LG GBB530NSCFE rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB530NSCFE rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

vlSonja 24-02-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Zeer onderhouds- en gebruiksvriendelijke koelkast en diepvries. Het geluidsniveau is luider dan de bestaande inbouwkoelkast.

moeke22 30-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Wat ons het meeste opviel aan deze koelkast is dat hij zeer energiezuinig is maar dat er tegelijkertijd toch meer in kan dan in de andere modellen in de winkel. Zelfs modellen die iets groter waren hadden vaak minder inhoud.
Er is blijkbaar goed nagedacht over de inrichting van deze frigo. 2 schuiven zijn handig. In de deur kunnen genoeg flessen, zelfs voor de grotere gezinnen.
De ingebouwde leds geven een strakke moderne look en dragen uiteraard bij tot het milieuvriendelijk karakter.
Over duurzaamheid kan ik moeilijk een oordeel vellen na 3 weken, maar alles ziet er wel stevig uit.
Op het vlak ven geluidsniveau scoort de frigo iets minder goed. Dat komt omdat het geluid van niet constant is. Meestal is hij onhoorbaar, maar af en toe als je er langs loopt en hij is net aan het koelen is hij iets luider. Maar dit heb ik niet als storend ervaren.

Stella1973 26-01-2014
Geschreven voor: LG GBB530NSCFE rvs

Koel/vrieskast ziet er mooi strak uit, voldoende groot. Duurzaamheid is afwachten, slechts een paar dagen in bezit. In het begin maakt hij redelijk wat lawaai, maar dat is nu al veel beter.