Bosch KGN39XI42 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
269 liter inhoud

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

pbware 11-03-2016

Lekker groot

Tot nu toe tevreden met deze grote koelkast. Aan de buitenkant de bediening en tempartuur is ideaal. Alarm is duidelijk hoorbaar bij deur open laten staan. LED verlichting geeft goede verlichting over alle planken en fruitbak. Alles is lekker koud. Vriezer doorzichtige bakken kun je meteen zien wat je nog hebt en hoef nooit meer te ontdooien :-) Nu alleen nog de energie rekening afwachten wat we daar op besparen ;-)
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

PHuitDH 03-12-2015

geweldige machine

Geweldige machine met veel ruimte.
Door de grote laden hou je veel ruimte in de koelkast over voor de overige producten.
Als ik een minpunt moet melden zal dat de indeling van de deur zijn. Dat je hier niet veel speling in hebt.

Score 9/10
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

kgn39XI42 18-08-2015 Product maand in bezit

Het is een sieraad in de keuken. Strak uiterlijk. Veel ruimte en ook goed in te delen en toegankelijk.
Wat in eerst instantie opviel was wel de stilte. Hiervoor hadden we een Whirlpool en die maakt veel geluid. Echter na een paar dagen begon hij vlak na het openen van de deur kort te ratelen. Heel even maar om de temperatuur weer op niveau te brengen. Dit begint nu wel wat storend te worden. Zal het nog wel laten nakijken door de leverancier of dit normaal is of dat er iets aan de hand is.
Verder bevalt de koelkast erg goed. We merken nu al dat hij de groente en het vlees langer vers houdt dan onze vorige koelkast.

MaeS 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zochten een koelkast die qua uitstraling paste bij onze los staande Bosch vaatwasser en kwamen op dit type uit. Het is een waanzinnig mooie koelkast die van buiten, maar zeker ook van binnen, perfect is afgewerkt. Deze koelkast vervangt onze 15 jaar oude Bosch koelkast, die overigens nog prima werkte maar simpelweg te klein was geworden.
Het omzetten van de deur scharnieren en handvatten is wel even werk. In het achterhoofd houdend dat je dit slechts eenmaal hoeft te doen, is dat niet onoverkomelijk.
Het geluidsniveau: De koelkast is stil. Niet fluisterstil of onhoorbaar. Je hoort wel wat geluiden van vloeistoffen die rondgepompt worden. Of dit hinderlijk is, zal de tijd moeten leren.
Over duurzaamheid valt nog weinig te zeggen, aangezien het apparaat zichzelf eerst moet bewijzen.

Al met al: een aanrader!

Fam. van der Veen 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de koelkast in een open keuken staan en hij is geluid arm je hoort de compressor af en toe omdat hij nu nog op super vriezen staat.
Het model is ook precies wat wij wilden lekker hoog met veel ruimte er in.
Ook op de zuinigheid verdienen we weer op terug met deze A+++

Al met al wij zijn er zeer te vrede mee!!!!!

Mooi apparaat Bosch.

Gr.
Erik,

rderooy 01-07-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruik is zeer eenvoudig en duidelij, instellen temperatuur gaat heel eenvoudig. Alle vakken zijn makkelijk te vullen en te bereiken. Groentelade is groot genoeg, en uitermate handig met de instelling van vochtigheid.

Voldoende aaqnpasmogelijkheden van delen in de deur.
Mooie vormgeving, mooie kleur, eenvoudig schoon te maken.
Duurzaamheid valt nog niet veel over te zeggen, pas een paar dagen in bezit.
Geluidsniveau is laag. De koelkast staat in open keuken, maar geluid hoor je niet.
De vriesladen zijn makkelijk te openen, hebben ook voldoende groot. No-frost is een uitkomst. je kunt er ook voorkiezen om spullen in te vriezen door de glazen legplanken ipv de vriesladen.
Zo ver zijn we uitermate te vreden.

ramses64 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

De kast is heel mooi, en de indeling is slim en handig.
Hij is zuinig met energie en maakt heel weinig geluid
Deze is A+++. Ik hou van de tiptoets bediening en het ziet er gewoon heel mooi uit in onze keuken. Wij gebruiken veel verse groenten en deze koelkast is heel vriendelijk voor onze groente. En prima NO FROST systeem

klaasjan1970 05-05-2015 Product maand in bezit

Helaas was onze oude koelvriescombinatie niet meer te repareren. Deze geluidloze koelvriescombinatie overtreft alle verwachtingen qua inhoud en comfort.