Samsung RB33N340NSA

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
217 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung RB33N340NSA op Kieskeurig.be.

BenP 20-08-2020

Niet waterpas en stukken minder stil dan opgegeven

Geschreven voor: Samsung RB33N340NSA

I.v.m. te dikke en/of niet vergenoeg in te draaien stelpoten aan de voorzijde van de koelkast, is deze niet waterpas te zetten.
Omdat dit zowel bij het eerste als tweede exemplaar het geval is, moet ik concluderen dat alle toestellen van dit type dit probleem hebben.
En ondanks dat Samsung op de hoogte is, zeker na bezoek van een monteur, heb zij niets voor mij willen betekenen.
Gelukkig heb ik ergens plattere stelpoten kunnen vinden en ben ik gecompenseerd door de leverancier.

Nu ik de koelkast enkele maanden in gebruik heb, kan ik hierbij mijn ervaring delen.

De koelkast maakt regelmatig veel meer geluid dan de opgegeven 38dB.
Als de motor op zijn laagst draait is het geluid geen probleem, maar zodra de koelkast meer moet koelen veroorzaakt die een zware brom.
Ook tikt de koelkast geregeld en geeft soms een keiharde knal.

De te benutten ruimte van het vriesgedeelte is stukken minder dan opgegeven doordat de lades veel ruimte in beslag nemen en ongeveer 2 cm korter zijn dan er aan ruimte is.

Op de bovenste plank na, hebben de planken in het koelgedeelte een vaste afstand.
De flessenhouder in de deur is te diep, waardoor flessen uit de deur vallen als die wordt geopend.

In de deur van het koelgedeelte zit een mechanisme waardoor de deur niet dichtvalt. Pas als de deur nog voor 10 a 15 cm openstaat, zorgt dat mechanisme er voor dat de deur sluit.

De koelkast verbruikt meer dan aangegeven. Maar uit ervaring weet ik dat de fabrikanten zeer mysterieus doen over onder welke omstandigheden zij dat bepalen, zodat niet te zeggen is of het verbruik van jouw toestel buiten de specificaties ligt.

De oppervlaktes van de deuren zijn erg besmettelijk voor vingerafdrukken.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Anoniem 11-07-2020

Twee maal pech

Geschreven voor: Samsung RB33N340NSA

In onze zoektocht naar een zuinige en ruime koelkast kwamen we uiteindelijk bij dit model uit. Hij ziet er goed uit en bied voldoende ruimte voor al onze boodschappen.

Helaas bleek de eerste koelkast intern lek waardoor hij niet snel en goed op de juiste temperatuur kwam. Hierdoor hebben we onze spullen uit het vriesvak weg kunnen gooien. Coolblue heeft ons vervolgens een nieuwe koelkast geleverd en wij hadden de goeie hoop dat het nu allemaal goed zou gaan. Dit was ook zo voor een week.. Wil je in de ochtend brood gaan pakken blijkt het vriesvak ineens +6 graden te zijn.

Voor de tweede keer alles in het vriesvak naar de prullenbak. Het vertrouwen in dit product en Samsung is een beetje zoek. Een keer een slecht model kan maar tot twee keer toe?
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Peter 03-08-2019

Koel/vries combinatie Samsung RB33N340NSA

Geschreven voor: Samsung RB33N340NSA

Goede en mooie koel/vries combinatie, muisstil en makkelijk instelbaar op welke koel en vries temperatuur je hem wilt hebben

Pluspunten

• energie zuinig A+++
  • prijs is zeker niet te duur