte in de koelkast. De koelkast is stil en prettig in gebruik.

Pluspunten

• Stille koelkast

Golf 07-06-2019

Genot voor het oog!

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Prachtige interieur! Alles goed bedacht. Zeer veel ruimte. Dat is de enige koelkast die ik wil hebben! Zeer aangeraden!

Brigitta 31-05-2019

Functionaliteit in een hip jasje!

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Ruime inhoud voor zowel de koelkast als de handige no-frost vriezer. Erg blij mee!
Echt een aanrader.

GioGio 28-05-2019

Super koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Een machtig groot koelkast waarin je alles mooi vers kan houden door het makkelijk bedienen van de temperatuur. No-Frost is genieten echt een plezier!
De mooi LED verlichting in zowel koel- als vriesruimte is erg handig
voor in de late uurtjes om een uur of vier.
Geruisloos en door het super strakke design
zal het in de keuken het pronkstuk zijn!
Zoveel andere koelkasten gezien
maar deze geef ik alleen een dikke tien!

Henk2402 28-05-2019

Enorme inhoud!

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Mooie grote koelkast zonder al te veel poespas erop. Heeft een enorme inhoud en is goed ingedeeld, zodat de ruimte in de koelkast effectief wordt benut. Ziet er verder ook nog eens zeer strak uit, wat voor mij maakt dat het een uitstekende koelkast is!

Anoniem 21-05-2019

Werkelijk de hele familie blij!!!!

Geschreven voor: Samsung RS66N8101S9

Vorige week gekocht en we zijn er in het gezin erg blij mee.Ook de "beppe"(oma in Fries) wordt er heel blij van! Super strak design, erg makkelijk de "stevige" handgrepen te plaatsen. Hij koelt echt razendsnel! Voor mijn feest 'savonds waren de wijn en de bier in no time koud. Ook het vriesgedeelte is super ruim en gemakkelijk in te delen. Ook het licht is mooi en vriendelijk voor je ogen!
Voor deze prijs zo'n super amerikaanse koelkast is echt een koopje. Nogmaals we zijn er echt heel blij en tevreden mee!