Bosch KGE36BL41 - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

José 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk fris

Ik heb gekozen voor deze uitvoering van Bosch, omdat ik een hogere maat koelkast niet kwijt kan. Bewust voor een A+++ gekozen en low frost. Daarnaast een 0graden zone die erg fijn is om vlees en vis langer vers te houden en een ruime groentela.
Wel weinig ruimte om flesjes van gemiddelde hoogte kwijt te kunnen.
Het uitklaprekje valt een beetje tegen

Pluspunten

• Mooie strakke uitvoering
  • Heldere verlichting

Minpunten

• interieur kan beter ingedeeld worden

Ron Wijn 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige koelkast

We hebben de koelkast een dag in huis en hij is geweldig. Erg stil (38dB), wat heel fijn is met een open keuken en een klein huis. De kast heeft erg veel ruimte en is slim ingedeeld. En erg mooi om te zien!

Pluspunten

• mooie koelkast
  • veel ruimte
  • handige indeling

Minpunten

• niet goedkoop

Ron Wijn 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

prachtige koelkast

De koelkast is vandaag bezorgd en hij is werkelijk prachtig. Het gebruik van de laden en uitschuifbare planken gaat perfect. In de super vries en -koel stand maakt hij wel wat geluid, maar normaal is hij erg stil. Er is erg veel ruimte in het vriesgedeelte door de slimme indeling. Ik ben er nu al erg blij mee.

Pluspunten

• erg ruime indeling
  • mooi verlicht van binnen
  • enorme lade onderin het koelgedeelte

Minpunten

• maakt wat geluid in de superstand

Thomas 27-10-2016 Product paar dagen in bezit

Topkwaliteit voor een eerlijke prijs

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om te kiezen voor deze koelkast van Bosch. Hij combineert een ruime inhoud met laag energieverbruik.

Pluspunten

• A+++
  • 0-graden vleeslade

Minpunten

• zijkanten minder mooi afgewerkt dan de voorkant

Artje 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige koelkast, heerlijk ruim

Een erg mooi koelkast om te zien, zowel van binnen als van buiten. De koelkast is praktisch ingedeeld en heerlijk ruim. De koelkast zit boordevol met functies die hem in gebruik erg handig maken, denk bijvoorbeeld aan het deuralarm of de superkoel functies. Er zit geen flessenrekje bij maar deze kan voor ongeveer 15 euro separaat worden aangeschaft. Apparaat staat tijdelijk in de huiskamer maar is gelukkig erg stil.

Pluspunten

• Ruim en praktisch ingedeeld
  • Veel functies

Minpunten

• Installatiehandleiding niet geheel duidelijk
  • Nog geen andere minpunten kunnen ontdekken

E.Ekhart 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige Koelkast, heeft moderne uitstraling

Deze koelkast gekozen na diverse reviews te hebben gelezen, van mensen die deze koelkast hebben aangeschaft.
Alleen lovende woorden , zoals gebruiksgemak, veel mogelijkheden, uitstraling , weinig stroom verbruik A+++, gewoon een koelkast voor jaren plezier en gebruiksgemak te hebben, redelijke prijs. en een kortingsactie van Bosch heeft ons doen besluiten tot aankoop.

Pluspunten

• A+++
  • Uitstraling

Mooi stoer RvS uiterlijk
Heldere verlichting
Mooie prijs in aankoop
Niet zo'n grof model
Heel veel ruimte en stevig.

Hoop er vele jaren plezier van te hebben!

Pluspunten

• RvS uiterlijk
  • Ruim
  • Stevige planken en bakjes

Minpunten

• Vrijstaande koelkast/vriezer
  • Kleinere vriezer dan een vrijstaand

Timmermans 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige koelvriescombinatie

Het is een feest om iets uit de koelkast te halen. De mooie vormgeving, het licht, de ruimte. Vooral de ruime bak voor fruit en groente bevalt goed. Het koelen gaat goed en snel. De vriezer is niet anders, hoewel natuurlijk kouder! De grote box in het midden is ontzettend handig. Vooral bij warm weer. Een waterkaraf past er met gemak rechtop in. In een handomdraai ijskoud water.

chantal 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

ruime praktische koel/vriescombinatie

Veel ruimte, indeling is makkelijk iets aan te passen aan individuele wensen. Aparte lades voor vlees en groente en fruit.
Maakt weinig geluid.
Zeer ruime vriezer, met 3 lades, waarvan 1 hele grote.

blackhawk 03-06-2016 Product paar weken in bezit

koel/vriescombinatie

deze koel/vies combi
is super makkelijk in het gebruik en erg stil en stroom zuinig
heeft enorm veel opberg mogenlijkheden en een erg groot vries gedeelte

Marieke 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn eerste Bosch koelkast

Ik was erg blij dat mijn koelkast er was. Hij werd netjes aangeleverd en gecontroleerd en aangesloten. De koelkast heeft een mooi strak design en de binnenkant is handig, zelfs een extra uitklapbaar schapje voor extra ruimte. Ik kon niet blijer zijn met deze koelkast. Het enige wat ik minder handig vond is het schuifsysteem van een van de deur laatjes, maar het werkt prima.

jane10021 27-01-2016 Product paar weken in bezit

Het is een mooie koelkast, maar ik vind 'm niet muisstil. Hij maakt ook niet veel herrie, maar stil is anders.
In de Chillerhouder zou een lagere temperatuur heersen dan in de rest van de koelkast volgens de gebruiksaanwijzing. Dat is niet merkbaar. Er is ook geen enkele manier om dat in te stellen. Volgens de thermometer is het precies dezelfde temperatuur als in de rest van de koelkast. Dat valt me vies tegen, en ik ben niet blij dat het geen echte 0 gradenzone is zoals eigenlijk geadverteerd werd. Volgens Bosch klopt dat, je moet de termometer in een glas water zetten in die la en dan kun je de temperatuur meten. Maar dan nog scheelt het nauwelijks. Logisch ook, als het niet apart in te stellen is.

Tineke 17-08-2015 Product paar weken in bezit

Duurzame kwalitatief goede/mooie materialen. Praktische indeling en zeer stil. Al met al een zeer tevreden gebruiker!

Arjan 02-08-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
je hoort duidelijk vloeistof stromen van de koeling, dit zorgt voor een vervelend geluid.
Verder ziet de koelkast er prima uit en vooral van binnen mooi strak. Veel diepvriesruimte.

Job 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb veel plezier van mijn nieuwe Bosch koelkast. Er is veel ruimte voor al je boodschappen en groenten en vlees blijven lang goed. Verder staat de koelkast erg mooi in mijn keuken. Ook niet onbelangrijk.

JT 18-07-2015 Product paar dagen in bezit

De Bosch is zuinig en stil en bied voor ons (2-persoons huishouden) ruim voldoende koel en vries ruimte on al onze spullen in op te bergen. Bij aanschaf opletten welke deur je kiest, wij hebben de goedkoopste gekozen. Er zijn ook deuren die vinger afdrukken minder duidelijk laten zien (die zijn wel 50 euro duurder)

Mabel Kraus 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

I am agree with the acquisition of the freedge, It is silent and the design is what I was looking for. It works perfect and the best of all it is an ecological product.

marlos21 02-07-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne koelvrieskast,maakt inderdaad zoals werd gezegd geen geluid,Vergeleken met de oude koelvriestkast heerlijk de stilte in de keuken.
Zeker een aanrader! Er kunnen veel producten in.

astrid bessems 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige koel-vries combinatie prachtige vormgeving en bijna geluidloos.
Super prijs kwaliteitsverhouding.
En chillerbox en dat je groente langer vers blijven heeft mij de doorslag gegeven.

jbakker03 30-09-2014 Product kwartaal in bezit

Ik vind de koelkast van binnen en buiten er mooi uit zien. Er kan ontzettend veel in en alles ziet er strak en duidelijk uit. Het enige minpuntje is dat de koelkast af en toe een merkbaar geluid maakt. Dit kan soms een beetje storend zijn. Overal ben ik zeer tevreden met de aanschaf.