Samsung RS68N8231S9

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8231S9 op Kieskeurig.be.

Graads 14-12-2019

Mooie designkoelkast, veel ruimte.

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Ik heb deze koelkast gekocht, omdat ik in mijn nieuwe aanbouwkeuken geen inbouwkoelkast meer wil hebben. Deze koelkast lijkt me van alle gemakken voorzien.
In het vriesdeel zit een ijsblokjesmaker. Is wel zo handig in de zomer.
Ik hoop dat ik lang plezier mag hebben van de koelkast. Dit zal de toekomst leren.

Pluspunten

• veel ruimte
  • energiezuinig

Minpunten

• deur gaat zwaar open
  • verder nog geen minpunt ontdekt.

Ton Ellen 14-11-2019

Een Kolekast

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Wat een ruimte in dat din, en altijd gekoeld water. Hiervoor een Samsung gehad, veel plezier aan gehad, maar was te klein. Nu groter en met gekoeld water, geweldig.

Pluspunten

• Grootte
  • Gekoeld water
  • Overzichtelijk
  • Geen uitstekende deuropeners

Minpunten

• Je moet er de ruimte voor hebben

Anoniem 03-11-2019

Mooi design. Doordachte indeling.

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Vorige week deze amerikaanse koelkast gekocht.
Naast de goed doordachte indeling waarin je veel flessen kwijt kan zijn we gevallen voor het mooie design.

Overveld 15-09-2019

Fantastische koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Nieuwe Samsung Amerikaanse koelkast ter vervanging van de oude. Deze koelkast is 20% groter qua inhoud dan de oude, mooi afgewerkt.

MarLi 22-08-2019

Mooie en zeer prettige Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Onlangs aangeschaft en zeer tevreden. Mooi design en prettig in gebruik. Veel ruimte. Hij maakt iets meer geluid dan ons vorige apparaat maar het mooie uiterlijk maakt dit helemaal goed.

Benti63 15-08-2019

Super Cool Amerikaan!

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

2 dagen in huis, super mooie uitstraling van buiten en ook van binnen, letterlijk supercool,
vele verbeteringen qua indeling vergeleken met mijn vorige samsung. Wat een ruimte

Ellen594 02-08-2019

geweldig aperaat

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

We hebben de Amerikaanse koelkast bij het zwembad staan. ideaal je pakt water wanneer je het wilt met lekkere ijsklontjes. of een cocktail met crunch ijs.

tt 27-04-2019

Strak ontwerp veel inhoud

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

1 dag in gebruik nu - ziet er uit als een fijne koelkast met veel inhoud.
Installatie liep redelijk vlot. Wel is het onhandig dat het waterfilter niet ingebouwd is.
Handleiding niet al te duidelijk. Zo is er geen uitvouwvel met een overzicht van alle knoppen en onderdelen. Niet duidelijk wat er voor welk model van toepassing is.
Handig dat je ook een grote pul kwijt kunt onder de wateruitloop. Minder handig dat er geen lampje boven zit. Ook is er geen keuze voor de hoogte van de bakken in de deur. Aan de minkant: onderste schuiflade koelkast loopt stroef. Achterop was een schroefje scheef ingedraaid.

Pluspunten

• Grote zuinige koelkast
  • Kan hoog glas onder waterdispenser zetten

Minpunten

• Handleiding niet al te duidelijk
  • Geen lampje bij waterdispenser

Theo 25-04-2019

Goed bruikbare ruime koel/vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Vervangen van oude.mooie ruime koelkast. goed afgewerkt .weer helemaal happy met deze.goed ingedeeld van koel en vries ruimtes

XXXSyl 26-01-2019

Echt fantastisch!!!

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Eind december besteld bij Expert. Wegens drukte was het niet mogelijk meteen te leveren en is medewerker langsgekomen voor volledige installatie. Echt super koud water, ijsblokjes en heel veel ruimte!

Janmeer 24-12-2018

Zo moet een Amerikaanse koelkast zijn

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Onze 3e Amerikaanse koelkast. Al meer dan 20 jaar plezier van deze degelijke, handige koelkasten. Daarom weer gekozen voor Samsung. Het goed, degelijk en zeker ook de laatste: heel overzichtelijk. Keuze voor zuinige A++ gemaakt.
Niet de goedkoopste, maar wel de beste in prijs / kwaliteit verhouding.

Reverse79 24-11-2018

Mooi design, stil, goede koeling

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Naast dat deze koelkast ook zeer mooi is, bewaart hij het eten significant langer en beter (verser) dan onze vorige koelkast (dat was weliswaar geen amerikaan - maar toch wel even het vermelden waard). De ijsblokjes en koel water zijn ook super handig en als het buiten warm is natuurlijk een uitkomst. We hadden deze koelkast met de AH actie (150euro tegoed bij AH); dit was een leuke bijkomstigheid. De koelkast is ook bijna geruisloos waardoor het in een open ruimte echt niet opvalt dat hij aanwezig is. Hij bevat een stevige deurgreep (hierdoor is hij ook handig voor kinderen). Kortom een aanrader (maar dat zijn denk ik alle modellen wel)

juudvissen 22-11-2018

Stijlvolle Amerikaanse koelkast met veel inhoud

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Wij hebben de koelkast sinds 2 dagen in huis en zijn super tevreden! De koelkast ziet er van buiten stijlvol uit. De inhoud van de koelkast/vriezer is echt enorm. Ook de indeling is fijn.

Dennie 12-10-2018

erg ruime koelkast en heel mooi uiterlijk

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Ik heb dit product vandaag bezorgd gekregen en daarna alles aangesloten. Koelkast was zo op temperatuur en ziet er geweldig uit. Zeer ruime indeling.

Hwj 10-09-2018

Koelkast praktisch ingedeeld

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Mooie ruime koelkast met veel diepvries gedeelte. Automaat voor ijsblokjes alles
Mooi bij de hand. Energie zuinig A++

Pluspunten

• Heel veel ruimte

Silhuijgen 30-08-2018

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Na 22 jaar een Amerikaanse koelkast te hebben gehad, hebben we 2 weken geleden een nieuwe gekocht van Samsung.
Zeer tevreden, mooie uitstraling en heel stil.
IJsblokjes zijn van een mooiere maat als onze vorige koelkast..echt genieten!

Nassim 07-08-2018

Zeer ruime Koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

We hebben de koelkast inmiddels een week in gebruik en kunnen nu al niet meer zonder! Met dit warme weer is de water en ijsdispenser echt een uitkomst.

De koelkast is zeer ruim qua inhoud, wordt erg snel koud en ziet er stijlvol uit. De installatie was prima zelf te doen. De installatie van de waterleiding was enigzins onduidelijk verwoord in de handleiding, maar met wat handigheid ook prima zelf te doen.

Wij zijn erg blij met onze aankoop!