LG GSJ760PZXV roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSJ760PZXV roestvrijstaal op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

a*****************@h********** 28-12-2021
Geschreven voor: LG GSJ760PZXV roestvrijstaal

toestel gekocht in mei 2018 met 10 jarige garantie linaer compressor . aankoopprijs 1400 €
tot op gisteren content van . Doch gisteren ( vlak voor het einde jaar ) na bijna 3,5 jaar plotseling geen koeling meer . Diepvries volledig ontdooit , slechts 2 ° ondanks instelling op -18 . Frigogedeelte op 8 ° ondanks instelling op 3° . en deze stak vol met gerief voor de eindejaarsfeesten .
Ik kan er dus geen goeie reclame voor maken , want LG geeft enkel de 10 jarige garantie op de vervanging van de compressor . misleiding van de klant
De aanbiedingskosten, nazichtskosten, de eventuele plaatsing van een nieuwe compressor zijn niet inbegrepen in de garantie. Offerte van geraamde kosten komt over2 dagen . Vermoedt rond de 200 €
Dus nogmaals opnieuw lopen de herstellingskosten dergelijk hoog op dat , gezien je diepvriesgerief zo vlug mogelijk dient gevroren , er een nieuwe dient aangekocht. Dat kan geen 2 dagen wachten.
Dus wegwerpmaatschappij . Wat te doen ? Met een gerepareerde verder doen of een nieuwe kopen .

schandalig vind ik dit .

Bert Zonneveld 20-03-2019

Groot en mooi

Geschreven voor: LG GSJ760PZXV roestvrijstaal

Mooie koelkast maar toch wel wat nadelen. Als de ijsblokjes vallen dan willen ze wel eens over de rand van je gals springen. Ook de watertap wil nog wel eens spetteren en blijft nog enige tijd nadruppen. Helaas zijn de glazen legplanken niet in hoogte verstelbaar.

Een groot voordeel is wel dat er binnenin heel veel ruimte is met in totaal meer dan 600 liter inhoud. Ook het door-in-door syteem bevalt mij wel.

De koelkast heeft een externe waterfilter maar daar zijn helaas geen beugeltjes bijgeleverd dus moet deze noodgedwongen op de grond blijven liggen.

Nog een groot bezwaar is dat de informatie op de website van LG niet correct is en dat LG zich verschuilt achter een disclaimer die ergens vermeld zou zijn. Het probleem is dat in de productinformatie staat dat er een eierrekje als accessoire zou bijgeleverd zijn. Dit kon ik echter nergens terugvinden toen de koelkast geleverd werd.
Ik heb hierover contact opgenomen met LG maar daar willen ze dat eierrekje niet naleveren en verschuilen ze zich achter de eerder genoemde disclaimer dat ze niet verantwoordelijk zijn voor fouten op de website. Als dit de houding is van LG dan is dit het laatste dat ik van dit merk koop.
Klantvriendelijkheid is ver beneden alle normen en ook het oplossen van een klein probleem met betrekking tot het naleveren van dat eierrekje willen ze niet aan meewerken. U bent gewaarschuwd!

Pluspunten

• Groot
  • Door-in-door is handig
  • Mooi
  • Redelijk stil
  • Display goed afleesbaar

Minpunten

• Montage waterfilter
  • IJsblokjes schieten in het rond
  • Watertap spettert
  • Watertap druppelt lang na
  • Legplanken niet verstelbaar in hoogte

Bert Zonneveld 19-04-2019

Update:
Ik heb contact gehad met Servilux en zij hebben ervoor gezorgd dat het eierrekje toch nog nageleverd werd. Ook Art and Craft hadden dit al toegezegd als Servilux mij niet had kunnen helpen. Grote klasse van Servilux en van Art and Craft.