Samsung RB33J3200SA - Reviews

koel/vries cominatie
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
230 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

7,4

Eva 08-07-2016

Prima koelkast

Tot op heden erg tevreden met onze nieuwe koelkast. Producten zijn in een mum van tijd bevroren. De temperatuur van zowel de vriezer als de koelkast kan je op verschillende temperaturen instellen. Wel slaat de koelkast vaak aan. Maar goed, het stoort mij in ieder geval niet.

Sanne 14-06-2016

Ruime Koel/Vries combinatie

6,8
Mooie koelkast met veel ruimte en grote lades. Ik had hiervoor een koelkast van 15 jaar oud die de hele dag luid aan het spoelen was, dus deze stille koelkast was een verademing.
De koelkast heeft veel ruimte, ook één grote groentela. Maar wat ik een groot nadeel vind is dat de planken in de koelkast niet in hoogte verstelt kunnen worden. Colaflessen, bierflesjes, pakken drinken, alles moet liggen. Ook is er geen deelbare plank om dit op te lossen. De bakjes in de deur zijn wel in hoogte aanpasbaar.
Kortom een strakke grote koelkast die zeker een aanrader is als je de vaste indeling geen probleem vind.

Marian 13-06-2016

Samsung koelkast

6,7
Ik heb deze koel/vriescombi 2 weken mogen testen.
het is een mooie ruime koel/vriescombi. Grote groentelade! Enig nadeel is dat hij soms wat lawaai maakt (brom) Maar ik en inbouw gewend dus misschien is dat het! Ik zou hem als 2e koel/vriescombi voor in de berging oid zeker in overweging nemen.

michel 19-03-2018

Ruime koelkast

Mooie koelkast met veel ruimte en grote lades.
Ik had hiervoor een oude koelkast die aan vervanging toe was. dan is het een groot verschil met de samsung

De koelkast heeft veel ruimte, ook één grote groente la. Maar wat ik een groot nadeel vind is dat de planken in de koelkast niet in hoogte verstelt kunnen worden flessen en pakken moet liggen. De bakjes in de deur zijn wel in hoogte aanpasbaar.

ik heb op het moment gekocht (€499) bij de actie waar je een Senseo voor €1 bij kreeg, ( ook leuk)
op dit moment van het schijven van de review (19 dagen later) is er nu een actie van 15 % korting (€ 398) te vroeg gekocht..

Een strakke grote koelkast die een aanrader is als je de vaste indeling geen probleem vind.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiksgemak
  • Veel ruimte

Minpunten

• geen flessenrek
  • vaste indeling
  • niet in hoogte verstellen