Samsung RB37J5005WW - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
269 liter inhoud

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Pengwerda 25-07-2017 Product paar weken in bezit

Zuinige en ruime koelkast

We hebben de koel/vries combinatie nu 2 weken in huis. Hij doet het fantastisch is mooi en ruim. Qua vormgeving is het ook nog een mooi apparaat om te zien. Al gebruiken wij hem als 2 e koel en vrieskast. Het no frost gedeelte werkt ook zeer naar behoren. Daarnaast is hij nog stil ook. Dik tevreden over deze aankoop dus!!

Pluspunten

• Ruim
  • Zuinig en stil

Minpunten

• deur bakjes zijn sober uitgevoerd

Machinist 1 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung grote koelkast typeRB37J5005WW

Een mooie kast , ruim ingedeeld , ruime lades en overzichtelijk. Duidelijke led verlichting binnen in.

Pluspunten

• ruim
  • grote laden

Laura Sinnema 23-06-2017 Product paar weken in bezit

Koelkast

Samsung Koelkast RB37 gekocht. Fijne koelkast met echt smart space inhoud. Goede prijs-kwaliteitverhouding

Pluspunten

• inhoud
  • afmetingen

André 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer ruime koelkast

Zeer ruime netjes afgewerkte koel-vrieskast. Zelf de deur omgehangen met de uitleg uit de handleiding. Apparaat is netjes afgewerkt en voldoet volledig aan de verwachtingen. Grote aparte koele zones voor groente en vlees/vis. Enig minpuntje: als de compressor draait hoor je deze iets brommen.

Pluspunten

• zeer ruim
  • twee koele zones en No frost
  • netjes afgewerkt

Minpunten

• de compressor bromt een beetje

Eline 06-08-2016 Product maand in bezit

Superkoelkast

Het is een hele degelijke stille strak vormgegeven koelkast die i elk interieur past. Producten blijven heel lang vers en hij is lekker groot.

Marjet 25-01-2016 Product paar weken in bezit

Hele fijne en ruime koelkast. Het zou helemaal geweldig zijn geweest als Samsung een flessenrek mee had geleverd. Maar super tevreden met de koelkast. Maakt weinig geluid en hij staat bij mij in een open keuken.

Klauw 14-08-2015 Product paar weken in bezit

Fijne stille koelkast die superruim is. Fijn dat hij greeploos is. Had wel een plankje extra kunnen hebben binnen in omdat hij zo hoog is.

Michael 01-08-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
De koelkast is duidelijk hoorbaar, niet geschikt voor een open keuken. Gelukkig staat ie bij ons in de bijkeuken.

Bert 27-05-2016

Hallo michael,
Weet je zeker dat het model RB37J5005WW is? Want volgens mij is 38 db wel geschikt voor open keuken. Weet nl niet of ik deze neem, daarom vraag ik het.