Bosch Serie 4 KGE49VI4A

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
302 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGE49VI4A op Kieskeurig.be.

Marjo 10-06-2018

Mooie energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Mooie koelkast van Bosch, ernergiezuining en van alle gemakken voorzien. Groentelade, vlees/vislade, flessenrek en heel veel ruimte voor andere producten en vriesproducten.

Pluspunten

• Energiezuining
  • Aparte ruimten voor groente, vlees/vis
  • Mooi strak design

Joop 05-01-2020

Heerlijke ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

goede ruime koelkast en meen riant vries gedeelte, de ventilator is soms storend vooral als je hem net vol hebt gezet met warmere spullen dan gaat die extra hard draaien.

Pluspunten

• Formaat
  • Indeling

Minpunten

• Geluid

Henk 25-11-2019

Koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Zeer stil en heel energie zuinig en ziet er mooi uit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mia Terlouw 25-11-2019

Mooie grote koelvriescmbinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Gekozen om de ruime koelkast
Vriesgedeelte valt tegen,aan de kleine kant
Jammer dat er in de deur geen flessenrek zit,alle flesjes vliegen de deur uit bij openen

Pluspunten

• Lekkere ruime koelgedeelte

Minpunten

• Geen flessenrek in de deur
  • Vriesgedeelte te klein

Tevreden 06-11-2019

Perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Hij is ruim voor all mn groente en zuivel. Groente lekker in de bak. En kaas en boter in een aparte bak. Voor de vrieskast een nadeel als je per ongeluk te snel trekt of te hard heb je kans dat de bak eruit glijd. Dat is wel een nadeel. Verder bevalt het ons thuis prima. Genoeg ruimte in de vries vakken. En de koel gedeelde is groot genoeg. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marcel 02-11-2019

Top Koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Heb de koelkast nu een half jaartje en ben er super tevreden over.
Mooi design, groot, werkt prima en is ook nog stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 29-10-2019

King size

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Een verademing.. Groot, zuinig, overzichtelijk. Super indeling met helder licht in alle hoeken. Dat miste ik bij de vorige, plus de inhoud. Ideaal. En aanrader. Al jaren gebruik ik de Bosch vaatwasser. Met veel plezier. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rianne 28-10-2019

Perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Genoeg ruimte, kan alles erin kwijt!
Ook het alarm is met kinderen erg handig wanneer ze de deuren niet goed sluiten [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

R Stolk 01-10-2019

Erg ruim en stil. Complete uitrusting.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Het werkt zoals gehoopt: Lekker stil, erg ruim. Een erg complete uitrusting met een handige lade voor vlees/vis die rond 0 graden blijft, zodat vlees/vis lang houdbaar blijft. Daaronder een erg grote groentelade met vochtreguleringsschuif. Boven de twee laden zit een solide flessenrek, met daar weer boven ruimte drie planken. In de deur zijn verscheidene schapjes en een erg ruim schap onderin waar 2L-flessen makkelijk in passen, maar ook kleine flesjes stabiel blijven staan als de koelkast wordt geopen.

Het vriesgedeelte is low-frost. Na een paar maanden, is er nauwelijks ijsvorming, terwijl de deur meermaals langere tijd geopenend is geweest. Er zijn 3 erg stevige laden, 1 is een "Big Box" en inderdaad erg groot. Alle laden hebben handvatten aan de zijkant, opdat de laden niet breken als ze uit de vriezer worden gehaald terwijl ze vol zitten.

Het enige waar je voor moet uitkijken is dat er geen 'stop' is tijdens het naar buiten schuiven van de onderste lade. Dit is niet erg, maar je moet wel uitkijken dat deze (wat kortere) lade niet met de achterkant op de vloer komt, wanneer je hem er aan de voorkant te ver naar buiten trekt. Ik zou dit niet eens een minpunt willen noemen.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Ruim
  • Zuinig
  • Handige opzet

Rob 20-08-2019

Koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Product werkt uitstekend maar ik heb hem gekocht onder de noemer stil.
Dit is zeker niet het geval. Mijn oude Bosch ijskast was veel stiller. Dit is mij echt zwaar tegen gevallen.
Het excuus van de fabrikant is dat de nieuwe generatie ijskasten veel meer herrie maken dan vroeger.
Had ik dit geweten dan had ik hem niet gekocht.
Ben erg benieuwd als ik niet op stil had geselecteerd hoe hard het geluid dan wel niet geweest was.

Minpunten

• Geluid is vervelend en hard

van der Horst 13-08-2019

Mooie grote koel-vries combinatie van Bosch

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Deze bosch gekozen na veel zoeken omdat deze energiezuinig is en dat deze een grote inhoud heeft in het koel maar ook in het vries gedeelte. Flessenrek is heel handig en ook de speciale vershoud en groente lade. In de vriezer zit een extra grote lade.

Pluspunten

• grote inhoud
  • mooie afwerking
  • energiezuing
  • flessenrek

Minpunten

• Geen no frost

Henk 28-07-2019

Bosch koel-vries combinatie 70 cm breed A+++

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Het is een handige koel -vries combinatie, bijna geruisloos en omdat het apparaat breder is dan normaal kan het beter ingeruimd worden.
Staat prachtig in onze nieuwe bijkeuken. Wij zijn blij met onze aankoop.

Pluspunten

• Stil apparaat
  • 10 cm breder
  • Grote vriesvakken

ans nico 2 22-07-2019

vakmansschap zeker weten

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

de indeling heel goed daar is over nagedacht [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frank H / Breda 13-07-2019

Veel ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

IK heb dit product gekozen vanwege handige indeling van de ruimte in de koelkast en als tweede voordeel had deze koelkast onderin twee grote laden. Een derde bijkomstigheid was de zeer solide uitstraling van de koelkast welke ook zeker bij het gebruik te merken was.

Pluspunten

• Ruim
  • Laden voor groenten / Fruit / beleg etc.
  • In de deur geintegreerde handgreep
  • Alarm indien de deur open blijft staan

s feenstra 11-07-2019

mooie koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

mooie koelkast koelt goed fijn dat de handvaten in de deur verwerkt zitten mooie ruime vrieser lades

Pluspunten

• niet te groot mooie kleur
  • fijn dat een snelle koel vakje in zit
  • handvaten aan de zijkant deur

Minpunten

• nog niet gevonden

DannyXXL 08-07-2019

Super kast.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

11 jaar oude RVS koelkast ook 70 breed vervangen. Dan zie je het verschil in uitstraling en vooral ook de indeling en het gemak. Energieverbruik van A naar A***. Scheelt ook weer rond de € 50/60 per jaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Oostland 05-07-2019

Bosch Koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Ik heb voor een grote Bosch vrijstaande koelkast gekozen, deze heeft erg veel ruimte. Hij bevalt goed. De deuren zijn makkelijk te wisselen van rechts naar links en de koelkast heeft een mooie uitstraling. Het rek voor flessen is erg handig.
Het is helaas geen no frost koelkast maar het systeem om hem te ontdooiden lijkt erg makkelijk, en gezien de low frost functie zullen we het hopelijk niet vaak hoeven te gebruiken

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Deur makkelijk te verwissel

Minpunten

• Geen no forst

Henk 04-07-2019

Ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Mooie grote koelkast met veel ruimte en RVS deuren, zeer zuinig A+++ en met een hele praktische indeling

Pluspunten

• Mooi ruim
  • Zuinig

Klaudyna 28-06-2019

koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Een mooie grote koelkast met wat handige vakjes. Wij zijn helemaal tevreden. Helaas geen ijsblokvormpje daarbij ;-)

Pluspunten

• flessenrek
  • veel ruimte

I.W.A.B. 27-06-2019

Fijne ruime koelkast met een grote vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Fijne hoge koelkast, de groenten en vlees vakken in de koelkast zelf met 0° zone is echt ideaal. We keken naar een Amerikaanse koelkast maar zijn met deze de deur uit gegaan.

Pluspunten

• Hoog en ruim
  • Stil en zuinig