LG GBB539PVCPB - Reviews

227 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Ineke van der Waart 13-03-2014 Product paar dagen in bezit

Een goede aankoop! Deze koelkast heeft 2 lades met een 0 graden zone voor vis/vlees en groente/fruit. Mooie vormgeving, handige indeling binnenin en geruisloos. Een aanwinst voor mijn nieuwe keuken, ik ben er erg blij mee

robert shaw 10-03-2014 Product paar dagen in bezit

Een prettige koelkast in het gebruik met aparte ruim-ten voor vis, vlees en groente. Mooi design, goed
toegankelijk en dat hij niet ontdooid hoeft te worden

Jose1967 08-03-2014 Product paar dagen in bezit

Na het bezorgen van de koel/vrieskast ging alles heel gemakkelijk.
Instelling ging heel makkelijk.
Eenvoudig in gebruik en een mooi vormgeving.
Mooie indeling in de koelkast en zacht van geluid!
Wij zijn tevreden over onze nieuwe aankoop!

JWH1962 04-03-2014 Product paar dagen in bezit

Na 17 jaar was de oude koelkast aan vervanging toe. Ruime inhoud, OnFrost, Energie zuinig, mooi design en een redelijke prijs deden ons besluiten deze LG te kopen. Gebruiksgemak: wat wij erg handig vinden is de 0graden zone voor groente en vlees. Geluid is alleen te horen als er verder geen geluiden in de omgeving zijn. Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen maar moest wat invullen.

Iris.V 01-03-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb voor deze LG koelvriescombinatie gekozen vanwege de fijne indeling en het uiterlijk. De indeling van de koelkast is top. De meat & fish fresh zone vind ik super, en de groentelade is ook erg fijn! Daarnaast vonden we het design erg mooi: geen externe displays, maar gewoon een mooie RVS deur.
De koelkast is erg stil, wat heel prettig is met een open keuken. Geen storend gebrom te horen. Ten slotte verbruikt de koelkast heel weinig energie, wat een absolute must is voor mij.

justine1970 27-02-2014 Product paar weken in bezit

Hele fijne koelkast, vooral het gescheiden gedeelte voor vlees als ook voor groenten bevalt me erg goed. Staat in open keuken en is zeer stil.

Sofi70 27-02-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb de koelkast net enkele dagen in bezit. Mooi van vorm en erg ruim van binnen. De indeling in de koelkast is ook efficiënt verdeeld.

blokfam 26-02-2014 Product paar weken in bezit

Dit is de mooiste koelkast die we ooit gekocht hebben.
Hij is stil hele mooie en praktiche indeling
Goede temperatuur instellin
en heel veel ruimte.praktische laden voor fruit en vlees
vries gedeel onder en de koeler boven dat betekend overzichtelijk heid. Tevens vind ik de verlichting goed en de kast rvs ziet er mooi uit en wat belangrijk is het omkeren van de deuren is goed te doen.
groetjes Arie Blok.

irene30000 25-02-2014 Product paar dagen in bezit

De koelkast staat heel mooi bij de rest van de keuken apparatuur.
De kast heeft een hele mooie vormgeving.
De koelkast maakt heel weinig geluid en dat is heerlijk.
Het feit dat de koelkast zelf ontdooit is ook een groot pluspunt

Peeters-Vreeburg 25-02-2014 Product paar dagen in bezit

We hebben de koelkast niet lang, maar we vinden hem prachtig. Hij staat heel mooi in een open keuken. Hij is lekker ruim en de defrost functie is ook heel handig.
De deuren zijn lekker stevig zodat er ook zwaardere flessen in kunnen. Ook al staat hij in een open ruimte hij maakt hij niet veel lawaai.Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel vermelden omdat ik de koelkast nog maar net heb.
kortom: een goede koop.

LG Gebruiker 2222 22-02-2014 Product paar dagen in bezit

Prima koelkast.

Voor een eerste huis lang opzoek geweest naar een stijlvolle grote koelkast.
Uit eindelijk bij LG terecht gekomen en geen spijt wat een beest van een apparaat. Tijdens de verbouwing gezorgd voor koud voor na het klussen. flesjes er in en nog geen uur later koud.

Wat me mee viel is het geluid, tijdens het zoeken kwam ik wat reviews tegen van mensen die hem toch lawaaierig vonden. Hier merk ik niets van. Ok als hij aanslaat hoor je dar er een motortje zoemt maar niet hinderlijks.

Doordat de keuken pas net af is nog niet kunnen kijken hoe het invries vermogen is maar voorzie daar geen problemen.

Koel 1956 21-02-2014 Product paar weken in bezit

Alles werkt goed en naar behoren ziet er goed uit en wat ik erg handig vind zijn de drie verschillende lades onder in de koelkast

cool boy 21-02-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast! Hopelijk doet hij onze oude trouwe SMEG vergeten...... Staat er nu een paar dagen en doet het goed.

akapteijn 17-02-2014 Product paar weken in bezit

Mooie koelvriescombinatie die ruim is en prettig ingericht met aparte laden voor fruit/groente en vlees/vis. Ik heb deze koelkast gekocht omdat hij goed uit de test komt van de Consumentenbond en hoog scoort op duurzaamheid. En het design is mooi strak. Het is natuurlijk ook erg fijn dat je 'm nooit hoeft te ontdooien. Dat scheelt ook weer in energiekosten. Geluidsniveau is redelijk laag maar je hoort 'm wel aanslaan. We zijn er blij mee!

Hr. KLinge 17-02-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie koel/vriescombinatie met een laag geluidsniveau.
Goede indeling en overzichtelijk.
Leverancier heeft hem netjes op de plaats gezet en het verpakkings materiaal verwijderd en mee genomen.
Eerste indruk een mooie en goede koel/vriescombinatie.

Julia en Fred 14-02-2014 Product paar dagen in bezit

Koel - diepvries combinatie van LG bevalt ons prima. De koelkast is stil, heeft weinig geluid. Heeft ontzettend veel ruimen. Zowel als in het koel al vries gedeelte kunnen wij alles bergen wat we willen bergen. Het vries gedeelte werkt goed, is goed in te stellen. Het koel gedeelte werkt goed.

LG Koelkast koper 09-02-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie design, geluidloos, geen ijsvorming in de diepvries, aparte ruimte voor groente en vlees in koelgedeelte. Kortom, ik ben er blij mee!

Dries 19 06-02-2014 Product maand in bezit

De koelkast opent en sluit perfect, handig alarm bij het telang openstaan,De ruimte en de indeling binnen wat mij betreft perfect niets meer aan veranderen.
Vormgeving mooi vooral de laklaag heel gemakelijke schoon te maken.Duurzaamheid mijn broer heeft al jaren vergelijkbaar LG koetkast geen enkel probleem.
Ja geluidsniveau je hoot het bijna niet zo stil is die.

Kortom een toppertje echt aan te raden.

otman23 31-01-2014 Product paar dagen in bezit

Beste, ik koop koelkast . Ik ben tevreden want heel stil en goed koelen. Mijn vriend verteld en ik koop .
Bedankt,

Reinier&Irene 31-01-2014 Product paar dagen in bezit

Koelkast met vriezer ziet er goed uit. Binnenwerk is zeer handig en slim ingedeeld. Duurzaamheid door toepassing van eco instelling en zuinig stroomgebruik. Combinatie is van PVC, dus minder duurzaam in de keten van materiaalgebruik, vandaar een 7.
Combinatie staat in open keuken die direct aansluit op woonkamer. We horen 'm nauwelijks, soms een keertje aanslaan. Maar dat is het wel.