Samsung RS68N8320S9/EF

Amerikaanse koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8320S9/EF op Kieskeurig.be.

HW 06-07-2019

Mooie Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RS68N8320S9/EF

Geweldige look, zeer handige indeling, handig in gebruik, makkelijk te verplaatsen, al met al: Lekker cool!

edward1905 17-02-2019

zeer functioneel

Geschreven voor: Samsung RS68N8320S9/EF

vandaag geïnstalleerd en in gebruik genomen nog te vroeg een echte beoordeling te geven maar voor gebruik in ons 4 persoons huishouden ruimte genoeg in de koelkast. de vriezer gaan we morgen inruimen maar als ik de vriezer bekijk kan er genoeg in.

Liset 22-01-2019

Wauw factor

Geschreven voor: Samsung RS68N8320S9/EF

Wat een ding zeg! Koste wat moeite om hem zelfs naar binnen te krijgen maar hij staat. Mooi en strak design en vooral makkelijk in gebruik.

DannyV 24-10-2018

Zeer strakke koelvries combinatie die overal thuis

Geschreven voor: Samsung RS68N8320S9/EF

Deze week besteld en supersnel geleverd, koelkas werd op de plaats gezet en uitgepakt.
Superstrak design in RVS. Geen last met vingerafdrukken.

Nghn 24-08-2018

Goede koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8320S9/EF

Afgelopen week in huis, levering was alleen moeilijk ivm het passen door deur / gang.
Mooie koelkast, lekker ruim en luxe.

Hansing 07-08-2018

Strak design, vette vinger proof...

Geschreven voor: Samsung RS68N8320S9/EF

Na lang gezocht te hebben dan eindelijk onze Amerikaanse koelkast gekocht.
Hebben nog maar even in bezit, maar toch al helemaal tevreden.
Geen gedoe meer met aansluiten op waterleiding en filters. Gewoon bak vullen (4,5 liter). Heerlijk koel water of ijs. Deze bak neemt jammergenoeg wel wat ruimte in beslag. Toch is er nog steeds ruimte genoeg. Koelkast flinke diepte en er is behoorlijk wat hoogte tussen de planken. Daardoor kun je makkelijk alles kwijt. Wel jammer dat er weinig mogelijkheden zijn om de glazen planken van hoogte te verstellen. Een hangend wijnrekje zou oplossing zijn om de hoogte wat op te vullen. Helaas zit er die bij dit model niet bij. Denk wel dat we die binnenkort eentje aanschaffen.