Bosch Serie 8 KAD92SB30 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
368 liter inhoud

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

anthon 27-09-2017

Mooi, ruim en praktisch.

Het glazen front past heel mooi in onze keuken. Dit was een van de weinige koelkasten die wat het uiterlijk betreft pasten. De standaard meegeleverde waterslang voor de water/ijs-dispenser was bij ons niet lang genoeg. Maar online kun je eenvoudig een langere slang bestellen. Dit is onze eerste Amerikaanse koelkast en hij bevalt uitstekend. De ruimte is enorm. De kast is lekker diep en mooi verlicht met LED. Kast was snel op temperatuur. Eigenlijk verlies je een gedeelte van de vriesruimte aan de ijsmaker en dispenser, maar die aanvullingen zijn wel heel praktisch. Minder waterflesjes in de koelkast nodig en je hoeft het water niet eerst te laten lopen om koud te worden. Scheelt dus ook waterverbruik. Kortom: heel tevreden tot nu toe!!!

Wimherbert 24-09-2016

Prachtig model

Side by side koelkast met glazen deuren ,springt eruit met de zwarte kleur in onze open keuken en je hoort m ook niet draaien,wij zijn er helemaal blij mee echt n aanrader!!!

Wimherbert 10-09-2016

Top apparaat

Hebben m sinds januari in gebruik, bevalt prima ,staat in n open keuken en je hoort m niet ,superding echt n aanrader!!

Gery 07-08-2016

Zo geruisloos als een muis

Buiten dat het apparaat een strak en fantastisch uiterlijk heeft, slaap ik eindelijk de nacht weer door. Daarnaast houden de extra klimaatzones vlees, vis en groente en fruit echt langer vers. Een aanrader!!!