Siemens KA92DAI30 - Reviews

Uitvoering
Amerikaanse koelkast

M. van de Weg 28-12-2016 Product paar maanden in bezit

Super Heerlijke Koel/vries combinatie

Deze koel/vriescombinatie is fijn en makkelijk in gebruik. Tevens mooi en stoere uitstraling. De ruimte in het koelgedeelte is behoorlijk groot. Ook fijn dat de wijnflessen apart kunnen liggen. Grote rekken in de deuren en 2 grote laden onderin. Een hoop ruimte. De vriescombinatie moet je aan wennen, maar daarna is deze ook prettig. Kleine dingen kunnen in de deur. en twee laden onderin. Meer ruimte dan verwacht. Het koude water en de scrub ijs gebruiken wij veel met eten en e.d. Deze koel/vries combinatie is zeker een goed aankoop.

Pluspunten

• ggrote binnen ruimte
  • scrub ijs
  • zeer stil

Wout 15-09-2016 Product paar weken in bezit

Amerikaanse koelvries combinatie

Grote koelruimte en vriesruimte met een goede indeling en een heel stil apperaat.ook de vriesruimte heeft een goede indeling en een perfect werkende ijsblokjes machine.

Hans 11-08-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldige koelkast!

Heerlijk veel ruimte en handige opbergvakken / lades.
We hebben de koelkast nu een maand in huis en zijn ontzettend tevreden. Het uiterlijk is ook top! Het straalt kwaliteit uit.
Ook de vriezer werkt uitstekend, het water is heerlijk en de ijsblokjes zijn fantastisch!
De bediening is ook bijzonder eenvoudig, zo kun je de vriezer en koelkast op graden instellen. Een absolute aanrader!!

Pluspunten

• Grote opbergruimte
  • Lekker water
  • Strak uiterlijk
  • Top koelkast!