LG GBB530NSCFE - Reviews

252 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

dynastarter 25-03-2014 Product kwartaal in bezit

Fijne koelkast, die meer ruimte suggereert, door de dikke en daardoor beter geïsoleerde wand.Geluidsniveau valt wat tegen, maar gaat zuinig om met energie en de 0 graden zone's zijn super.
Ik mis een flessenrekje. Maar ben dik tevreden over deze imponerende koel-en vriesmachine.

Pietdeboer1970 17-03-2014 Product maand in bezit

Dit is mijn derde LG koelkast. de eerst ging 4 jaar mee. na een coulance regeling van LG heb ik met een flinke bijbetaling een GBB 539 gekregen. Deze maakt veel meer herrie dan de aangegeven waardes(en VEEL meer dan de oude koelkast). LG heeft de koelkast omgeruild voor een nieuwe, de 530nscfe. Deze maakt iets minder herrie maar ik ben zeker niet tevreden. Ook deze maakt meer herrie dan de oude lg koelkast LG GCB399BTQA.

Henk-Willem Visscher 15-03-2014 Product maand in bezit

De extra 0 graden zone zorgt ervoor dat alleen die producten heel koud hoeven te staan die dat echt behoeven. Ik drink mijn drankjes b.v. liever heel koud, ik leg deze daarom tegenwoordig in de 0 graden zone. Ik hoef zodoende niet meer te schipperen, omdat mijn vriendin ze minder koud wil drinken.
De deuropening werkt heel soepel en is bovendien mooi vormgegeven. Door de airflow is het droger in de koelkast, dit houdt groenten en fruit knapperiger, ze worden minder snel papperig.
De motor maakt wel een behoorlijk gezoem, wij hebben daar minder last van omdat de koelkast in een gesloten keuken staat.

vlSonja 24-02-2014 Product maand in bezit

Zeer onderhouds- en gebruiksvriendelijke koelkast en diepvries. Het geluidsniveau is luider dan de bestaande inbouwkoelkast.

Bijnen1988 17-02-2014 Product paar weken in bezit

Ruime koelkast met plaats voor alles wat je nodig hebt. Handige aparte zones voor vis/vlees en een aparte groentela. Makkelijk en snel in te stellen qua temperatuur. Fijn dat er geen ijsvorming is en erg zuinig en stil is. De alarmfunctie wanneer de deur open gelaten wordt is erg handig.
Paneel op de zijkant van de koelkast had in mijn ogen wel in de kleur van de deur mogen zijn.

Anna1954 16-02-2014 Product paar dagen in bezit

Verbaasd over het geluidsniveau, deze koelkast is zo stil! Indeling is ook plezierig, veel ruimte voor fruit en groenten

Jeffrey van Doorn 1964 12-02-2014 Product paar dagen in bezit

Dit is een mooie koel/vries combinatie.
Deze koelkast heeft als een van de weinige A+++, total no frost en het laagste geluidsniveau.
Mooie vorm, slank en hoog. Binnenzijde biedt veel mogelijkheden voor verschillende producten, daarbij 2 aparte compartimeneten voor vlees/vis en groenten.
Door de extra hoogte veel ruimte waarbij de platen te verplaatsen zijn tot zeer smal, bv wijn/drank flessen.
Zeer mooie aankoop.

as7009 31-01-2014 Product paar weken in bezit

Die heb ik net gekocht. Ik moet nog paar maanden gebruiken, dan moet ik zeggen goed of niet goed.
Maar die is wel goede staat.

moeke22 30-01-2014 Product paar weken in bezit

Wat ons het meeste opviel aan deze koelkast is dat hij zeer energiezuinig is maar dat er tegelijkertijd toch meer in kan dan in de andere modellen in de winkel. Zelfs modellen die iets groter waren hadden vaak minder inhoud.
Er is blijkbaar goed nagedacht over de inrichting van deze frigo. 2 schuiven zijn handig. In de deur kunnen genoeg flessen, zelfs voor de grotere gezinnen.
De ingebouwde leds geven een strakke moderne look en dragen uiteraard bij tot het milieuvriendelijk karakter.
Over duurzaamheid kan ik moeilijk een oordeel vellen na 3 weken, maar alles ziet er wel stevig uit.
Op het vlak ven geluidsniveau scoort de frigo iets minder goed. Dat komt omdat het geluid van niet constant is. Meestal is hij onhoorbaar, maar af en toe als je er langs loopt en hij is net aan het koelen is hij iets luider. Maar dit heb ik niet als storend ervaren.

Stella1973 26-01-2014 Product paar dagen in bezit

Koel/vrieskast ziet er mooi strak uit, voldoende groot. Duurzaamheid is afwachten, slechts een paar dagen in bezit. In het begin maakt hij redelijk wat lawaai, maar dat is nu al veel beter.

michelss 24-01-2014 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te openen door de deurgrepen die eerst het vacum weghaalt.Zeer zuinig in gebruik stroom 166 Kw.Ziet ervan buiten goed uit door mooie ronde deuren.
Een grote mooi ingerichte koelcombinatie

michelss 18-01-2014 Product paar dagen in bezit

Makkelijk open te maken door de deurgrepen die eerst het vacum weghaalt.Zeer zuinig Temperatuur gemakkelijk in te stellen. EN ziet er van buiten geweldig uit.Een grote mooi ingerichte combi koelkast.

Pallamo 16-01-2014 Product paar dagen in bezit

Erg mooie en ruime koelkast. Maakt minder geluid dan een Bosch koelkast. Uiteraard hoor je deze wel als deze aanslaat maar verder niks op aan te merken.

TommieMox 13-01-2014 Product paar weken in bezit

We hebben deze koelkast gekocht om een aantal redenen:
-Het AAA+ label
-Het grote koel en vriesvak
-De strakke metallic look
-De indeling van de vriesvakken (we hebben regelmatig een volle vriezer).

Nu we hem 2 weken in bezit hebben kunnen we stellen dat over het algemeen onze verwachtingen zeker zijn gehaald. Het koelkast-gedeelte is erg ruim en van allerlei handige vakken voorzien, prettig is vooral het piepje wanneer de deur nog net open staat (bij onze vorige koelkast bleef de deur regelmatig op een kier staan). Hij ziet er mooi modern uit door de fijne handgrepen en de mooie heldere led-verlichting aan de binnenzijde.
Duurzaamheid is iets waar nu nog weinig over te zeggen is, gezien we hem pas net in huis hebben.

Hij is redelijk stil, hij wil af en toe wel eens even goed aanslaan wanneer hij even open is geweest, maar over het algemeen is dit wat ons betreft wel prima. Heb je de koelkast nou echt in een stilte ruimte staan, is hij misschien iets te luidruchtig.

Eigenlijk het enige wat een klein beetje tegenviel was toch de grote van de vriesvakken. We hebben hem op inet besteld, en deze viel toch wat kleiner uit dan we dachten. Mogelijk heeft dit te maken met de extra isolatie om aan de triple a rating te voldoen.

Kortom: wij zijn erg tevreden met dit mooie strakke apparaat, en hopen er weer vele jaren plezier van te hebben.

Jafeth 07-01-2014 Product paar weken in bezit

Ook de handgrepen van de deur is praktisch omdat eerst het vacuüm uit de deur wordt gehaald voor het openen door een bepaald systeem.

Vormgeving is ook mooi, alleen jammer dat de zijwanden ook niet net als de frontdeuren een rvs look hebben, deze zijn nl. grijs;-)

Duurzaamheid kan ik door het nog beperkte in bezit hebben niets van zeggen, maar het gevoel is er goed bij.

Geluidsniveau is aanmerkelijk minder dan mijn voorgaande koel/vries combinatie, absoluut niet storend.

FG68 25-12-2013 Product paar dagen in bezit

We zochten een koelkast er goed uit ziet,energiezuinig is, genoeg bergruimte heeft en stiller is. Dit hebben we zeker gevonden.
We schrokken even toen we de koelkast aan hadden gezet kwa geluid maar nu is hij op temperatuur is hoor je hem eigenlijk helemaal niet meer.
Duurzaamheid ga ik vanuit dat deze zeker voldoet maar daar kan ik nu nog niets over zeggen vandaar hier nog geen beoordeling over gegeven.

René108 23-12-2013 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie combikast.
Geluidsniveau is goed je kunt hem bijna niet horen.
Ziet er allemaal degelijk uit.

Jafeth 21-12-2013 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak geef ik een 9 omdat de indeling heel mooi en praktisch is met goede diepe lade`s.

Vormgeving is ook mooi, alleen jammer dat de zijwanden ook niet net als de frontdeuren een rvs look hebben, deze zijn nl grijs;-)

aarrtt 20-12-2013 Product paar dagen in bezit

Lekker grote koelkast en prima vormgegeven.

Helaas niet in hoogte verstelbare bakjes in de deur.

Makkelijk in gebruik wegens de handige deurgrepen.

Golf2013 11-12-2013 Product paar dagen in bezit

Het is een pracht koelkast om te zien. Lekker ruim. Het vries gedeelte moet wennen want mijn vorige koelkast was groter.
Het model is erg mooi en strak