Bosch Serie | 6 KGE39BL40 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

Beoordeling op basis van 38 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Bram 03-09-2016 Product paar weken in bezit

Degelijke machine

Ik heb de koelkast nu circa een maand in mijn bezit staan. Voor een éénpersoonshuishouden is hij nogal groot, maar het is toch erg prettig dat je niet hoeft te bukken zoals bij een tafelkoelkast. Het is daarnaast ook erg prettig dat er een omgeving is waarin je vleesproducten specifiek kan neerleggen. Hoe veel invloed het heeft op de houdbaarheid weet ik niet, maar de grote open ruimte is erg praktisch heb ik gemerkt. Hetzelfde geld voor de erg grote groentelade. De vriezer heeft een erg praktische Big Box, alleen is een minpunt dat de andere twee lades nogal klein zijn. De hele machine zelf ziet er in huis overigens behoorlijk groot uit. De instellingen qua temperatuur gebruik ik zelf niet, maar zijn simpel aan te passen met de knoppen bovenin. Verder is het gewoon plug & play. Hij maakt af en toe wel een klein beetje geluid, maar ik vind het zelf verwaarloosbaar & bij mij staat hij in een gedeelde eet/woonkamer. Gebeurt echt af en toe als hij weer even moet afkoelen oid denk ik. Zelf heb ik de machine zonder flessenrek gehaald & ik denk dat dit in de meeste gevallen prima is. Het flessenrek is overigens later ook prima los verkrijgbaar. Het laatste wat ik nog wil meegeven is dat de pootjes wat glad zijn; de koelkast verschuift daardoor af en toe dor het openen & dichtdoen van de deur. Al met al ben ik tevreden over mijn aankoop. Hij staat er & hij werkt goed. Hij overtreft echter niet mijn verwachten en her en der zijn nog wat dingetjes die me tegenvielen. Vandaar een (dikke) 7.

Pluspunten

• Handige vleeslade
  • Handige BIgBox
  • Handige groentelade

Minpunten

• Machine is groot
  • Kleine vrieslades
  • Incidenteel geluid
  • Verschuift op laminaat

Ferdinand 26-06-2017 Product paar weken in bezit

Groot, functioneel en mooi!

Ik wilde graag een grote koelkast met vriezer waar je vooral veel groente, fruit en andere verse zaken in kan bewaren. Daar is deze bij uitstek voor geschikt. Daarnaast heb je alle ruimte om prima je weekboodschappen voor een gemiddeld gezin in kwijt te kunnen. Alles is snel koud, goede verlichting, veel koelkast voor je geld.

Pluspunten

• Grote groentela
  • 0 graden vlees/vis la
  • goede verlichting
  • wieltjes achterkant, makkelijk verplaatsen

Minpunten

• Bakken beslaan snel bij openen

Paes 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig mooie uitstraling zowel van binnen als van buiten

Prima koel/vriescombi, allemaal handigheidjes voor het opbergen van de producten (inklapbaar rekje) uitschuifbare plateau's
mooie heldere LED verlichting.
wat een beetje jammer is dat de zijkanten een ander soort zilver/grijze kleur heeft dan de voorkant

Pluspunten

• verlichting
  • A+++
  • indeling
  • stil
  • handigheidjes voor het opbergen

Minpunten

• kleur
  • snel deukjes in de deur
  • snel vieze vingers op de deur

blije klant 24-06-2017 Product paar weken in bezit

goedkoper dan zonnenpannelen.Dus gewoon een Bosch a+++

Een enorm zuinig apparaat zonnepanelen behalen dit rendement niet voor zo een kleine investering.Dus top investering

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • goede investering

Chantal 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Groot Koelgedeelte

Pas 2 dagen in gebruik maar een lekker groot koelgedeelte en handig in te delen. Ook is het koelgedeelte erg goed verlicht en dat is voor ons een pluspunt omdat hij in de garage staat en het daar wat donkerder is. De vriezer heeft 3 lades, 1 grote en 2 kleinere maar prima van formaat. Al met al zijn we er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Goede verlichting
  • Ruim en makkelijk in te delen
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• nog niet ontdekt

bosch KGE39BL40 19-06-2017 Product paar weken in bezit

goede koelvriescombinatie bosch

had laatst de koeldiepvriescombinatie stuk en gezocht naar een vervanger ,diverse modellen bekeken en toch voor een bosch KGE39BL40 gekozen .
Een superzuinige combinatie met 3 plussen , mooi afgewerkt en een fel led lampje in de koelkast wat goed licht geeft .
Lekker koel en vriezer vriest goed en zeer geluidsloos ,ben zeer te Vreden .

Pluspunten

• goed afgewerkt
  • geluidloos
  • goede prijs

Sjoukje 17-06-2017 Product paar weken in bezit

Overzichtelijk

De koelkast is overzichtelijk en ruim. Door de grote big box in het midden kan je er veel broden in kwijt. Voor elk voedingswaren zijn speciale vakken waardoor je eten langer kan worden gehouden. Ideaal.

Verder heeft het een mooi uiterlijk en staat hij ook nog eens prachtig in mijn keuken.

Pluspunten

• Ruim
  • Overzichtelijk
  • Mooi

Seher 16-06-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime koelkast

De koelkast ziet er mooi uit en heeft handige handvaten. De reden dat ik voor deze koelkast heb gekozen is omdat hij erg zuinig is en erg groot! Ik kan er veel spullen in kwijt.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Groot en fijne indeling
  • Maakt weinig geluid
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Bovenste plank is erg hoog
  • Geen no frost

Rabia 16-06-2017 Product paar weken in bezit

Veel ruimte. Grote bigbox diepvriesvak en heel stijlvol

Ik ben erg tevreden over deze koelkast. Ik kan er veel in kwijt! En de indeling van de koelkast heeft een luxe uitstraling

Pluspunten

• Ruimt
  • Stijlvol

Minpunten

• Niet

A.Atalay 15-06-2017 Product paar weken in bezit

Ruime kwaliteit koelkast van Bosch voor weinig!

Ik heb via kieskeurig.nl koelkasten vergeleken en vervolgens kwam ik op de Bosch Serie | 6 KGE39BL40 uit.
Kwaliteit en prijsverhouding en kwa stroom verbruik was dit voor ons de beste keuze.
Deze koelkast heeft onze verwachtingen volkomen getroffen!
Ruim van binnen grote pannen kan je zelfs met gemak erin kwijt fijne fresh lades voor groente en fruit met aparte tempratuur zodat het langer vers blijft. Kortom stekker in stopcontact en binnen no time ijskoud. Voor deze kwaliteit is de prijs zeer goed. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Genoeg ruimte
  • Geluidloos
  • Goedkoop
  • Bosch kwaliteit
  • Zuinig in vebruik

Minpunten

• NVT
  • NVT

Jan Philips 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Grote inhoud, effectieve indeling en zeer stil in gebruik.

Wij zijn zeer tevreden over onze aanschaf van de koel/vriescombinatie Bosch KGE39BL40. De Indeling is effectief en de werking is geruisarm.

Pluspunten

• effectieve indeling
  • geruisarm
  • makkelijke bediening

Minpunten

• Bovenste vak is erg hoog.

Sefzzz 13-06-2017 Product paar weken in bezit

elegante koelkast en daarnaast ook erg zuinig

Groot koelkast, robust en is goed afgewerkt.
Heb de koelkast nog maar net en kan weinig zeggen over de betrouwbaarheid. Functioneerd gewoon naar behoren.
Merkgewijs hoef ik hierover niet zoveel zorgen over te maken. We zullen zien. voor zover een tevreden aankoop.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • één van de zuinigste koelkast
  • Mooie design

Minpunten

• Vriesvak itsjes te klein voor mijn smaak

Ron 12-06-2017 Product paar maanden in bezit

Ruime Koelvries combinatie, geheel naar wens

De prijs kwaliteits verhouding is uitstekend. In zijn prijsklasse en qua inhoud een zeer zuinige koel-vriescombinatie met mooie moderne uitstraling, die bovendien geluidsarm is en geheel aan mijn verwachtingen voldoet. Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• energiezuinig
  • moderne uitstraling
  • geluidsarm
  • uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Annie 11-06-2017 Product paar dagen in bezit

Koelvries combinatie

Mooie koel/vries combinatie, ruim en netje afgewerkt. Behalve de zijkanten zijn niet erg netjes, het plaatwerk is niet strak (deuken). Gelukkig komen bij ons de zijkanten niet in het zicht.

Pluspunten

• Erg handige indeling

Minpunten

• zijkanten niet netjes afgewerkt.

Loonies 10-06-2017 Product paar weken in bezit

Overzichtelijk

Mooie grote Koelkast, pareltje in de keuken. zeer overzichtelijk vooral met de verschillende lades waar je alles in zones kunt indelen.

Pluspunten

• Hoog
  • Overzichtelijk

Badr 08-06-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch altijd goed.

Hellemaal top alles in mijn huis is van Bosch.
Aanrader voor iedereen die van kwaliteit houd.
Gaat lang mee en mooi apratuur.

Stieg 01-06-2017 Product paar weken in bezit

Hoge kwaliteit en strak design

Na flink wat research is ons oog gevallen op de Bosch KGE39BL40. De reden is de Duitse degelijkheid en het strakke design. Alles voelt degelijk aan en geen plastic zoals bij veel concurrenten. Bosch is de keuzes als je voor kwaliteit gaat. Daarnaast is het een zeer ruime, stille en energiezuinige ijskast. Zo dragen wij naast ons plezier van de ijskast ook een steentje bij aan de verbetering van een duurzame samenleving.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Kwalitatief van hoog niveau
  • Bosch geld terug actie

Huisman 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

Meer dan ik had verwacht.

Zeer mooie koelkast. alles ziet er netjes en goed uit, lekker stil, veel ruimte, koelt snel,
Zeker een aanrader voor iedereen die een stille en luxe koelkast zoekt, voor niet al te hoge prijs,
Zal het merk Bosch zeker vaker kopen.

Pluspunten

• stil
  • zeer solide
  • ruim
  • koelt snel
  • mooi afgewerkt

Huisman 31-05-2017

Stil luxe ruim en solide

Hij is mooi groot , bied veel luxze , stil en geeft het gevoel dat je iets moois en solide in huis hebt
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

wout66 08-01-2017

Geweldige koelkast

Een zeer ruime koelkast met verschillende koelzones. alarm als de deur te lang open blijft, de koelkast en vriezer zijn apart van elkaar in te stellen qua temperatuur. hij heeft een inklapbaar flessenrek er zitten twee freeze packs bij om te gebruiken in een koeltas, en uiteraard een bakje om zelf ijsblokjes te maken. hij is erg stil en praktisch ingericht.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch