Siemens iQ300 KG39NXB35

dubbeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
279 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 88 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 KG39NXB35 op Kieskeurig.be.

Monica 27-11-2019

Mooi design

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

Mooie ruime koelkast met grote groentelade waar fruit en groenten lang vers in blijven! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dany 20-11-2019

Geweldig!

Geweldige koel/vries combinatie
Ziet er superstrak uit ,meer dan genoeg ruimte [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 31-07-2019

Een koel/vriescombinatie die er echt uitspringt!

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

Toonbeeld van moderne vormgeving: met een anthraciet-kleurig, geborsteld front met geintegreerde handgrepen een echte eyecatcher! De indeling is bijzonder praktisch ingericht.
Belangrijk: hij is werkelijk fluisterstil, als je hem wil horen moet je jou oor tegen de kast houden, anders zou je kunnen denken dat ‘ie het niet doet.. wat een genot! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bert 23-07-2019

Enorme koelruimte

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

Prima apparaat met een enorme koelruimte, de grootte van de vriesruimte valt daarentegen enigszins tegen. Werkt prima, alleen als de koelruimte na eerder gebruik niet meteen weer open gaat is af en toe vervelend. Maar alles went. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Melvin 25-06-2019

Prachtige koelkast, en wat een ruimte !!

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

We hebben de koelkast aangeschaft omdat we een donkere kleur wouden, en woooow wat past hij goed bij onze keuken, wat een plaatje!! Van een foto zou het scherm barsten zo mooi schittert deze in onze keuken! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jesje 16-06-2019

Super koelvries!

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

We zijn heel blij met de koelvries combi. Lekker ruim van binnen. We hebben hem nu ruim een jaar, de vriezer is nog nooit aangevroren, in tegenstelling tot onze vorige vriesgedeeltes. De uitstraling is prachtig, de kleur, het materiaal, wat ook mooi blijft door de anti fingerprint coating. Wij willen niet anders meer.

Ruud 72 08-05-2019

Goede aankoop!

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

Sinds enkele weken in huis. Motor erg stil, maar soms toch zachte bijgeluiden tijdens draaien. Ventilator draait ook enkele seconden na openen en sluiten van de deur om de lucht weer even te mixen in de koelruimte. Even wennen, dat bij openen van de deur het lampje alleen aan de voorkant schijnt.
Mooi design inox zwart.
Koeling waar hij uiteindelijk voor bedoeld is, is goed.
Indeling van kast en lades goed. Vrieslades handig dat ze doorzichtig
zijn.
Kortom toch wel erg tevreden over deze kast.

Anoniem 05-01-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

De oude Siemens na 13 jaar vervangen door een zuinigere KV. Heel mooi. 2 minpuntjes echter: koelkastdeur gaat niet makkelijk open en bij starten van de koeling treedt er een bromtoon op die te luid is.

EefS 16-09-2018

Van binnen en buiten geweldig!

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

Onze vorige Siemens was al weer 16 jaar oud, maar deed het nog prima. Toch de stap gemaakt voor een nieuwe ivm leeftijd oude, meer ruimte en kleur. We zijn er echt heel erg blij mee.

robert1962 15-06-2018

top

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

we hebben gekeken naar een ander merk maar komen toch steeds terug bij siemens mooi apperaat en betrouwbaar

Keesie 19-02-2018

Siemens koel vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

Prima koel/vries waar je veel boodschappen in kwijt kan,
een mooie look. Ook een koel/vries waar je niet steeds vingerafdrukken weg moet halen want dat zie je niet

Mike110 19-10-2017

mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

Koelkastheeft veel ruimte, fijne grote groentela en 2 x een lade voor vlees(waren).
Enige minpunt is dat hij best veel geluid maakt.

Kermi 03-01-2017

Geweldig mooie koel/vries combinatie

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

mooi afgewerkt ,prima inhoud zowel koeler als viezer,strakke vormgeving,geweldige kleur
Gewoon een PRIMA apparaat

Pleunio 19-08-2016

Mooie koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39NXB35

De koelkast is een mooie aanwinst voor onze keuken. Overzichtelijke indeling, fijne verlichting, duidelijke display. Kortom voor ons een prima product.