Bosch Serie | 4 KGN36VL35 - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Bosch 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast

Strakke design, super stil, mooie lid verlichting, ruim van binnen, diepvriesladden zijn stevig. Ik raad deze koelkast zeker. Ik ben super blij met mijn keuze.

Pluspunten

• Verlichting
  • Diepvries laden

Minpunten

• Geen ijsblokjes automaat

Johnny Be Good 25-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie fijne koelkast

Het is een plezierige koelkast en fijn in gebruik. De koelkast is niet still. en maakt regelmatig zoem geluiden. Daar kan Bosch zeker nog verbeteren. Maar zoals al mijn gereedschap, geiser en wasmachine blijft het een Bosch kwaliteits- product. Dat merk je in gebruiks gemak en de rustige plezierige vormgeving. De koelkast in onze kleine keuken door zijn design niet lomp maar voelt heel prettig aan. Grote vries lades erg handig omdat ik als hobby's ijs en worstmaken heb. Dan moet je namelijk vaak grote elementen vriezen. Ook de 0°c lade is perfect voor wanneer je vlees langere tijd wil marineren voor bijvoorbeeld de BBQ een marineer tijd van meerdere dagen is dan geen probleem. Ook is de 0 °C lade handig wanneer je producten snel wil terug koelen naar een lage temperatuur voor bijvoorbeeld sousvide recepten te koken. De groente lade eronder is ruim en door het formaat overzichtelijk. Ook is de lade groot genoeg om naast andere groente er hele kool in te doen. Het is echt heerlijk om de lade open te trekken wanneer deze is gevuld met verschillende groentes om inspiratie op te doen en een maaltijd te verzinnen. Net daar boven de vleeslades en het wijnrek heel overzichtelijk allemaal. Bottum line, een all round koel/vries kast voor de hobby kok of gezin.

IreneF 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie fijne koelkast, multifunctioneel

Mooie koelkast. Makkelijk in gebruik en heeft allerlei handige functies, bijv verschillende temperatuur niveaus per onderdeel. Goede lade voor groenten en fruit, handige lades voor vlees. Ruime vriezer en No Frost. Echt een top aankoop!

passa 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geluidloos koel/vriescombinatie, ziet er prachtig uit.

Deze koel/vriescombi gekocht vanwege de naam Bosch. (goede kwaliteit/prijs).

Heb de koel/vriescombi pas enkele dagen in bezit maar hij is bijna niet te horen, wat voor mij enorm belangrijk is. (open keuken). Duurzaamheid kan ik geen oordeel over geven maar vertrouwend op de naam Bosch heb ik er alle vertrouwen in.

Merel 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koelkast!

We hebben deze koelkast nog niet heel lang maar we zijn er nu al weg van! Ideaal, een mooi wijnrekje voor het koelen van de witte wijn. Veel vakken voor het vershouden van vlees/vis en groente/fruit! Al met al een ruime koel/vrieskast met een ideale indeling!