Samsung RB41J7059SR - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
276 liter inhoud

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Mar 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

6,7
Koelkast heeft zeer irritant hoog geluid. Dit valt ons erg tegen. Diepvrieslades lopen heel erg soepel.
Let op als je hem koopt: HIj heeft aan de zijkant meer ruimte nodig dan de meeste koelkasten. Dit is niet verteld in de winkel!!!

T. Oskam 27-11-2016 Product paar weken in bezit

mooie ruime koelkast

Ruime mooie koelkast met 3 lades v diepvries met praktische indeling. Blauw ledlicht. Wellicht was het handig geweest om nog een lampje aan de zijkant te hebben. Het licht v h lampje aan het plafond van de koelkast, dat ook de onderste planken moet belichten, wordt nu wat belemmerd door de producten die op de bovenste planken staan.
Alleen de deur heeft de glanzende roestvrijstalen look, De zijkanten zijn mat donker grijs, dus als je hem los wilt plaatsen, zie je die mat-grijze kant.
De stelpootjes waren niet makkelijk te draaien en vraagt nogal wat gepruts om daar goed bij te kunnen. Wij hadden een soort wig gemaakt om de koelkast aan de voorkant te liften. Anders rust het gewicht van de koelkast op de pootjes. Voor oudere mensen, als je alleen bent, niet handig bent, is het raadzaam dit bij service te vragen.

Pluspunten

• ruimte voor koelen met ruimediepvrieslades
  • praktische verdeling met blauw ledlicht
  • mooie deur

Minpunten

• zijkant deur bij soloplaatsing
  • lastig alleen te stellen

Familie Stoelinga 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Aanwinst voor je keuken

Van buiten en van binnen een mooie koelkast. We hebben hem pas dus over het gebruik kan ik nog niet veel vertellen behalve dat de temperaturen snel gehaald worden en dat hij weinig geluid maakt. Aan de indeling moet ik nog wennen.

stoelinga5 06-02-2017

Ondertussen hebben we de Samsung 3 maanden in ons bezit. We zijn nog steeds tevreden, maar de indeling vind ik toch niet handig aan te passen naar mijn eigen wensen. Er is vooral weinig ruimte om flessen staande op te bergen.

Days1950 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Koelkast

Mooie uitstraling en ruime indeling. Gebruik en toepassingen van de verschillende ruimtes (Chef-Box etc) nog leren.
Erg stil. Enige minpunt op dit moment is dat de zijkant van de koelkast welke je in de winkel niet ziet doordat er andere naast staan niet die mooie uitstaling heeft als de deur maar gewoon grijs is.

Jan Noomen 26-02-2016 Product paar dagen in bezit

Prima koel vries combinatie.
Uitstekend design ; gaat de komende Jaren zeker een goede functie bijdragen in onze nieuw te verbouwen keuken !!

Rob de Rooij 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie ijskast erg ruim, de ijskast is erg degelijke en mooi gebouwd, verder is de ijskast best getest door kieskeurig en is hij binnen erg mooi afgewerkt en is erg stil. Daarbij is hij met A+++ ook nog is heel zuinig. Kortom mooie ijskast voor een redelijke prijs.

MHG 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

ruime indeling, goede binnenverlichting en super stil.
Strakke vormgeving en netjes afgewerkt. Bakjes en lades voelen stevig aan en indeling aan te passen aan eigen wens.

R Braaksma 10-10-2015 Product paar dagen in bezit

Net in huis geluid is heel stil en de lade,s en vakken zijn makkelijk te verstellen en afwerking rvs look is mooi afgewerkt

Argyris 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Goed Overall

Good overall fridge capacity 270lt and freezer 130lt
so enough for an average european 4 person family.
Spacious meat and vegetable compartments
(I think vegetable cool compartment should be bigger or at equal size with meat comp since usually theres more vegies than meat on the table)
easy to clean,no frost,A+++ low consumption-also good for environment-
no door handle(we didn't want a door handle although i would prefer if the top door had a grip on the side as well as under)
Nice design and color compared to other fridges we saw
Money was not an issue in this specific case.
2DB less noise than most of the fridges.
LED lamp :)
Extras like temperature alarm and door alarm.

Pluspunten

• 270lt fridge
  • 130lt freezer
  • nice design
  • 10y guarantee on compressor
  • Door alarm,no frost,not very noisy

Birgit Nieuwenhuyse 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

grote koelkast

prachtige koelkast. Goed verlicht. goede indeling die ook makkelijk te veranderen is.
Buitenkant mooi strak. Zonder handgrepen.

Kevin 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

mooie en ruim

erg mooi en ruim van binnen, ideaal voor huishoudens met weinig ruimte in de keuken. hij is ook erg stil. diepvries is super groot. we zijn heel blij mee.

Pluspunten

• heel ruim
  • zuinig
  • mooi
  • zeer grote diepvries

Minpunten

• plankje binnen zit los, schuift naar binnen

F.Polak 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

mooie koelkast die voldoenden inhoud heeft

deze koelkast is voor mijn erg handig omdat zijn vries en koelvak voldoenden inhoud heeft, en het is een plaatje in mijn keuken.

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • grote vries laden

Minpunten

• was niet in de kleur wit verkrijgbaar

John 12-05-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung RB41J7059SR Koel/vriescombinatie

Nadat onze oude ijskast na 20 jaar het niet meer deed, gegaan voor een top model van Samsung. Met ruim 2 meter ruim 30 cm hoger dan de oude.
Nadat de ijskast geplaatst was direct kunnen inruimen. ijskast is supersnel op temperatuur en heeft zeer veel indeel mogelijkheden .
Mooie ruime laden in de vriezer.
Duidelijke temperatuurgegevens in de bovenrand als je de deur opent.
Al met al een Top product.
Door de RVS look een strakke ijskast die gezien mag worden.

• Muisstil
  • Heel veel ruimte
  • Super lichte deurbediening
  • Super snel op temperatuur

Minpunten

• iets hoger door koelrib bovenop ijskast

Matthijs 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Lekker ruim, maar degelijk ?

Deze koelvrieskast aangeschaft vanwege de enorme binnenruimte in combinatie met A+++. Ziet er mooi uit en is inderdaad ruim. Wat tegenvalt is het geluid: meer dan de vorige 15 jaar oude Bosch. En de degelijkheid: de wegklapbare legplank begint al door te zakken na een paar weken.

Pluspunten

• ruimte
  • fraaie buitenzijde

Minpunten

• geluid
  • degelijkheid

mart 18-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi uitgevoerd product. Handige binnenindeling. Temperaturen zijn makkelijk in te stellen en de voorgeprogrammeerde instellingen zijn ook makkelijk.

Lisa 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben deze koelkast gekocht omdat hij de grootste diepvries inhoud (netto 130 l) heeft. Ik had hogere punten zouden geven als de diepvries 4 laden is geweest.

Tanja 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Zuinig in verbruik,veel ruimte en goed in te delen.
Daarnaast geeft het de keuken een mooiere uitstraling.

Soerin 21-10-2015 Product paar dagen in bezit

De koelkast is mooi en heel ruim. Toch neemt hij niet veel plek in omdat hij hoog is, maar toch bereikbaar voor alle gezinsleden.