LG GSL325PZCV grijs, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSL325PZCV grijs, rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Dimitri.Steenbeke 27-07-2015
Geschreven voor: LG GSL325PZCV grijs, rvs

Al een tijdje op zoek naar een 'amerikaanse ijskast' voordeel vriesgedeelte en koelkast voor alledaags gebruik. Gemakkelijk met de ijsmaker, blokjes en crusched ijs, -soms vliegt er gebroken ijs uit de mond, dekseltje aan de binnenzijde vrieskant niet vergeten wegnemen. Temperatuur in de ijskast vlot af te lezen, tip toets bediening. Stille motor, lange garantie.

jochenhendrickx 11-06-2015
Geschreven voor: LG GSL325PZCV grijs, rvs

Prachtige koelkast van LG. Prijs kwaliteit is LG steeds top! Na onze Tv en Smartphones die ook fantastisch zijn kozen we opnieuw voor LG. Geen spijt van. Ruime koelkast, stil en mooi afgewerkt. De ijsmachine en watertoevoer zijn absolute luxe. Makkelijke installatie. Zou deze koelkast al niet meer kunnen missen!
Gekocht bij Mediamarkt, stipte levering, beste prijs!
10 jaar garantie op de vernieuwde, zuinigere en stillere motor! Full no-frost en dat zie je direct.
Kan deze koelkast echt aan iedereen aanbevelen.

jochenhendrickx 11-06-2015
Geschreven voor: LG GSL325PZCV grijs, rvs

Gekocht bij Mediamarkt, stipte levering, beste prijs!
Kan deze koelkast absoluut aan iedereen aanraden.