Samsung RB33J3205SA - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
230 liter inhoud

Beoordeling op basis van 127 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Saskia 14-06-2016

Super koel/vriescombinatie

Het fijne van deze koelkast dat die overzichtelijk is ingedeeld, ja kan in 1 oogopslag zien wat er in de lades ligt doordat ze ongelijk zijn.
Het is ook heel aangenaam dat er geen condens in de koelkast aanwezig is, geen natte producten meer.
In het vries gedeelte heb ik ook geen condens/ ijsvorming gezien.
Ook de lades in het vries gedeelte zijn zeer ruim.
De koelkast heeft ook een zeer laag geluidsniveau, en is heel makkelijk met instellen.

lotje75 13-06-2016

mooi design en zeer praktisch

We mochten deze koelkast testen via het testpanel. Leuk om te doen en zeer positief.
De producten blijven goed vers, zeer praktische indeling en amper geluid. Aanrader!

L.S. 11-08-2016

Blij met aankoop Samsung koel/vriescombinatie

Ben zeer tevreden over indeling en gebruiksgemak. Zeer ruime koelkast. Zelfs inhoud van vriezer is ruim voldoende voor een gemiddeld gezin. Fijne diepe laden. Ook buitenkant is belangrijk. Moderne strakke uitstraling.
Aanrader!

Pluspunten

• mooie uitsraling
  • overzichtelijk

Saida 08-08-2017

Goed koel

Groot gezin waarvoor een grote koelkast nodig is. De koelkast is geluidloos en zeer ruim. Met hele handige bakjes en tevens ook goed koel (no frost). Al het vlees en groente in de koelkast blijven goed vers. En vooral nu in de zomer zijn de dranken in de koelkast verfrissend koel. Een hele goede aankoop in tijden!

Pluspunten

• Groot
  • Koel

Rita 23-07-2017

koelkast Samsung RB33j3205SA/EF

Deze koelkast heeft een zeer mooie look,ruim van binnen en zeer geruisloos wat betreft de motor.En op de deur een mooi display.
Mooie ruime indeling en de bakken voor fruit en groente in het koelgedeelte is een aanwinst.En dat geld ook voor het vriesgedeelte, zeer ruim. Een aanwinst voor iedere keuken.Wij zijn zeer blij met onze aankoop.

GR. Rita van Houten

Pluspunten

• mooie uitvoering
  • geruisloos

Ger9008 22-11-2017

Wij zijn nog steeds verguld met deze mooie koel/vriecombinatie.
ALLEEN schokken wij ons dood toen wij in de avond de "eerste"knal hoorde.
Na navraag kregen we te horen dat dit "hoort"bij dit systeem,en dus verder geen kwaad kon.
Nou allemaal best maar waarom wordt dit dan niet gewoon vermeld zowel door Samsung als door de verkoper.
Zodat de klant dit dan kan overwegen of hij dit knallende geluid voor 10 jaar wil.
Niet alleen de mooie en + punten vermelden,maar eerlijk wezen en zeggen dat dit knallende geluid er gewoon bij hoort als minder goed puntje,ben je wel eerlijk naar de consument vind ik.
Heb hier behoorlijk op een onvriendelijke wijze door Samsung over behandeld,ook een min puntje!
Ger van Houten

WillemM 15-07-2017

Heerlijk dat NoFrost

Mooie uitstraling en indeling, voordeel NoFrost en temperatuurgegevens aan de voorzijde. Bij BCC op moment van koop voordelig geprijsd tov de concurrent.

Rinus 30-07-2016

Degelijke rvs koelkast

Een mooie uitstraling met de temperatuur aanduiding met de blauwe led verlichting op het front
Indeling is ook perfect met de tweede la
Indeling vriezer is ook ideaal

hoogdonker 28-07-2016

Nu al tevreden

We hebben deze koelkast net een dag in huis. Wat een vormgeving prachtig niet heel erg stil, een hoge zoom hoor je . Verder erg praktisch en ruim.

Sue 27-07-2016

erg mooie vormgeving

veel ruimte vanbinnen.even wennen aan de verlichting,led dat erg koud/kil aanvoel en ik nu niet meer zo lang in in de koelkast blijf kijken waar ik zin in heb. Heb nu 3 vriesboxen ipv 2 en is wel prettig om 1 box te bewaren voor het voedsel wat ik dan nog in moet vriezen.wel jammer dat de koelkasten van nu zo hoog zijn ( zijn maar met 2 man en erboven stond altijd mijn microwave). maar al met al erg blij met de keuze.

Fahrettin 27-07-2016

Chic and quality product

Chic Design, good quality. Good interior design very easy to use. Little noise when working. I definitely recommend it

vos 27-11-2017

mooie ruime koel/vries combinatie

Prijs kwaliteit is goed
Er past erg veel in en dus erg fijn met een groot gezin. Het oogt mooi bij de rest van de keuken. Moet nog wel wat wenen aan dat er geen echte handvat aan zijkant zit zoals ik gewend was.

Pluspunten

• zit veel ruimte in
  • is als goed is energie zuinig

Rita 22-11-2017

Geluiden

Helaas na 4 maanden en 2 maal de service monteur geweest, is het geluid van de koelkast niet minder geworden. Koelkast maakt een paar keer per dag knallende geluiden.
Niet om aan te horen, zo hard dat je er behoorlijk van schrikt .Als mij dit van tevoren door de verkoper was verteld had ik dit merk nooit gekocht.

John 21-11-2017

Prachtige koelkast voor de prijs

Koelkast was makkelijk te stellen en installeren en na 3 uurtjes in gebruik te nemen en doet het perfect. Heel blij mee, deze kan energie vriendelijk weer een aantal jaren mee!
Erg gebru8ksvriendelijke koelkast met mooi uiterlijk. Handige vakken voor flessen, potjes, uitschuifbaar vak en ruime deurvakken. Met twee koel lades boven elkaar voor groente en vlees ook praktisch. Deze indeling vraagt wel iets meer nadenken over indeling dan eerder. En dan kan de aparte koelbak voor vlees etc ook nog op een eigen temp worden ingesteld!
Vriezer kan naar keuze worden ingedeeld met 3 lades of groot vak en 1 lade. Temperatuur makkelijk instelbaar naar wens. Vriezer van -15 tot -23 en koelkast van 1tot 7 graden instelbaar. Tevens een vakantie instelling waardoor koelkast uit kan en vriezer aan blijft, ideaal! En als je veel producten tegelijk in wil vriezen ook nog een superfrost optie die na aantal uren vanzelf terug schakelt naar normale instelling.
Achterkant van de koelkast is mooi dicht zodat er geen stofophoping mogelijk is.
In pakket mee geleverd spullen om deur om te zetten naar links openend.
Koelkast is stil en snel op temperatuur.
Kortom, prachtige aankoop voor mooie prijs.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Instelbare temperatuur per zone
  • Geluidsstil

Jack 20-11-2017

Stil, handig, ruim en comfort!

Voordat ik deze combi kocht, was ik bezorgd over de motor, omdat mensen klaagden over het geluid wat dit apparaat produceert.
Nou, ik denk dat veel mensen last hebben van gehoorschade (of juist ik), want ik moet werkelijk moeite doen om het apparaat te horen.
Wat een fijne koelkast. Zeer veel ruimte, handig en vooral het comfort. Deze koelkast combi geeft mij het gevoel dat ik zeer luxe leef.
Het enige wat ik eventueel zou kunnen aanmerken is dat ik vind dat er te weinig ruimte voor staande flessen is. Maar ach, daar is genoeg andere ruimte voor.
Ik vind het een super product.

Pluspunten

• ruimte
  • comfort
  • stilte
  • uitstraling
  • bedieningsgemak

Minpunten

• te weinig ruimte voor staande flessen

Youri 14-08-2017

Grote veelzijdige koelkast

Goede prijs en kwaliteit. Koelt snel. Makkelijk in gebruik. Mooie strakke vormgeving. Wel wat lawaai maar gaat snel weg. Dan tijdloos

Noelle 10-08-2017

Fijne ruime koelkast. uitstekende prijs kwaliteitsverhouding

Een fijne combinatie koelkast met een zeer luxe en moderne uitstraling.
SuperFrost vriesfunctie is erg fijn, koelkast is energie zuinig a++, maakt geen geluid. geeft een piep signaal wanneer je de koelkast te lang laat open staan of vergeet te sluiten. Zeer langdurige versheid. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding.
Voor een gezin van 3/4 personen is dit een fijne ruime koelkast.

Pluspunten

• slide planken en lades
  • beslaat niet.
  • koelkast licht is erg fijn. niet te fel

Minpunten

• geen handgreep
  • 2 keer met mn hand vastgezet bij het sluiten

As 10-08-2017

KOELVRIESCOMBINATIE

Samsung Koelvriescombinatie. Snelle levering.
Een mooie koelkast, geluidsarm en doet wat er beschreven staat.
Nonfrost met een ruime indeling van zowel het koelgedeelte als het vriesgedeelte.
Mooie actie`s zoals een korting op het bedrag en 50 euro retour na aankoop, waardoor de prijs van de koelkast goedkoop is.
Zeer blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• ruime indeling
  • geluidsarm

Dawery 05-08-2017

SAMSUNG

Top, apparaat. Heel blij mee. Meer dan voldoende ruimte voor verschillende soorten producten die je in een koelkast dient te bewaren. Je kunt per legplank op "soort" bewaren ( vleeswaren / zuivelproducten / etc ) Verder kunnen flessen in de deur bewaard worden. Handig in het...

Pluspunten

• RVS
  • Meer dan voldoende ruimte
  • PRIJS

ME geysen 03-08-2017

super ijskast

Super ijskast voldoet aan alle eisen!!
Erg zuinig in gebruik en alles blijft lang houdbaar en natuurlijk super met de nofrost

Bert Souman 03-08-2017

prima vakkenindeling

onze keuze is genomen op grond van prijs- en kwaliteitsvergelijking; in de praktijk blijkt deze koelvriescombinatie zelfs ver boven onze verwachtingen te voldoen, niet alleen t.a.v. ladenverdeling (duidelijk en zeer slim) maar ook m.b.t. de snelle vriescapaciteit; geluidsniveau is niet aan te geven - je hoort gewoon niets!

Pluspunten

• indeling
  • vriescapaciteit
  • uiterlijk
  • inhoud, zowel koel- als vriesgedeelte