Indesit LR8 S1 W - Reviews

228 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

HS 04-09-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer goede en ruime koelkast in deze prijsklasse

Deze LR8 van Indesit is voor ons gezin de perfecte keuze gebleken. Hij ziet er strak en degelijk uit en de gebruikte materialen voelen erg solide aan. En dat voor een koelkast in deze prijsklasse, ik ben er verbaasd over dat het kan.
Er is genoeg ruimte in de koelkast voor al onze boodschappen. De plateaus die erin zitten kun je eenvoudig verstellen. Op die manier kun je wat meer hoogte creëren voor bijvoorbeeld hogere flessen. In de deur is er ruimte voor grote pakken zuivel en 1,5 liter frisdrank flessen. Super dus.
Er zit 1 grote groentelade in het koelgedeelte. In mijn vorige koelkast had ik twee aparte lades in plaats van 1 grote, maar ik merk dat ik 1 grote groentelade handiger vind. Komkommers, bossen wortels en andere grote groentes passen er nu ruim in zonder dat ze scheef moeten liggen of erin gepropt worden. Dat was toch anders bij mijn vorige koelkast die twee kleine lades had.
De deuren gaan nog een beetje zwaar open, vooral wanneer je ze direct erna nog een keer wilt openen. Ze kleven/ zuigen goed vacuüm zeg maar. Dat was ook bij de nieuwe koelkast van mijn ouders zo (wel van een ander merk), en dat werd wel steeds minder. Na een tijdje gingen de deuren soepeler open en dicht. Ik verwacht dat dit ook bij onze Indesit zo zal zijn.
Verder is het vriesgedeelte ook lekker ruim en bestaat uit drie lades. Eindelijk kunnen we weer wat extra boodschappen e.d. invriezen wanneer ze in de aanbieding zijn. Of de restjes wanneer we teveel avondeten gekookt hebben :)
Wij zijn heel tevreden over deze koelkast en raden hem dan ook zonder twijfel aan.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Verstelbare plateaus
  • Grote groente lade
  • Voelt degelijk aan
  • Groot vriesgedeelte

Minpunten

• Deuren zuigen vacuüm

Savila 29-07-2016 Product paar weken in bezit

Super fijne koelkast!

Ik heb de koelkast nu een aantal weken in bezit en ik ben er zeer tevreden mee! De koelkast heeft enorm veel ruimte. Zelfs de groentebakken en vrieslades zijn heel ruim. Dit is echt ideaal omdat ik het fijn vind om voorraad te hebben aangezien ik een druk leventje heb met 3 kinderen. De koelkast maakt op het begin wat rare geluiden, maar uiteindelijk een hele stille koelkast! Al met al ben ik zeer tevreden met deze koelkast en is het zeker een aanrader!

SabrinaZ 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Ideale koelkast

Ons gezin is gek op lekker en gezond eten. Daarom zit onze koelkast altijd goed gevuld. De koelkast is mooi hoog en daardoor veel opbergruimte. Super formaat groentelade. Plateaus die verstelbaar zijn zodat alles op te bergen valt. Geluidloos. In 1 woord
.. super!!!!

EvelineVink1985 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

De Indesit LR8-S1-W

Tijdens de installatie krijg je te maken met allerlei geluiden. Die worden verklaard in de gebruikershandleiding. Na een aantal uur stopt het en kun je genieten van de stilte.
Het feit dat je alles uit de koelkast en vriezer kunt halen, bevordert het gebruikersgemak en kun je alles heel goed schoon houden.
Doordat de vriezer grote lades heeft, kun je er een hoop eten in kwijt, wat erg fijn is als je (net als ons) kleine kinderen hebt..
Ook past er een hoop in de koelkast. Omdat je zelf de hoogte een hoeveelheid van de platen en schappen kunt bepalen, kan je er van alles in kwijt; denk hierbij bijvoorbeeld aan grote flessen frisdrank of kleine pakjes boter.
De koelkast oogt aan de buitenkant ruim, en voldoet dan ook ruimschoots aan onze verwachtingen.
Kortom, met deze koel-/vriescombi krijg je zeker waar voor je geld en is het een heel fijn apparaat.