Bosch KGE39BW40 - Reviews

koel/vries cominatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

keukenprinses 29-09-2017

Prachtig slank, ruim en stil!

We hebben de koelkast nu 1,5 week, hij is prachtig stijlvol vormgegeven, slank en hoog waardoor hij heel luchtig overkomt. De binnenkant is ruim, praktisch, goed verlicht en overzichtelijk, wat een feest! De freshbox is echt een klein wondertje, zelfs kwetsbare groenten blijven ruim een week vers door de bevochtiger aan te zetten. De koelkast is ontzettend stil en als hij even aanslaat is dat vrijwel geruisloos. De diepvries is ruim genoeg voor een klein gezin. We waren op zoek naar een Smeg maar zijn vele malen blijer met deze mooie, zuinige en functionele Bosch!

Pluspunten

• ruim en overzichtelijk
  • stil
  • freshbox is briljant!
  • esthetisch mooie vormgeving
  • heldere duurzame binnenverlichting

Minpunten

• nog niet ontdekt

JJ59 20-04-2018

Mooie hoge energiezuinige koel/vries combinatie

Ik ging voor een middelgrote vrieskast kijken, maar toen mijn oog op deze A*** Bosch combi koel/ vrieskast viel, was ik meteen verkocht. De praktische indeling met makkelijk verstelbare tray in de deur grote bakken en trays, zowel in het koel als in het vries gedeelte, waar je met gemak je groente, vlees en drank in kan bewaren. Daarbij speelde de prijs/ kwaliteit en energieverbruik een grote rol, met als topping de actie €75,- retour van Bosch.

Pluspunten

• energiezuinige koelkast
  • ruime koelgedeelte
  • verstelbare tray in de deur
  • grote opbergbakken
  • handige uitklapbare tray

Minpunten

• deurhendel kan alleen worden omgezet in ligstand

M. Velleman 08-06-2018

Mooie koel/vries combinatie.

Mooie koelkast met heldere ledverlichting. Veel ruimte en weinig geluid. Idiaal zijn de apparte zonnes.
Ben hier zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Ruimte.
  • Heldere ledverlichting.
  • Geluidsarm.
  • Apparte zonnes.

Goed spul 07-06-2018

Lange levensduur

Ik heb na 15 jaar de mogelijkheid gekregen om te verhuizen. Dankzij deze verhuizing kan ik eindelijk na 15 jaar mijn witgoed vernieuwen. Je hoeft niet ver te zoeken naar goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en in mijn ogen luxe en sjieke uitstraling van Bosch.

Pluspunten

• Zuinig in verbruik
  • Lange levensduur
  • Mooie design

Minpunten

• Kan geen minpunt vinden

Bosch koelkast met vrieslades 13-05-2018

Vrijstaand koelkast met vrieslades

Is een mooi groot koelkast. Net wat we zochten
En de drie vrieslades zijn ook groot je.kunt er alles in kwijt wat je maar in wilt leggen.
Wij vinden Bosch koelkast met vrieslades een goede uitkomst

Pluspunten

• Fijne inhoud
  • Energie zuinig

Minpunten

• Heb ik geen
  • Heb.ik geen

W.I.Petit 11-05-2018

Bosch KGE39BW40

Ik heb voor dit product een koelvries combinatie van Bosch gekozen omdat de service van Bosch geweldig is. Het apparaat wat wij nu hebben gekocht werkt geweldig is bijna geruisloos en A+++ dus ook nog eens goed voor de portemonee .Bij deze dus hartelijk bedankt firma Bosch voor dit geweldige apparaat.

Jannyn 06-05-2018

Mooie vormgeving, efficient, betrouwbaar, makkelijk reinigen

Wat mij, naast de mooie uitvoering, opvalt is de degelijkheid van het materiaal, de praktische indeling, het gemakkelijk onderhouden en de kast werkt gewoon prima én energiezuinig!

Pluspunten

• Betrouwbaar en efficient
  • Praktische ruime indeling
  • Energiezuinig (A+++)
  • Gemakkelijk schoon te houden

Lampie 01-05-2018

Jeetje wat een grote koelkast

Het is een tweede koelkast omdat mijn vrouw bang is om te weinig buffer te hebben mocht de zombie apocalyps zich voordoen. Hij moest dan ook ruim zijn. Nou dat is 'ie. En ook stil. Niet vorstvrij, maar hij wordt dan ook niet vaak geopend. Omdat hij twee thermostaten heeft kan hij goed in de inpandige berging. daar is het 18 graden in de winter en dat zal prima gaan. Zijn voorganger is een vriezer en die verbruikte het zesvoudige (35 jaar oud van een bekend lokaal merk in Eindhoven). Dus we hebben het er in 1.5 jaar uit. Is minder rocket science dan ze beweren, hij heeft gewoon veel meer isolatie. Daardoor ook geen condens aan de buitenkant en hij is stil. Mooie toetsen om in te stellen en voor het verbruik, het formaat en de opties een prima scherpe prijs. Past een hele zombie in voor latere consumptie.

Pluspunten

• Zuinig
  • Grooot
  • doorzichtige bakken in vriezer

Minpunten

• Grooot (is voor- en nadeel als je mijn vrouw kent)
  • Niet 100% vorstvrij

John 01-05-2018

Groot, modern, mooi en stil!

Super ruime, grote koelkast en vriezer met moderne, praktische indeling (veel lades/rekjes/etc) en erg stil!

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • fijne indeling

Jeanet 30-04-2018

Goede grote en stille koelvries combinatie

Aan de buiten kante mooi en strak past prachtig bij mijn witte strakke keuken. Van binnen veel opberg vakken, met verschillende functies. Voor verschillende producten zoals vlees, zuivel, groenten de specifieke tempratuur, echt een aanwinst. De vrieser koelt goed voor al de super vries functie erg fijn en werkt ook erg goed. De motor is geruisloos en is dus erg zuinig , zichtbaar op toon, ik ben erg blij met deze combinatie zowel in uitterlijk als in inhoud.

Pluspunten

• Veel opberg mogelijkheden.
  • koelt goed
  • stil en zuinig
  • Ziet er strak uit

Fardin 26-04-2018

Ik plezier als zie die word van Bosch op mijn apparat

Bosch apparaten zijn altijd mooi kwaliteit in prachtig uitzien Ik gebruik jaren bijna alle maar je apparatuur en deze merk

Pluspunten

• Mooi in kwaliteit

Andreas51 17-04-2018

Mooie ruime koel-vriescombinatie voor een scherpe

Handige indeling, mooie materialen , lekker ruim en licht en zeer zuinig met energie .Fijne vershoudlades voor groente en fruit met regelbare vochtigheid.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

keukenprinses 17-01-2018

fantastische koelkast, stil, slank en ruim

We hebben de koelkast al een aantal maanden. De koelkast is ontzettend stil en als hij even aanslaat is dat vrijwel geruisloos. De diepvries is ruim, we doen nu boodschappen voor een week voor 2 personen en dat past gemakkelijk. De binnenkant is ruim, praktisch, goed verlicht en overzichtelijk. Ik mis soms wat plek voor meer flessen in de deur. De freshbox blijft een klein wondertje, zelfs kwetsbare groenten blijven ruim een week vers door de bevochtiger aan te zetten.

Pluspunten

• slank
  • elegant
  • ruim
  • freshbox
  • alles fijn op ooghoogte

Minpunten

• beperkt plek voor flessen in de deur

JJ van der Vlist 04-11-2017

Goede Koel-vriescombi.

Handige indeling, voldoende ruimte, zuinig in verbruik. Nadeel is het niet kunnen aflezen van de actuele temperatuur (wel de gewenste), zonder de koelkast te openen. Een display aan de buitenzijde zou het een perfect apparaat maken.

Henk Jonkman 10-10-2017

Ziet er mooi uit en heeft goede handgrepen.

Zuinig energieverbruik, ruim en mooie rustige binnenverlichting. Makkelijk in te stellen temperatuur.

Hans 22-09-2017

Goede combi van koeling en vriezen.

Goede combinatie van koelkast en vriezer. Koelkast biedt zeer veel ruimte. Zeer geschikt voor het bewaren van voldoende producten. Vriezer zeer geschikt om redelijke porties in de directe nabijheid te hebben. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Grote koelkast
  • Overzichtelijkheid zowel koelkast als vriezer
  • Compactheid vriezer

Merel 20-09-2017

Degelijke, ruime ijskast met handige indeling.

Fijne ijskast, degelijk, handige indeling met extra`s , weinig geluid. Zuinig in gebruik. Hij is wel écht groot.

Kiek 08-09-2017

Mooie stille koel/vries combinatie

Het is een mooie koel/vriescombinatie. Prima indeling en super stil. Het 0° vak is ook heel handig voor vlees en vis. Kortom een dikke aanrader. Ik ben er heel tevreden mee

• Indeling

Minpunten

• Niet
  • Niet

Nihat 05-09-2017

Super mooie strakke koelkast

Hallo,

Dit is een koelkast met een luxe uitstraling. Grote koelkast met genoeg plek. A+++ dus zeer zuinig. 75 euro cashback is makkelijk aangevraagd. Je hoeft niet per post brieven en kopietjes op te sturen zoals de andere bedrijven wel doen. Online invullen en foto maken van de kassabon en klaar!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Strakke design
  • Zuinig A+++
  • Betrouwbaare Merk

Leo van de Laar 28-08-2017

Bosch KGE36BW40 Koel diepvriescombinatie

Het is een geweldig en mooi product We hadden al een hoge diepvriezer van Bosch ,hebben deze helaas verkocht omdat mijn echtgenote in een kliniek verblijft met Parkinson en dus niet meer kan zorgen voor een volle diepvries en we zijn beide 81 jaar en dit wordt dan moeilijk en daarvoor deze schitterende nieuwe combinatie

Pluspunten

• Inderling
  • zuinigheid