De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNd 5724 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Super koelvriescombinatie 26-05-2022

Super koelvriescombinatie combinatie

Geschreven voor: Liebherr CNd 5724 wit

Fijne koel vries combi met 4 laden ,fijne indeling en werkt prima en je hoort hem niet ,van Liebherr ook goede service …ben er helemaal blij mee no frost is ook ideaal zou niet anders meer willen ..

Pluspunten

• No frost
  • 4 vrieslades
  • Ijsklontjes bakje bij bovenste vrieslade
  • Fijne indeling
  • Aparte ladebak in koelgedeelte

n**l@x**l.nl 26-05-2022

Waarschijnlijk prima

Geschreven voor: Liebherr CNd 5724 wit

Een mooie grote kast en heb hem daarom geselecteerd (4 vriesladen) en verder is hij mooi stil. Ik had graag het topmodel CNsfd 573i Plus gekocht maar die is nergens leverbaar. Jammer is het ijsblokjesbakje dat ik niet nodig heb en dat niet af te blinden is na verwijdering. Tot nu toe 2 keer een storingsmelding GQ033 gehad. Ik moet er achteraan om dat opgelost te krijgen.

Pluspunten

• Mooi groot
  • Goed stil
  • Goed geisoleerd
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Niet afblindbare ijsblokjes bakje
  • Storingsmelding GQ033

Fam. van der Beek 03-05-2022

Mooie combinatie met groot vriesgedeelte en 4 laden

Geschreven voor: Liebherr CNd 5724 wit

Een mooie combinatie en één van de weinigen met een flinke vriesruimte en ook nog eens 4 laden. hoewel net aangeschaft heb ik in het verleden al eerder in de professionele keuken met Liebherr mogen werken en dat is altijd goed bevallen. Het enige nadeel is dat het meegeleverde snoer wat kort is. Als het stopcontact schuin boven de koelkast geplaatst is, is deze te kort. Een verlengsnoer is niet toegestaan dus moet je eigenlijk via de klantenservice een langer snoer bestellen. Ondanks dat denk ik dat ik lang plezier ga hebben van deze combinatie en met de verlengde garantie na registratie maak ik mij geen zorgen.

Pluspunten

• Grote vriescapaciteit

Minpunten

• Te kort snoer als stopcontact hoog geplaatst is