LG GS9366PZQVD - Reviews

Kleur(en)
rvs, Roestvrijstaal

Abijah 03-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zee aan ruimte

Heb de koelkast nu paar dagen in bezit, dus kan nog niet veel over de duurzaamheid zeggen.

Graag wil ik kwijt dat zowel het koelgedeelte als de vriezer zeer, zeer ruim zijn. Hiervoor had ik een inbouwkoelkast met 3 lades vriezer onderin. Erbij had ik een hoge vriezer met 7 lades. Ik was bang dat het niet allemaal zou passen, maar het past allemaal prima!!!!!

De voorkant van de koelkast ziet eruit als RVS maar is plastic met een laagje (wat overigens prima is). Je ziet er wat vingers op maar die zijn zo weggepoetst.
Wat ik erg jammer vindt is de zij en bovenkant van de koelkast. De zijkant is matgrijs/groen en lijkt vol met deukjes te zitten. Op de bovenkant zit denk ik de motor en dat is niet zo fraai afgewerkt. Dus gaat mijn man een kast erom heen bouwen.
Geweldig is de ijsblokjesmachine waarmee je ook ijs kan crushen. Het water is helaas niet zo heel erg koud, maar daar zijn de blokjes dan weer goed voor.

Fantastisch is de aparte deur, waardoor je niet steeds de hele koelkast open hoeft te maken. Past behoorlijk wat in.

De koelkast maakt wel aardig wat geluid. Te vergelijken met een vaatwasser die aanstaat.

Al met al is super koelkast voor in verhouding met andere merken weinig geld.

Pluspunten

• Inhoud
  • Aangezicht

Minpunten

• Zij en bovenkant
  • Geluid

Ingrid 12-07-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig fijne koelkast

Het handigst aan deze koelkast is de magic space: dat is een vak in de deur zelf waaruit je de meest gebruikte/gangbare spullen kunt pakken zonder de gehele deur te openen. Denk bijvoorbeeld aan frisdrank of bakboter. Doordat alleen dit vakje opengaat, verlies je minder kou, en dit scheelt dus ook weer energie. Verder gebruiken wijzelf maar ook de kinderen de ijsblokjes maker regelmatig, en ook het koude water wat je hieruit kunt tappen. Ondanks dat de apparatuur hiervoor vrij groot is, is dit in het vriezervak zodanig verwerkt dat er nog heel veel ruimte over is, in tegenstelling tot veel andere koelkasten die we hadden gezien met een soortgelijk systeem. Kortom: we zijn erg blij met deze koelkast!

Karsten 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een mooie en degelijke koelkast. De koelkast is goed en mooi verlicht. De ijsmaker in de deur zorgt voor heel wat ruimte besparing. Voldoende schappen en een logische indeling. De 'door in door' is ook super handig en wordt heel vaak gebruikt. Het materiaal voelt allemaal degelijk aan. Voor ijs kun je kiezen tussen gecruncht of gewoon, wat makkelijk is bij het serveren van een cocktail. De koelkast is verrassend stil voor de grote omvang. Kortom een grote aanwinst voor in de keuken.