Samsung RB37J5925SS

dubbeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
262 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J5925SS op Kieskeurig.be.

Hami 15-11-2018

Goede Koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

ik heb een samsung koelkast bij MediaMarkt gekocht en ik ben erg tevreden. Samsung is een aanrader...!

San52 14-01-2020

Mooi en ruim

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Pas nieuw maar helemaal blij met deze combinatie. Hij is mooi, ruim ( zelfs plaats over), stil. Waterreservoir is gelukkig zelf te vullen ( een grote bak), het water heerlijk gekoeld en makkelijk te tappen. Hij was makkelijk geïnstalleerd. En gemakkelijk ingebruik genomen. De vriezer heeft fijne lades die ook ruim en goed glijden. Al met al een aanrader

Peter Grasman 11-01-2020

Samsung RB37J5925SS/EF Koel-Vrieskast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Millieuvriendelijk, stil en zuinig met energie, temperatuur boven en beneden zeer strak, indelingen zijn ideaal ingericht, goed licht, rek voor flessen, kunststof etages en lades met eigen temperaturen, zeer ruim boven en in het vriesgedeelte. Je pakt ‘m lekker beet met deze handgrepen. Mooi gespoten rustige en populaire kleur. In één woord: geweldig en zij is blij....

anton 06-01-2020

Koel vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Fijne koelkast goede inrichting en koelt prima. Vriesgedeelte vriest goed.
En altijd koud water uit de koelkast tappen. Zal veel plezier hebben van deze koel/vrieskast.

Pluspunten

• mooi design
  • makelijke bediening

BR 0172 04-01-2020

Royale koelkast met fijn water reservoir

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Onlangs gekocht en met 2 dagen netjes bezorgd. De koelkast voldoet aan al onze verwachtingen. Vinden de kleur erg mooi aldus uitstraling en de indeling in de koelkast is erg fijn. Het voordeel van Samsung vinden wij de dunne isolatiewanden van de vriezer. Waterreservoir zijn wij ook erg blij, alleen jammer dat er niet gelijk al een filter in zit. Verder is het rekje voldoende voot 1 L flessen, grotere passen niet. Ruim zat!

Frank 02-01-2020

Fijn ding

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Hoewel de levering wat langer duurde dan de bedoeling was, was de koelkast zeker geen tegenvaller. Het grote formaat en kleine voetafdruk was een ideale combinatie. Koelt goed en geen last van geluid, ondanks de open keuken / woonkamer.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Goede koeling

noki 31-12-2019

Prachtige koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

mooi vormgegeven koelkast met water dispenser
ruim van binnen met aparte lades voor groente o.a. groente.
erg benieuwd naar de no frost functie.
een aanwinst voor onze keuken
en een lust voor het oog!

Catharina 28-12-2019

Mooie ruime combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ruim vriesgedeelte en een goede en mooie indeling koelkast.
Digitale temperatuur regeling is fijn, vooral bij invriezen.

Pluspunten

• Mooie kast
  • Goede indeling

Minpunten

krapaw 26-12-2019

Wonderful fridge

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Fridge is wonderful. The design is precious, it fits modern and classy interior. Spacious and inside, full of ergonomy to store different kind of products.
I fully recommend this fridge to everyone who doesn't want to spend lots of money, since the price is cheap.

KEES 22-12-2019

KOEVRIESCOMBI

GOEDE SERVICE
PRACHTE KOELVRIESCOMBINATIE GERUISLOOS EN MOOIE UITVOERING ZOWEL HET UITERLIJK ALS DE BINNEN KANT MET EEN PRIMA INDELING MET FLESSENREK EN TWEE APARTE LADEN VOOR VLEES EN GROETEN

Pluspunten

• ZEER STIL
  • GOEDE INDELING

Zefanja89 18-12-2019

Zeer goede koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Begin deze maand gekocht, was een koopje! Voor de prijs een zeer mooie, ruime en degelijke koel-vries combinatie. Nu hoef ik ook nooit meer een fles water koud te zetten want dit tap je lekker makkelijk uit de deur. Verder ook makkelijk in te stellen betreft de temperaturen.

Dveld 17-12-2019

Koelkast voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ik heb de koelkast in november gekocht. Het is een ruime koelkast met veel ruimte voor groente etc. Je hebt totaal geen last van de waterdispenser die erbij. Dus is echt een toegevoegde waarde. Kortom een zeer nette koelkast voor weinig geld.

Chally Bally 16-12-2019

Zeer praktische Koel/vries-combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

2 maanden geleden druk bezig geweest voor een nieuwe koelkast welke aan een antal eisen moest voldoen. Deze Samsung type RB37J5925SS aangeschaft. en hier zijn we tot op heden zeer tevreden mee. Uitstende keus (al zeg ik het zelf)

Esmeralda 15-12-2019

Super koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Super grote en mooie koelkast. Veel bergruimte en er handig de water koeler aan de buitenkant. Ruime diepvriesladen.

Katinka76 15-12-2019

Top aankoop, waar voor je geld!

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Deze prachtige design koel- vriescombinatie van Samsung heeft veel ruimte, zowel het koel- als vriesgedeelte. Handige grote aparte lades voor vlees/vis en groente/fruit. De waterdispenser is top en voorziet je altijd van een heerlijk koel glaasje water. Er is meer dan genoeg ruimte voor boodschappen van 1 week (gezin van 4), zelfs met een verjaardag heb je nog genoeg ruimte! Koel en vriest prima. De No-frost technologie is een uitkomst, nooit meer ontdooien en netjes los ingevroren producten die je niet kapot trekt wanneer je een gedeelte ervan uit de vriezer wil halen (zoals bijvoorbeeld bij brood).

Ruud 13-12-2019

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Zeer ruime koelkast, zowel het koelgedeelte als ook de 3 vrieslades. Geen ijs meer aan de wanden in tegenstelling tot onze vorige vriezer. Handig is de watertap, altijd koel water binnen handbereik.

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • Automatische ontdooifunctie
  • Watertap.

Minpunten

• Wat mij betreft geen.

Evip 11-12-2019

Heerlijk Groot

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Zeker zeer tevreden. Enkel, elke dag lijkt het of hij knalt, alsof er iets valt in de koelkast! Ja, hij staat waterpas, al diversen keren verplaatst, maar blijft dat geluid diversen malen produceren? Verder een zeer mooie combinatie, van binnen veel opberg ruimte. Ben dus redelijk tevreden, maar dat komt door dat rare geluid...

JelkeKeulen 11-12-2019

Mooie, grote en goede koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Mooi, groot en stil. Veel handige vakken en schappen voor de producten. De lades werken goed en soepel. In de koelkast zit een waterreservoir voor 4,5L water wat gekoeld kan worden. Blij met de aankoop.

Pluspunten

• Groot

AngelaM 09-12-2019

Waanzinnig goed

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Ik heb dit apparaat niet lang, maar dit is een apparaat wat een life-time mee kan! Geweldige indeling van binnen, veel ruimte voor al het etenswaren. Daarnaast komt de water-dispenser goed van pas, heerlijk koud glaasje water zo geserveerd voor de gasten. Wederom heeft deze koel-vries combinatie van Samsung een mooie en strakke design die goed op het oog valt. Kortom: Had geen ander koelkast kunnen wensen!

Cindy48 09-12-2019

Mooie grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5925SS

Wat een ruimte! Deze koelkast is echt een aanwinst voor een groot gezin.De waterdispenser is echt geweldig. Hij maakt ook bijna geen geluid en hij vriest echt bijzonder snel. De twee lades die er in zitten zijn ook fijn, zo kan je de groentes met andere producten goed scheiden.Enige min punt vind ik wel is dat de handgrepen zo groot zijn. Deze hadden best kleiner gemogen of netjes wegwerken.