Bosch KGE39BW - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Blake 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Een Beauty, De Bosche

Ik heb een lange weg afgelegd voordat ik onze koelvriescombinatie van Bosch mocht bewonderen, maar ik kan zeggen dat de beloning meer de moeite zeker waard was. Ik heb nagenoeg alle merken koelvriescombinaties bekeken. zowel p het net als in de winkel en ik kwam tellen terug bij Bosche.
Bosch KGE39BW40 is een mooie, robuuste kunst werk. De koelkast heeft slimme indeling voor diverse producten. Voor groente en vis en vlees hebben zij mooie bakken die het product net wat langer vers houden in de koelkast. Ook het vriesgedeelte biedt genoeg ruimte voor producten die je wat langer wilt bewaren. Het is echt een mooie kast om naar te kijken en te gebruiken. De mooie verlichting maakt alles nog eens mooier.
Ik ben zeer blij mee en mijn zoektocht is beloond.

Drost 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

schiterde koelkast

Eergisteren onze nieuwe koelkast gekregen. Hij heeft heel veel handig ingerichte ruimte en is erg stil. We lieten hem aan een vriendin zien en die wilde meteen ook zo'n koelkast

Pluspunten

• Ruim en handig

Hans van Rossum 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

Schitterende koelvriescombi

Deze Bosch is precies wat ik zocht, alles erop en eraan en ziet er geweldig uit en goedkoop. Ik heb 'n halfjaar internet in de gaten gehouden maar dit is echt de beste koop.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Mooie kast

Minpunten

Axel 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime strakke en stille koelkast

Keurige koelkast, die gezien mag worden. Voldoende ruimte voor alle dagelijkse koelspullen en lekker ruim vriesvak.
Gelukkig een stuk stiller dan onze vorige

• Ruim

Minpunten

• Omzetten van de deur doe je niet in je eentje

Robert51 10-02-2017

zeer goed

het omzetten van de deuren was even een gezamelijke klus die uitgevoerd is door mij en de buurman.maar uiteindelijk toch voor elkaar gekregen.

Lidia 17-12-2016

prima

Indeling is goed, alleen het bakje van de eysey lift in de deur het klipje er van blijft naar binnen staan zodat het heel eysey gaat. Heb er een flessen bij besteld vindt dat veel fijner dan die opvouwbare bak. Die heb ik er uit gehaald. De groenten blijven zo vers in de ruime groetenlade en alles is goed te overzien in gebruik!
We hebben altijd de afgelopen 40 jaar een bosch koelkast gehad. Dus 2! En hopen hier ook weer lang mee te mogen doen!

schaikag 03-09-2016

Zeer fijne machine

Wij hebben sinds kort deze machine in huis en wat een geweldig apparaat is dit. Zeer veel koel ruimte en ook de vriezer voldoet ruimschoots aan onze eisen

ellen van Raaij 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Kan niet beter

Een hele complete koelkast en van alle gemakken voorzien.Hebben er een flessenrek bij gekocht, super handig.
Hij is overzichtelijk ingedeeld , mooie heldere led verliching en de blauwe afwerking maakt het tot een geheel plaatje.En natuurlijk heel zuinig in verbruik.

Bianca 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super gebruiksvriendelijke koelkast :-)

Super gebruiksvriendelijke koelkast. Voldoende ruimte om al de boodschappen handig en overzichtelijk in te delen. Aparte lade voor groenten en fruit en een lade die extra wordt gekoeld voor vlees. Heldere led verlichting en alarm dat af gaat als de deur niet goed wordt gesloten. Ook de vries laden zijn zijn handig, een diepe waar grote pizzas in passen en twee kleinere voor vlees, ijs etc. De vormgeving van de koelkast is mooi dus een lust voor het oog. De hoogte van 201 cm maakt dat er ook daadwerkelijk een koelkast staat. Ik ben zeer tevreden!