De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNd 5204-20 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pim 20-06-2022

Stil, energiezuinig, ruim vriesvak

Geschreven voor: Liebherr CNd 5204-20 wit

- Bewust gekozen voor deze koelkast ivm het extra vriesvak tov onze oude. Wij gebruiken deze als extra koelkast
- Energiezuinig
- Erg stil
- Ivm een beperking in beschikbare hoogte was deze ideaal
- Enige punt is dat het normale koelvak wel heel diep is maar minder hoog

Pluspunten

• Vriesvak ruimte

f**g@g**l.com 03-06-2022

Uitstekend product en prima prijs/kwaliteit. Aanrader!

Geschreven voor: Liebherr CNd 5204-20 wit

Gekocht omdat deze koel-vriescombinatie geschikt is voor plaatsing in een onverwarmde ruimte( onze garage bij het huis). Bij het verwijderen van de verpakking zie je al dat het een erg degelijk en mooi product is. Goede afwerking, praktische indeling koelkast en zeer stille motor. Uiterst gemakkelijke bediening ( tiptoetsen) We zijn zeer tevreden! Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Mooie afwerking en degelijk
  • Stille motor
  • Eenvoudige bediening
  • Geschikt voor onverwarmde ruimte

h**k@h**e.nl 01-06-2022

bevalt prima lekker veel ruimte

Geschreven voor: Liebherr CNd 5204-20 wit

we waren toe aan een energie zuinig model
dit is hem de LIEBHERR 👍🏻👍🏻👍🏻
fluisterstil, echt een goede koop

Pluspunten

• lekker zuinig
  • en rustig

Igor 14-05-2022

Aanrader (veel vriesruimte+koelruimte!)

Geschreven voor: Liebherr CNd 5204-20 wit

De koelkast is echt Duitse degelijkheid. Het is mooi kunststof en de motor is ontzettend stil. Helaas heeft hij wel label D maar vroeger zou dat een A+ zijn geweest en is ook logisch want het heeft nu eenmaal 4 grote lades voor diepvriesproducten. Verder is het voor ons een bijkoelkast en vinden we het handig om ook nog extra koelruimte te hebben bij feestjes e.d. Zoals voor taarten, witte wijn en rosé's. er zit ook een handige flessenhouder in zodat de flessen plat kunnen liggen en niet door de koelkast rollen.

Bemmel & Kroon in Zoeterwoude en in het bijzonder verkoper X heeft ons op afstand zeer goed geholpen en konden met alle vragen terecht. Ook hield hij zich aan de afspraak om terug te bellen. Super!

Pluspunten

• 4 grote vrieslades
  • grote koelruimte
  • indeling
  • gebruikte materialen
  • degelijk en stil en redelijk zuinig

Minpunten

• geen ijsblokjeshouder