LG GS9366NSAZ - Reviews

Uitvoering
side-by-side koel/vriezer

revandorst 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast maar irritant zoemgeluid Pure N fresh functie

Sinds enkele dagen deze koelkast in bezit. Zeer mooi design en ruim maar wel met een heel groot minpunt. De ventilator van de Pure N Fresh functie (om nare luchtjes te voorkomen) maakt een hoogst irritant zoemgeluid. Na een tijdje wordt je er helemaal gek van. Gelukkig kan deze functie worden uitgezet en dan is de koelkast wel helemaal stil. Pure N fresh dus alleen gebruiken als het nodig is.

Ciska Vilten 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ijs/water dispenser helemaal top ! gemak dient te mens , met 1 druk op de knop en U heeft ijsblokjes of ijs Crush . Lekker gekoeld water kan zelfs flesjes van 0,75l gevuld worden .

Koel gedeelte heerlijk geen ijsvorming meer , fruit en groente maar ook brood blijft er heerlijk vers en knapperig in .

Het extra deurtje is ideaal zo hoeft U niet steeds de gehele deur te openen ( waardoor het ook niet zijn kou verliest ) en heeft U de belangrijkste dingen bij de hand , drinken maar misschien ook wel uw brood beleg en boter ,

Het vries gedeelte lijkt klein ik dacht dat er geen heel brood in paste maar heb mij zeker vergist want dit past wel .

Aansluiting op de water kraan is zo gepiept ( wij hebben zelf een waterkraan moeten aansluiten en een leiding moeten aanleggen maar goed als men het kent is het geen probleem .

Wij hebben een open keuken maar horen hem amper , ja als je ijsblokjes pakt hoor je dat inderdaad even maar is niet vervelend .

Al met al zeker de moeite waard om hem aan te schaffen ,