Exquisit KS116 A+ - Reviews

enkeldeurs koel/vriezer

6,7

Selin 08-04-2014 Product paar dagen in bezit

6,5
Het 0-sterren vriesvakje is wat mij betreft nutteloos, het deurtje vh vakje sluit niet goed af. Verder prima koelkastje, iets kleiner model. Ik heb gekozen hem toch om te wisselen voor een normaal tafel model met 4-sterren vriesvak (kost 44 euro extra, zeker moeite waard).

Mr. Nout 26-06-2011 Product paar weken in bezit

5,5
Pech of simpelweg een 'piece of shit'?
Na twee weken was het koelkastje ermee opgehouden.
De winkel gemaild en ik kreeg als reactie dat de fabrikant Exquisit z.s.m. contact met me zou opnemen voor reparatie.
Na 2 weken nog niets gehoord, wat natuurlijk niet acceptabel is.
Praktisch ingesteld als ik ben (geen trek in ergenis en gedoe) heb ik gelijk een andere, duurdere koelkast (een Bosch) besteld en het verlies maar voor mijn rekening genomen.
(Tot op de dag van vandaag niets gehoord van Exquisit...wat zou z.s.m. in hun perceptie betekenen?)

Oh ja nog even iets over het produkt zelf.
Toen het koelkastje het nog deed was ik er best tevrden mee hoor, de vormgeving is ok en het geluidsniveau acceptabel.
Het vriesvakje is echter onbruikbaar, zelfs ijsklontjes maken lukt niet goed de middelste ijsklontjes waren nog voor de helft water)

Branieboy 20-03-2011 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze koelkast het hele seizoen in de voortent gehad en hij doet het super,alleen doet het vriesvak weinig maar daar kan toch bijna niets in.Ik ben van plan om er nog een te kopen want het verschil in stroomverbruik met de koelkast in de caravan is schrikbarend dus dan gebruik ik die niet meer.