Samsung RS68N8221B1

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8221B1 op Kieskeurig.be.

Jaap keijzer 03-05-2020

Samsung amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Mooie ruime koelkast met een schiterende look .
Hij staat heel mooi in de open keuken .
De ijsblokjes gebruiken we ook vaak maar na een paar weken maakte hij al herrie een soort bromgeluidje .
Al twee keer een monteur erbij geweest maar het irritante geluid is er nogsteeds .
We hebben er nu wel een beetje spijt van dat we voor samsung gekozen hebben en als het niet opgelost kan worden er toch een ander merk koelkast gaat komen .
Ik raad dit product dus niet aan

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel ruimte

Minpunten

• Maakt herrie

familie Mat 24-09-2020

Super Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Met ons gezin zochten we naar een mooie Amerikaanse koelkast, we hebben ons uitvoerig georiënteerd. We kwamen op deze Samsung uit. mooi van kleur, en een zee van ruimte. En super veel ijs in de opslag. we zijn super tevreden.

Anoniem 10-09-2020

Perfect uiterlijk en super ruim

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Deze koelkast ziet er in het echt nog mooier uit dan op de foto's. Het design is strak en het geluid is zacht. De water en ijs dispenser werken goed. Hij staat prachtig in onze antraciet-zwarte keuken!

Alberts review 09-09-2020

Fantastische amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Wij waren op zoek naar een vervanging van onze 15 jaar oude Amerikaan. We kwamen al snel uit op deze koelkast van Samsung vanwege de prijs en de eigenschappen. Heerlijk ruim, prachtige kleur, goede koeling voor zowel het koel als het vries deel. De ruimte aan beide kanten is ruim voldoende en het is beter ingericht en daardoor meer ruimte beschikbaar dan onze oude koelkast die groter was. Water en ijs dispenser zijn ruim zodat er ook goed een waterkanon gevuld kan worden. Heel blij mee.

Hamid84 08-09-2020

Een ware eyecatcher

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Wat een geweldige koelkast, het aansluiten gebeurt zonder problemen, ziet er mooi luxueus en stijlvol uit. Qua ruimte kom je niet te kort en uiteraard is het twin cooling systeem ideaal om etensgeuren in de vries- en koelkast goed gescheiden te houden. Zonder meer een top aankoop.

Anoniem 07-09-2020

Geweldige service.

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Mooie Amerikaanse koelkast in kleur zwart gekocht. Zeer strak model en de kleur zwart is ook heel mooi. Lijkt meer een antraciet zwart.
Veel ruimte voor je boodschappen.

FikriZ 24-08-2020

Beste koelkast ooit

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

De koelkast is groot en daardoor kan er heel veel in. Instant koud water en de ijsblokjes zijn geweldig. En de kleur is zo mooi, echt een eye catcher.

Ingrid123 22-08-2020

Samsung is the best

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Alles wat ik heb van Samsung, van televisie, tot ijskast, tot wasmachine maakt mijn leven compleet !!

vvangeus 22-08-2020

Prachtige Amerikaanse koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

De Samsung RS68N8221B1/EF is een prachtige meubelstuk. De dispenser is mooi een uitermate functioneel. Hiervoor hadden wee en 20 jaar oude ATAG Amerikaanse koelkast. Die had wel wat handigheidjes, zoals een smalle la voor broodbeleg e.d. Ook de ice cubes waren groter en een grotere hoeveelheid dan die van de Samsung. Grote voordeel van de Samsung is het veel lagere energieverbruik dan de ATAG!

Laura91 18-08-2020

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Echt een prachtige ruime koelkast met een ruim vries en koel gedeelte. Daarnaast heeft dit model ook een ijsblokjes machine wat fantastisch werkt.
Het design staat ook erg mooi in onze keuken. Ik zou hem aan iedereen aan willen bevelen want wij zijn er onwijs blij mee!

SemBL 17-08-2020

Top-koelkast, geen one-size fits all

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Een upgrade t.o.v. onze (nog niet zo heel) oude Samsung koel/vries combinatie. Met een nieuwe keuken, wilden we groter.
De koelkast is gewoon top, zeker als je hem vergelijkt met onze andere koelkast (keuken inbouw, ander merk). Nagenoeg geen condens, positie van de lamp is veel beter (wordt niet snel geblokkeerd door een of ander product) en we waren al fan van de no-frost functie. We hebben de koelkast nog niet aangesloten op de waterleiding, dus daar geen mening over. Alleen jammer dat de wifi-module niet in Nederland te koop is.
Prijs-kwaliteit? Kan altijd goedkoper, maar mijn inziens geen euro verkeerd besteedt.

StefanS12345 15-08-2020

Gewoon top!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Na lang zoeken deze prachtige koelkast gekocht, hij bevalt ons heel goed! Lekker stil met een strak design.

070Haags 14-08-2020

Prachtige koelkast, veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Erg veel ruimte totaal 416 liter, koelt erg goed en de vriezer zeer ruim en de ijsblokjesmachine werkt perfect. Erg mooi design(greep-loos) en kleur(Matt zwart)

rajp 13-03-2020

zuinig, stil en grote inhoud

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

De koelkast is aan de buitenkant voorzien van een uniforme kleur, wat luxe uitstraalt. De inhoud is echt groot, zowel bij het koel als vriesgedeelte. Koelt echt goed door de circulatie, vries snel in. Ijsblokjes en ijscrush en koel water is echt geweldig!

Harsh 12-03-2020

EXCELLENT PRODUCT WITH PURE SILENCE

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Enough space and great aesthetics. Love the product and specially the colour that complements the kitchen.

Pierre B 12-03-2020

Hele strakke design koel/vrieskast met ijsblokjes!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Ik heb de koelkast nu 4 weken. Eenvoudig aan te sluiten op de waterleiding. En dan: ijsblokjes, crushed ijs en ijkoud water. Heerlijk.
Daarnaast heel ruim en handig ingedeeld. Aanrader!

Weening 02-03-2020

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Erg mooie en ruime koelkast.
Je kunt er echt alles in kwijt, keurige bezorging, goede service.
Geluid valt erg mee.

K. EL Faouzi 02-03-2020

Side by side koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Het is een product van goede kwaliteit. De koelkast maakt geen geluid en zeer fijn in gebruik. Het is een ruime koelkast waar wij als gezin met 5 personen veel gebruiksgemak aan hebben.

Pluspunten

• Grote koelkast
  • Geen ijsvorming

Minpunten

• Tot nu toe geen

Petra 28-02-2020

Mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Mooie ruime en stille koelkast, ijsblokjes en koud water ideaal! Kan er veel in kwijt, vingers makkelijk te verwijderen. Is stil.

Kortom super blij mee!!

Wouterr 21-02-2020

Grote inhoud + strak design!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1

Vandaag de koelkast binnen gehad en hij ziet er echt fantastisch uit. Mooie strakke koelkast met veel inhoud.