Bosch Serie | 6 KGE39BL40 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Bram 03-09-2016 Product paar weken in bezit

Degelijke machine

Ik heb de koelkast nu circa een maand in mijn bezit staan. Voor een éénpersoonshuishouden is hij nogal groot, maar het is toch erg prettig dat je niet hoeft te bukken zoals bij een tafelkoelkast. Het is daarnaast ook erg prettig dat er een omgeving is waarin je vleesproducten specifiek kan neerleggen. Hoe veel invloed het heeft op de houdbaarheid weet ik niet, maar de grote open ruimte is erg praktisch heb ik gemerkt. Hetzelfde geld voor de erg grote groentelade. De vriezer heeft een erg praktische Big Box, alleen is een minpunt dat de andere twee lades nogal klein zijn. De hele machine zelf ziet er in huis overigens behoorlijk groot uit. De instellingen qua temperatuur gebruik ik zelf niet, maar zijn simpel aan te passen met de knoppen bovenin. Verder is het gewoon plug & play. Hij maakt af en toe wel een klein beetje geluid, maar ik vind het zelf verwaarloosbaar & bij mij staat hij in een gedeelde eet/woonkamer. Gebeurt echt af en toe als hij weer even moet afkoelen oid denk ik. Zelf heb ik de machine zonder flessenrek gehaald & ik denk dat dit in de meeste gevallen prima is. Het flessenrek is overigens later ook prima los verkrijgbaar. Het laatste wat ik nog wil meegeven is dat de pootjes wat glad zijn; de koelkast verschuift daardoor af en toe dor het openen & dichtdoen van de deur. Al met al ben ik tevreden over mijn aankoop. Hij staat er & hij werkt goed. Hij overtreft echter niet mijn verwachten en her en der zijn nog wat dingetjes die me tegenvielen. Vandaar een (dikke) 7.

Pluspunten

• Handige vleeslade
  • Handige BIgBox
  • Handige groentelade

Minpunten

• Machine is groot
  • Kleine vrieslades
  • Incidenteel geluid
  • Verschuift op laminaat

wout66 08-01-2017

Geweldige koelkast

Een zeer ruime koelkast met verschillende koelzones. alarm als de deur te lang open blijft, de koelkast en vriezer zijn apart van elkaar in te stellen qua temperatuur. hij heeft een inklapbaar flessenrek er zitten twee freeze packs bij om te gebruiken in een koeltas, en uiteraard een bakje om zelf ijsblokjes te maken. hij is erg stil en praktisch ingericht.

Thijs58 19-12-2016

Energie zuinig.

Deze koel/Vries combinatie is erg energie zuinig, ziet er mooi uit en het koel gedeelte heeft handige opruim vakken en laden.

Thijs58 14-12-2016

Degelijke koel/vries combinatie

In de korte tijd dat ik de koel/vries combinatie heb ben ben ik zeer tevreden. Wat ik handig vind dat ik de combinatie op super vriezen en koelen kunt zetten. De indeling van de vakken is ook prima en ook aan te passen.

Barbara17 14-09-2016

Lekker ruim

De koelkast is lekker ruim, praktisch ingedeeld en koelt goed en snel. De koelkast maakt wel meer geluid dan verwacht

Margit Kars 12-09-2016 Product paar weken in bezit

Op zoek naar de beste koelkast

Ik heb de Bosch KGE39BL40 gekocht. Onderzoek doen naar wat ik in een koelkast zocht is best lastig hier zijn mijn antwoorden. Ik wil veel ruimte voor groente en fruit de vita-fresh lade ,eet verse vis en vlees maar wil die niet overal in de koelkast neerleggen de nul-graden lade dus, kook uitgebreid daarvoor ruimte nodig voor potjes en bakjes en wil ook voor de pubers in huis ruimte hebben voor frisdrank en verse sapjes yoghurt etc. Dit past allemaal in deze Bosch dat de koelkast echt stil is dat klopt voor mensen met een open keuken een aanrader. Ik heb echt de beste keuze gemaakt ben er elke dag blij mee.

Pluspunten

• enorme groeten lade
  • de nul graden lade werkt

Minpunten

• nog niet gevonden

Moeder30 25-08-2016 Product paar weken in bezit

Langer verse producten en super uitstraling

Ontzettend blij met de aankoop van deze koelkast! Producten blijven lang vers in de speciale la.
De koelkast heeft een zee van ruimte zowel in de koeling als in de vriezer. Ook de big box in de vriezer is geweldig, er kunnen minstens 5 broden in! Top koelkast!

Pluspunten

• Ruimte
  • Langer verse producten
  • Mooie uitstraling
  • Big box is ideaal

Minpunten

• Geen plessenrek

Al wout 10-08-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime laden in koeling. Zuinig in gebruik en geruisloos.

Zuinig in gebruik, geruisloos en veel ruimte in de laden zowel in de koeling en vriezer. Goede verlichting in de koeling.

Pluspunten

• Zuinig in gebruik
  • Veel ruimte
  • Blijft goed optempratuur

Minpunten

• Belemering ruimte bovenin
  • Losse eierdoppen

vladimir 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

prima koelkast

Top kwaliteit koelkast, niet te horen, heel praktisch interieur, ziet er goed uit in grijs/zilver. Tot nu geen min punten

marjan 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie strakke rvs koelkast

De koelkast is degelijk en heeft een bijzonder grote groentelade. Helemaal gevuld ontstaat er wel condens onderin, maar dat wordt opgevangen door de geribbelde bodem van de lade.

Familie Karssen 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Gezinskoelkast

Sinds een week hebben wij nu de Bosch koel-vriescombinatie KGE39BL40 in gebruik. Wat een ruimte! De koel-vriescombinatie houdt de groente langer goed dan dat bij onze vorige koelkast het geval was. Dit scheelt ons enorm in tijd. Ons gezin heeft een volle agenda en daarom is het fijn dat we niet meer zo vaak naar de winkel hoeven om onze verse producten aan te schaffen. De superkoel- en vries-optie zijn ideaal om de nieuwe en verse producten na het volladen weer snel gekoeld worden.

Melvin 15-07-2016

Heerlijke ruime koelkast

Koelkast heeft veel ruimte. Groente en vlees la zijn ideaal en geeft veel extra ruimte. Flessenrek zou beter kunnen, kleine flessen kunnen via zijkant eruit vallen. Is bij nieuwe model veranderd.

goed 12-07-2016 Product paar weken in bezit

een eye-catcher

Ik vind het een prachtige koelkast.
Fijne indeling er kan genoeg in.
Ik ben er heel blij mee, door mijn kinderen aanbevolen.

Margaret 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top koelkast

Voor het eerst in 30 jaar een Boschkoelkast gekocht met vita fress systeem en het is in een woord geweldig! Gemakkelijk qua instelling en zeer mooi design,

Veratje 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie ijskast alleen snel vies

Een mooie ijskast die ook erg groot is. Helaas wordt hij wel snel vies. Verder ben ik erg te spreken over de ruimte in het apparaat.

Stephan Hoeboer 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

de betere koelkast

Het is een geweldige koelkast met zorg uitgezocht. Het is alleen jammer dat ik als hobbybierbrouwer niet mijn bierflesjes rechtop in de koelkast kan zetten, behalve dan in de deur of als ik een plank weglaat.
Wat goed dat het alarm gaat als mijn dochter vergeet de deur dicht te doen!

Jasper 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige koelkast

geweldige koelkast, groente blijft extra lang vers en knapperig
heeft veel ruimte en makkelijke uitlezing van de temperatuur

esmees 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch KGE39BL40

Nog niet lang in bezit dus geen idee wat betreft duurzaamheid.
Voordeel: Groot. Koelkast lijkt stevig te staan en stevig in elkaar te zitten. Heerlijk stil, koelt snel, vriest snel. Grote vriesvakken
Nadeel: geen flessenrek, dikke deur, enkel lades en geen klep in de vriezer, lage deurrekken

Bart 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Zeer mooie en zuinige ijskast!

Een heerlijke ijskast die erg zuinig is in verbruik. Door zijn vele lades en vakken kun je hier makkelijk alles in kwijt voor het hele gezin. Ook erg fijn als de ijskast deur niet goed dicht is, dan gaat namelijk een alarm af! Kortom perfecte ijskast!

positivo 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

een tevreden klant

tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe koelkast heb ik meerdere modellen en merken bekeken en daar ook de recensies van gelezen. deze koelkast sprak mij aan qua vorm en verbruik van stroom. hij is zuinig, stil en een parel in mijn keuken.een mooi design die een prachtige indeling heeft die je naar je eigen wens kan invullen!!