Bosch Serie | 6 KGN39AI35 - Reviews

279 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Maria Erazo Sanchez 06-09-2016 Product paar dagen in bezit

zeer zuinig en ruimte zat.

Ik had eerst 2 koelkasten omdat het eten niet in een paste. Nu heb ik de nieuwe koelkast 6 KGN39AI35 van Bosh en daar past alles netjes in, er is zelfs ruimte over. Daarnaast verbruikt het minder dan 1 van de 2 koelkasten die ik eerst had, zeer zuinig dus.

Pluspunten

• veel ruimte
  • vacuum koel functie
  • vakantiemodus
  • zeer zuinig
  • no-frost

Jeffreyp 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

KGN39AI35 kost een beetje meer, maar dan heb je ook wat!

Een zeer ruime koelkast. De indeling is zeer praktisch, het wijnrek en de Vital Fresh Bak zijn ideaal. Groente en vlees blijft werkelijk minimaal 2x zolang vers. Jammer dat ik er geen foto's bij kan doen, maar groene in verpakking bijv. waarvan de datum al ruim is overschreden is niet bruin, ruikt en ziet er nog vers uit! Wij zijn zeer tevreden. Daarnaast heeft het een ruim vriesvak, genoeg voor 4 broden per lade. Ik ga nu minder naar de winkels, en bespaar daarmee.

Bart Barneveld 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig van binnen en van buiten

Moderne uitstraling. Van binnen is deze koelkast ruim en geeft het gevoel van orde en frisheid. Buiten kant is strak en slank, dit model is in rvs uitvoering wat veel mensen aanspreekt.

Marja van den Berg 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met mijn no frost

heb er lang over gedaan om te kiezen welke koelkast Ik zou nemen maar ben er erg blij mee . van de ruimte en mooie indeling en de uitstraling