Indesit LI8 FF2 W.1 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
215 liter inhoud

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

karel lanser 12-10-2015 Product kwartaal in bezit

Deze koeling is fantastisch in gebruik, koud,rustig en heel goed instelbaar.wat het gebruik aan energie zal zijn weet ik nog niet maar voor de rest ben ik blij deze koelkast te hebben gekocht, en zeker op dit prijsniveau.

Hart67 01-09-2015 Product paar dagen in bezit

De Indesit LI8FF2W.1 is een mooie koel-vriescombinatie. De koelkast is mooi ruim en heeft een groot aantal mogelijkheden. De bakken onderin zijn ook geweldig en ruim. Ook zijn de onderdelen gemakkelijk te demonteren en gemakkelijk schoon te maken. Dan is de koelkast ook nog eens erg zuinig in gebruik met zijn energieklasse A++. De binnen verlichting is perfect, overal goed zicht. En dan het belangrijkste, de koeling is overal perfect. Het enige minpuntje tot nu toe is het geluidsniveau van 45 dB want dat is nog vrij hard voor zo'n moderne machine. Ik ben overall zeer tevreden met dit apparaat.
Ik heb h’m trouwens bij Bemmel-Kroon vestiging Den Haag gekocht met ordernummer DH485108 en heb deze te kort om enigzins iets te zeggen over de duurzaamheid.

karel lanser 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

een mooie kast om te zien en de werking daarvan gaan we met vol vertrouwen ondervinden, de indeling is goed maar we hebben hem te kort om reeds een oordeel te vellen over de prestatie,s