Samsung RB33J3315WW/EF Koel-vriescombinatie - Reviews

Lieke 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Nooit meer zonder de No Frost functie

Ik vond de indeling erg prettig; er was genoeg ruimte om alles overzichtelijk in te delen. Het was ook fijn dat er op de bakken staat wat je er het beste in kan bewaren. Zo blijven alle producten optimaal bewaard. Het flessenrek is fijn, omdat je daar gemakkelijk flessen drinken of saus op kan leggen. De lades zijn handig in te delen, ook met de grab and go bakjes. De No frost optie is echt een uitvinding. Nooit meer lades die vast zitten, geklungel met handdoeken bij ontdooien Etc. De koelkast is erg eenvoudig op z'n plek te zetten of te verplaatsen met de wieltjes die aan de achterkant zitten. De temperatuur van de vriezer en koelkast is apart van elkaar in te stellen wat erg prettig werkt. Zo kan je per seizoen kijken wat de beste temperatuur is. De onderste la vormt een soort plateau waar je even je glas op kan zetten als je iets wilt inschenken.
De vormgeving van de buitenkant is vrij eenvoudig, niet lelijk maar ook niet speciaal. De koelkast is redelijk stil, maar je hoort hem wel soms aanslaan. Ik heb dit niet als onprettig ervaren.

FH 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bijzonder ruim

Na een vlotte levering even een paar uur gewacht met aanzetten en daarna gevuld met levensmiddelen. Wat een ruimte! Op de voordeur is de temperatuur van vriezer en koelkast af te lezen en in te stellen. Fijne indeling, No-Frost, handig flessenrek.
Duurzaamheid niet beoordeeld, een paar dagen in bezit.