Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Bosch KGV36UL30

Bekijk alle Koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGV36UL30 op Kieskeurig.be.

7,6

Leontine Gouman 23-10-2014
  • Product kwartaal in bezit

6,5
Koelkast maakt heel veel herrie! En draait minimaal 20 minuten (vaak langer) als hij aanslaat. Vormgeving van de koelkast is mooi.

ramon 29-09-2018

valt tegen

Geschreven voor: Bosch KGV36UL30

ik heb deze koelkast nu ongeveer 4 maanden, maar ben er niet echt tevreden over... Let wel... hij koelt zeer goed, ziet er goed uit en is superstil. dat is zeker in orde, maar de indeling van het koelgedeelte is zo gemaakt dat je telkens moet schuiven en passen en meten om alles er in kwijt te kunnen... hij is groot van buiten, maar klein van binnen...Alleen de groentelade is al bijna net zo groot als het hele koelgedeelte, en 1,5 ltr flessen passen gewoon te strak in het deurvak...Dit geld ook voor het vriesgedeelte... je hebt 1 grote lade en de rest is piepklein.....jammer want verder is het een zeer goed apparaat....Maar van een koelkast van deze afmeting verwacht je toch wel meer binnenruimte.

Pluspunten

• koelt super
  • stil
  • uiterlijk

Minpunten

• klein koelgedeelte
  • enorme groentelade
  • weinig ruimte voor flessen

big_al 09-10-2015

Deze koel/vrieskast is een waar genot om te zien; alleen jammer dat je blijft poetsen ;)
In eerste instantie 'rammelde' de koelkast maar dat bleek eenvoudig te verhelpen door het koelrooster aan de achterkant even wat beter vast te zetten.
Heeft veel ruimte en is qua temperatuur goed in te stellen.

mees75 17-12-2014
  • Product maand in bezit

Een fijne koelkast met een mooi strak uiterlijk, lekker veel ruimte en zeer geluidsarm. Weliswaar niet 'vingerproof' maar dit is te verwaarlozen.