Bosch KGE39BI40 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jolande 06-02-2017 Product paar maanden in bezit

mooie koelkast, teveel geluid bij koelen

Via deze site gekocht. Reviews waren veelbelovend. Inmiddels zijn we toe aan onze 2e koelkast. Eerste was de compressor defect en maakte ontzettend veel lawaai. Bij de huidige koelkast zijn wij helaas nog steeds niet tevreden. Bij koelen maakt hij teveel geluid (open keuken) en dit duurt heel lang. Verder ziet de koelkast er wel heel mooi uit en is erg ruim,,, maar ja over het algemeen zijn wij dus niet tevreden, helaas.

Pluspunten

• uitstraling
  • ruimte

Minpunten

• langdurig storend geluid bij koelen

Van der Zanden 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie koelkast met overzichtelijke indeling

Aanvankelijk wilden we een Italiaanse retrokoelkast kopen, maar we zijn toch gevallen voor dit product van Bosch (praktisch, ruim, mooie verlichting, goed overzicht, degelijke uitstraling).

R0n4ld 20-12-2016

Kwaliteit voor een eerlijke prijs

De koelkast is muisstil en zeer degelijk afgewerkt. Koelt goed en kan er een hoop in kwijt. Kan prima in nauwe ruimtes geplaats worden.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Mayke 27-10-2016 Product paar weken in bezit

Ruim, overzichtelijk en degelijk materiaal

De koelkast voldoet aan mijn verwachtingen. Hij is ruim, overzichtelijk. De materialen zijn degelijk en de lades lopen soepel. De zilverkleurige/RvS buitenkant hoef je niet dagelijks schoon te maken omdat de deurgreep op een logische plek zit.

Pluspunten

• Ruim
  • Degelijk materiaal

Minpunten

• Bij het koelen hoor je dit redelijk goed

Bertus 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

fantastische koelkast

energiezuinig, stil , mooi afgewerkt , indeling is heel goed en de ledverlichting is
practisch ,
echt een aanrader

Kreuk 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Vita Fresch Koelkast

Mooie strakke rvs koelkast die voldoende ruimte bied in de speciale lade voor vlees en vis. Heeft ook een lade voor groente en fruit waarbij de luchtvochtigheid instelbaar is. De koelkast is overzichtelijk van binnen. Zeer stil! Word goed koel.

Pluspunten

• Strakke rvs uitstraling
  • vitafresch systeem

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Melvin 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne koelkast.

Fijne koelkast. Ruim, stil en mooi design. Handig weg klapbaar flessenrekje. Goede verlichting. Alarm gaat als de deur te lang open is.

Aat 14-07-2016 Product paar weken in bezit

Uitstekende koelkast

De koelkast heeft de perfecte afmetingen en een laag geluids niveau, verder is de inrichting eenvoudig en doelmatig zonder overbodige ruimte verbruikende accessoires. kortom een goede koelkast voor een goede prijs

Wico 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Ik hou van mijn koelkast

Ik kan alles kwijt in mijn koelkast. Alles is prima op temperatuur, er is overzicht in de koelkast, groente en fruit blijven langer vers, boter blijft smeerbaar door de speciale vakken, de vriesvak is ruim en er kan een voorraad in.

Siiri 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige ijskast!

Lekker groot, geruisloos, makkelijk te bedienen, super mooie vormgeving. Ben heel erg blij met deze aankoop.
Hij is wel 2 meter hoog en 70 cm breed dus je moet er aan denken dat je de plaats ervoor hebt.