Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal op Kieskeurig.be.

MARTIJN00 30-08-2020

Mooie koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Nadat onze whirlpool koelkast kapot is gegaan (9 jr. oud) hebben we gekozen voor dit Samsung toestel. Inmiddels zo’n 2 weken in ons bezit en we zijn er blij mee. De koelkast heeft ruime vakken en het vriesgedeelte is ook groot zat. Verder vinden we het handig dat de temperatuurindicator aan de binnenkant zit. Enige jammere vinden wij dat het vak van ijs/waterdispenser aan de voorkant niet voorzien is van verlichting.

Joop en Mascha 26-08-2020

RS68N82221SL

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Dit is onze 2e Amerikaanse koelkast van samsung, en willen echt geen andere meer, de Ruimte, design, kwaleit en natuurlijk de ijsblokjes maken de koelkast een parel in de keuken

Anita6 23-08-2020

Super ruime en functionele Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

De koelkast is echt super ruim en juiste indeling. Het ijsblokjes is erg handig zeker handig et warm weer en om lekkere smoothies mee te maken

Eelco 72 18-08-2020

Fijne ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Het is een mooie koelkast, de vorige was ook een Samsung maar die ging na 10 jaar defect (een component op het moederbord was door gebrand en na 10 jaar leveren ze dat niet meer, jammer want de koelkast was helemaal in orde verder. Toch zou ik de koelkast aanbevelen omdat wij er 10 jaar veel plezier van hebben gehad.

Bosch 22-06-2020

Prachtige koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Koelkast gekocht omdat deze energiezuinig en een grote inhoud heeft in vergelijking tot andere Amerikaanse koelkasten. Installatie duurde even maar was zelfs met het plaatsen van de waterfilter (in de keukenkast) goed zelf te doen. Al met al erg tevreden over de aankoop van deze prachtige koelkast!

Voordelen:
- De koelkast ziet er prachtig uit, zowel van binnen als buiten. Deuren zijn donkergrijs (kunststof?) en van binnen heeft hij meer dan genoeg wit/blauw licht. De zijkant is van een iets lichtere kleur dan de deuren. De deuren zijn eenvoudig schoon te maken en krasbestendig.
- Zowel koelen als vriezen gaat erg snel en is zelfs te versnellen door bepaalde (tijdelijke) turbo-instellingen.,
- De koelkast is echt stil! Onze vorige koelkast (Maytag) hoorde ik constant, maar van deze koelkast hoor je echt amper iets.
- De inhoud is gigantisch, veel groter dan dan de concurrentie in deze prijsklasse. Zeker als je de waterdispenser/ijsblokjesmaker meetelt. De 'ijsblokjeshouder' zit vast in de deur en neemt geen ruimte in op een plank.

Nadelen:
- De ijsklontjes- en wateruitvoer zitten ver van elkaar af waardoor er soms nog wel eens iets naast je glas terecht komt. Doordat de opvang echt heel klein is stroom het water in dat geval direct op de grond.
- Er zijn 'slechts' twee (wel erg grote) lades in het koelgedeelte. De lades kunnen niet tegelijkertijd open, wat soms behoorlijk frustrerend kan zijn. Had liever drie kleinere lades gehad.
- Doordat de handvatten in de deur zitten krijg je snel veel zichtbare vingerafdrukken op de deur. Moet wel wekelijks worden afgenomen.

Anoniem 01-02-2020

Groot ruimte, geen lawaai, koelt snel

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Dit is de vijfde koelkast in mijn leven, maar dit was de beste
Hij gebruikt wel veel ruimte in mijn keuken maar dat is niet voor niks.
Ik heb een grote familie en we houden van thuis koken en niet buiten en deze koelkast past helemaal goed bij ons.
Bedankt Samsung

Mohammad Al Shikh 01-02-2020

Groot ruimte, geen lawaai, koelt snel

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Dit is de vijfde koelkast in mijn leven maar dit was de beste.
Het is wel groot en gebruikt veel ruimte in mijn keuken maar dat niet voor niks
Ik heb een grote familie en we houden van thuis koken en niet buiten en dit koelkast past helemaal goed bij ons.
Bedankt Samsung.

nils111 08-12-2019

Samsung RS68N8221SL - Amerikaanse koelkast - RVS

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

prima koelkast met erg veel ruimte. hij is erg stil wat een pre is. ook is hij makkelijk schoon te maken. vingers veeg je er zo van af. echt een aanrader. houd er rekening mee dat de koelkast een wateraansluiting nodig heeft.

nils 08-12-2019

Samsung RS68N8221SL/EF

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Top koelkast met veel ruimte en ziet er ook nog eens goed uit. ook is hij heel erg stil. echt een aanrader als je meer ruimte wil.

Pluspunten

• veel ruimte
  • heel stil
  • vingers zijn er zo af te vegen

Minpunten

• klein lekbakje bij kraantje
  • een waterleiding nodig

Stef 02-12-2019

Prima product

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Voldoet aan alle verwachtingen. Veel ruimte, koelt snel en makkelijk te installeren. Staat bovendien dankzij het strakke ontwerp mooi in de keuken.

Pluspunten

• Ruimte
  • Koelcapaciteit
  • IJs Dispenser

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Anoniem 28-10-2019

ZUINIG, MOOI, RUIM

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Mijn vorige Amerikaanse koelkast was ook een Samsung ( RD21 DPMS) Deze heb ik 15 jaar gehad en staat nu te draaien in ons clubhuis!

Anoniem 18-09-2019

Fijne koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Wat een ruimte heeft deze koelkast!
Veel opbergruimte. Je kunt nog meer vriesruimte creëren door wat lades en het ijsblokjesdeel te verwijderen en deze te vervangen door bijgeleverde accessoires.
De koelkast geeft een signaal als hij te lang open staat.

Ik ben zeer tevreden!

Alex1234 15-09-2019

Super koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Ik heb hem net een paar dagen in huis en dat bevalt goed.
Ruime koelgedeelte en vries gedeelte.
Heerlijk koud water en ijsklontjes.

Wilma M 12-09-2019

Fantastische koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Onze Samsung side by side koelkast heeft het na 14 jaar begeven. Gelijk weer een nieuwe side by side bij Samsung besteld. Zo’n fijne koelkast!!!

Gerrti 07-09-2019

Gewelidge koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Wij zijn erg blij en tevreden met deze mooie koelkast. Naast een geweldig mooi uiterlijk vallen ook de mogelijkheden om de indeling aan te passen, bijv, het ijsblokjes reservoir eruit halen, extra schap als de lades uit de vriezer worden gehaald.
Zeker bij installatie is het ook erg handig dat, naast de in te stellen temperatuur, ook e actuele temperatuur wordt getoond. Dan weet je wanneer het vries gedeelte op temperatuur is. Mooie led verlichting.

Colly55 13-08-2019

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Dit is niet zomaar een koelkast, wat een geweldenaar, na uitpakken een pronkstuk erbij, wel de lelijke sticker van 10 jaar garantie verwijderd, zelf op de waterleiding aangesloten (wel het filter goed bevestigen) na 1 dag aangezet, en de volgende dag al koel water en ijsblokjes, en wat een ruimte, mis wel een wijnrek, hoop dat die ergens te bestellen is, er is m.i. wel een uitsparing voor. Kortom een aanwinst.

Johan7812 27-07-2019

mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Lang getwijfeld of ik een amerikaanse koelkast zou kopen maar totaal geen spijt van.
Twee apparaten in 1 ..koel en vries .. scheelt ruimte en is energie zuiniger als twee losse apparaten.. heb nu dan ook meer koel en vriesruimte als voorheen en altijd handig tapwater met ijs functie .
Wat wel even wennen is is de lage bromtoon die deze machine maakt verder zeer tevreden.

Anoniem 22-06-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Ik heb vorige maand een Samsung Amerikaanse koelkast gekocht en ben zeer tevreden.
Heel geluidsarm prachtig design. Veel opbergruimte in vriezer maar ook in koelkast. Handig dat de tiptoetsen in de koelkast zitten. Bij de vorige koelkast zaten ze op de deur en werden wel eens per ongeluk aan geraakt zonder te weten met aanstoten. Wel heel jammer dat de filter niet binnen in de koelkast zit maar buiten! Ook zeer slecht uitgelegd hoe de filter moet worden aan gesloten. Ook is nergens aan gegeven dat het 48 uur duurt voordat de koelkast ijsklontjes maakt.

Geert-Jan 13-06-2019

Prachtige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221SL roestvrijstaal

Mooie Amerikaans koelkast, strak vormgegeven, erg ruim en weinig lawaai (zacht geruis op de achtergrond)

Pluspunten

• mooi design
  • stil

jeedee 02-06-2019

top koelkast

mooie ruimte koelkast
vervangt onze oude Met 2 vriezlades EN ook nog een vriezer tafel model.
ruim genoeg dus.
met de vaste waterleiding aansluiting altijd beschikking over koud water en ijsblokjes.
van alle gecheckte amerikaanse koelkasten kwam deze steeds weer in de top naar boven. voor iets meer TOCH de iets energie zuinige variant gekozen.
(je kunt dus nog 100,- besparen)