Bosch KGE39BW - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Robert51 10-02-2017

zeer goed

het omzetten van de deuren was even een gezamelijke klus die uitgevoerd is door mij en de buurman.maar uiteindelijk toch voor elkaar gekregen.

Lidia 17-12-2016

prima

Indeling is goed, alleen het bakje van de eysey lift in de deur het klipje er van blijft naar binnen staan zodat het heel eysey gaat. Heb er een flessen bij besteld vindt dat veel fijner dan die opvouwbare bak. Die heb ik er uit gehaald. De groenten blijven zo vers in de ruime groetenlade en alles is goed te overzien in gebruik!
We hebben altijd de afgelopen 40 jaar een bosch koelkast gehad. Dus 2! En hopen hier ook weer lang mee te mogen doen!

schaikag 03-09-2016

Zeer fijne machine

Wij hebben sinds kort deze machine in huis en wat een geweldig apparaat is dit. Zeer veel koel ruimte en ook de vriezer voldoet ruimschoots aan onze eisen

ellen van Raaij 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Kan niet beter

Een hele complete koelkast en van alle gemakken voorzien.Hebben er een flessenrek bij gekocht, super handig.
Hij is overzichtelijk ingedeeld , mooie heldere led verliching en de blauwe afwerking maakt het tot een geheel plaatje.En natuurlijk heel zuinig in verbruik.

Bianca 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super gebruiksvriendelijke koelkast :-)

Super gebruiksvriendelijke koelkast. Voldoende ruimte om al de boodschappen handig en overzichtelijk in te delen. Aparte lade voor groenten en fruit en een lade die extra wordt gekoeld voor vlees. Heldere led verlichting en alarm dat af gaat als de deur niet goed wordt gesloten. Ook de vries laden zijn zijn handig, een diepe waar grote pizzas in passen en twee kleinere voor vlees, ijs etc. De vormgeving van de koelkast is mooi dus een lust voor het oog. De hoogte van 201 cm maakt dat er ook daadwerkelijk een koelkast staat. Ik ben zeer tevreden!