Bosch KGE36BL41 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

Beoordeling op basis van 86 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Ron Wijn 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

prachtige koelkast

De koelkast is vandaag bezorgd en hij is werkelijk prachtig. Het gebruik van de laden en uitschuifbare planken gaat perfect. In de super vries en -koel stand maakt hij wel wat geluid, maar normaal is hij erg stil. Er is erg veel ruimte in het vriesgedeelte door de slimme indeling. Ik ben er nu al erg blij mee.

Pluspunten

• erg ruime indeling
  • mooi verlicht van binnen
  • enorme lade onderin het koelgedeelte

Minpunten

• maakt wat geluid in de superstand

Bosch koel-vriescombi 18-08-2017 Product paar weken in bezit

Prachtig design

Mooie koel-vriescombinatie die heerlijk stil is en een prachtig design heeft. We wilden "m 'wegstoppen' in de berging maar vonden 'm dermate mooi dat ie het middelpunt van de keuken is geworden.

Pluspunten

• prachtig design

Arnold 15-08-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer zuinige, stille en fraaie koelkast

Na uitgebreid zoeken gekozen voor de Bosch KGE36BL41: een ruime koelvriescombinatie, die zeer zuinig is en er bijzonder fraai uitziet. Het koelgedeelte heeft een praktische indeling met afzonderlijke koelvakken voor groente resp. vlees/vis. De plateaus kunnen versteld worden, dus voldoende flexibel. Het uitschuifbare extra plankje is handig. Ook het vriesgedeelte heeft een praktisch indeling met onder andere een grote koelbak. De koelkast is bovendien zeer stil, vrijwel geluidloos. Enige minpuntje: het afgedichte schap aan de bovenkant van de deur is (voor mij althans) minder praktisch dan een open schap - ik zou iets meer ruimte voor potjes jam/sandwich spread/sambal/mosterd etc. willen. Maar dit is een overkomelijk probleempje. Kortom: zeer aanbevolen!

Pluspunten

• stil
  • praktische en flexibele indeling
  • zeer zuinig qua energie
  • fraai design
  • solide afwerking

Minpunten

• iets te weinig open schapruimte in deur

Lotte 12-08-2017 Product paar weken in bezit

Mooie en energiezuinige koelkast!

Onlangs deze koelkast van Bosch aangeschaft. Mede voor het design en energielabel voor deze koelkast gekozen en nog geen moment spijt gehad! De koelkast heeft een mooie rvs uitstraling. De deuren zijn gemakkelijk te openen met de mooi weggewerkte handgrepen. Van binnen is de koelkast lekker licht en kun je zelf nog wat met de indeling schuiven. Erg fijn zijn ook de aparte lades voor vlees/vis en groente/fruit wat ervoor zorgt dat de conditie van het voedsel optimaal blijft.
Ook is de koelkast erg stil, ik heb 'm nog geen een keer gehoord!

Al met al een goede en mooie koelkast voor een prima prijs!

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Aantrekkelijk design

Har S 11-08-2017 Product paar dagen in bezit

Koelvriescombinatie

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Mooie combinatie met fijne indeling. Makkelijk te bedienen. Koelt en vriest perfect. Binnen enkele minuten na in bedrijf stellen al op de ingestelde temperatuur. Maakt weinig geluid,

Pluspunten

• Goede kastindeling
  • Prima prijs/kwaliteitverhouding

Laura 02-08-2017 Product paar weken in bezit

Fijne koelkast

fijne koelkast, niet te groot, maar wel ruim ingedeeld. Deuren makkelijk te veranderen van draairichting. maakt erg weinig geluid, ondanks dat het niet de stilste is. Deuren gaan makkelijk open en dicht.
buitenkant deur is magnetisch, wat niks met het gebruik te maken heeft, maar wel leuk om te weten.

Pluspunten

• erg stil
  • deuren makkelijk te veranderen van draairichting

Minpunten

• eigenlijk niets

Julia 31-07-2017 Product paar weken in bezit

Fijne koelkast

Mijn oude koelkast was aan vervanging toe, en ik was op zoek naar een A+++ model omdat ik op de energierekening wil gaan besparen. Deze kwam als voordeligste uit de bus, met de cashback en de goede prijs bij Coolblue zeker. Toen ik hem net aangezet heb maakte die super veel lawaai, en mijn hart zakte me in de schoenen - die valt immers in de categorie stilste koelkasten, stiller krijg je niet. Maar gelukkig was dat alleen om zichzelf koud te krijgen, en is het na een paar uur weer stil geworden.
Ik vind het een mooie koelkast, leuk design en de kleur is ook mooi - grijs metallic.
Het enige wat ik jammer vind is dat deze koelkast groter (hoger) is dan mijn oude, maar qua ruimte gewoon hetzelfde. Vraag me niet hoe het kan.. Maar goed, als het maar niet minder is. Ik kook veel vooruit en bewaar veel groente in mijn koelkast, daarom is zo'n koelkast net voldoende voor mij alleen. Voor een gezin dat veel groente eet zou ik een grotere aanschaffen.

• Zuinig

Minpunten

• Groot maar niet ruim

Tineke 30-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi en stil!

Energiezuinige maar vooral ook mooie koelkast. Slank en strak design. Koelgedeelte heeft een handige indeling en mooie LED verlichting. Nog steeds een feest om hem open te doen! :)

Steef 26-07-2017 Product paar weken in bezit

Groot, zuinig en stil

Deze Bosch is bijzonder zuinig in energiegebruik en stil. Voor wat ik gewend ben is ie groot! Ook ziet ie er strak uit! Hij was ook goedkoop met de cashback actie helemaal!

Pluspunten

• Zuinig
  • Goedkoop

Minpunten

• Geen display aan de buitenkant
  • Geen flessenrek

O.bozkurt 25-07-2017 Product paar weken in bezit

stil zuinig

werk goed doet goed alleen beetje donker het verlichting is niet genoeg licht LED lampje wat mij betreft het had beter gekund het geeft beetje somber gevoel als je de koelkast open doet.

Minpunten

• verlichting

Ingrid 25-07-2017 Product paar weken in bezit

Koelkast met vriezer

Mooie stille koelkast welke prachtig bij mijn keuken past vanwege het design.
Fijn veel ruimte en handige opbergvakjes. Makkelijk schoon te houden.

MH 23-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie slanke koelkast

Het is een mooie slanke koelkast voor in een open keuken. Maak minimaal geluid en de indeling is praktisch. Grappig: als je de deur langer dan een minuut open laat gaat er een alarm af.

Pluspunten

• mooi vormgegeven
  • minimaal geluid
  • energiezuinig

Minpunten

• weinig plek in deur voor flessen (ongeveer 5)

Lize 22-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie practisch ingedeelde koel vriescombinatie

De Koel-vries combinatie heeft een mooie uitstraling en is zeer praktisch ingedeeld, zodat de ruimte optimaal gebruikt wordt, verschillende vakken en rekje met een optimale koeltemperatuur voor elk product. Hij maakt ook weinig geluid en dit is prettig. We zijn blij met onze nieuwe aanwinst.

Mario 21-07-2017 Product paar weken in bezit

Bosh quality

Robust design and sturdy build. The storage areas are versatile. The vegetable drawer has an additional basket to keep small things and can easily be removed for cleaning.
Easy to carry, it has weals and handles on the back side.

Pluspunten

• design
  • material quality
  • ease of use
  • perfect for icecream

Minpunten

• can store too much icecream

Bosch KGE36BL41 19-07-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch koelkast

Voor een 4 persoons huishouden is die erg krap omdat je maar 1 plaats hebt waar je flessen rechtop kan zetten. ik heb nu in de deur het bovenste rek weggehaald zodat daar de melk en sap kan staan.

Pluspunten

• erg koud
  • hele grote groentela

Minpunten

• weinig ruimte om dingen rechtop te zetten

paulien 19-07-2017 Product paar weken in bezit

Stijlvolle koel/vriescombinatie

Een super strakke koel/vriescombinatie met mooi afgewerkte deurgrepen. Een lust voor het oog. Daarnaast ook hele praktische indeling.

Pluspunten

• kleur
  • praktische indeling

AD 18-07-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch koelvriescombinatie

Deze Bosch is een Ruime koelvriescombinatie. De vrieslades en koelruimte zijn ruim en praktisch in te delen. De afwerking is erg mooi en strak te noemen. De looks heeft dit apparaat zeker. De prijs is meer dan goed ten opzichte van wat je allemaal krijgt. Tel daar dan nog de (tijdelijke) cashback actie nog maar eens bij op. De praktische kant van de fruit- en vlees/vis-lades moet ik nog ontdekken, maar dat lijkt me prima in orde.

Pluspunten

• Ruime indeling van koel-vriestuimte
  • Strakke afwerking

Hennie Mollink 18-07-2017 Product paar weken in bezit

Koel-Vriescombinatie KGE36BL41

De hoogte, de service, de indeling alles klopt bij dit apparaat. Zelfs het geluid is amper te horen. De 75 euro retour was een extra meevaller

Pluspunten

• Strak design
  • Eenvoudige heldere indeling
  • Vriesvak onder: overzichtelijk
  • Koelgedeelte op ooghoogte

DD 18-07-2017 Product paar dagen in bezit

Koele Kast!

Grote schrik toen vlak voor onze vakantie de vriezer kapot ging. Nu gekozen voor deze combinatie. Mooi design, prettige indeling, geluidsarm. Voor dit model gekozen omdat we greeploos nodig hadden in verband met plaatsing vlak naast de muur.

Pluspunten

• laag energie verbruik
  • handige indeling
  • multifunctioneel vriesgedeete

Radjesh 17-07-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch a+++ koelkast

Zeer mooie en zuinige koelkast
Ook erg stil en ruim van binnen. Geen flessenrek
Helaas geen nofrost.

Pluspunten

• Zuinig
  • Ruim

Minpunten

• Nofrost
  • Geen flessenrek