Siemens KG39FPB45

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
256 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG39FPB45 op Kieskeurig.be.

I.G. Marga 24-08-2018

Luxe uitstraling: Siemens KG39FPB45/08

Geschreven voor: Siemens KG39FPB45

Mooie ruime koelkast en zeer stil. De koelkast maakt bijna geen lawaai. Mooie grote kast met flessenrek en speciale groente zone. Zeer energiezuinige koelkast. Deze is A+++. Handige flessendrager en prachtige ledverlichting. De koelkast koelt perfect, doordat de deur goed afsluit en de temperatuur elektronisch wordt geregeld. Luxe uitstraling.

Pluspunten

• Luxe uitstraling
  • Ruime koelkast en zeer stil
  • A+++

Philip Pessoa 14-07-2020

Super kast

Geschreven voor: Siemens KG39FPB45

Prima koelkast met veel ruimte, ideale hoogte en fijne lade voor groente en special voor vlees maar hier past het bier ook goed in.
Fraai design

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Beacatharina 18-04-2020

Koelkast

Fijne, ruime koelvriescombinatie.
Vriezen zonder ontdooien.
Overzichtelijke lades voor koelen van groente en vlees [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Walraven 24-11-2019

Mooi product voldoet echter niet aan de prijs

Geschreven voor: Siemens KG39FPB45

De koelkast heeft vanaf het begin last van klep geluiden die zeer irritant zijn omdat ze hoobaar zijn, monteur is langs geweest en attendeerde ons op de beschrijving waarin staat dat geluiden van de koelkast aanwezig kunnen zijn.
Onderdeel (klep sturing) is vervangen maar gaf al gauw weer het zelfde probleem. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com