LG GBB539PVCPB rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB539PVCPB rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

otman23 31-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Beste, ik koop koelkast . Ik ben tevreden want heel stil en goed koelen. Mijn vriend verteld en ik koop .
Bedankt,

Gluon 30-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Ons oog viel onmiddellijk op de vormgeving en de onderhoudsvriendelijke RVS uitvoering. Ook de handige koellades die heel gemakkelijk in en uit schuiven. Het zuinige A++ label en de total No frost samen met de 10 jaar garantie zijn zeker pluspunten!!! Een aanrader!

ALBERTO VENTURA 29-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Prijs kwaliteit super toestel. zeer mooi design en veel bruikbare ruimte . zeer groot gebruiksgemak . zelfs omwisseling draairichting deuren is een eitje . zal zeker lg overwegen bij de volgende aankopen van groot electro . dus mensen aarzel niet en neem dit toestel zeker in overweging . het ziet er degelijk uit en stevig .

stinneke 28-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Heel tevreden over dit product. Koelt goed.Goede prijs/kwaliteitverhouding. Dit product is een aanrader.

Christine Vanneste 28-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Zeer goed en handig toestel.
Ideaal met no-frost en ook 0-graden vak voor koudere bewaring. Ook handig geluidssignaal als koelkast te lang openstaat

Hasan Temur 09-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Het is een zeer gemakkelijke koelkast om te gebruiken. De indeling in het koelkast is zeer goed afgestemd op elkaar, om het de gebruikers zo makkelijk mogelijk te maken. De diepvriesvakken zijn ook zeer makkelijk uit te rollen!
De vorm en kleuren van de koelkast zijn ook zeer mooi en modern en het past ook zeer goed bij ons keukeninterieur.
Over de duurzaamheid kan er zeker niet geklaagd worden, mede dankzij zijn A++ energielabel!
Het is een koelkast dat toch iets of wat geluid maakt, maar dat kan niet anders omdat we hier van een zeer grote koelkast spreken.

José V. 28-12-2013
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Mooi toestel, zeer geluidsarm en heel mooie indeling.
De door de fabrikant igestelde temperaturen in de verschillende compartimenten opgemeten en die kloppen perfect. Hopelijk kunnen we lang genieten van onze aankoop. Toestel nog maar pas aangekocht, dus moeilijk om duurzaamheid nu al te beoordelen.

Khalid Yaznasni 17-12-2013
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Wij kozen voor deze koelkast omdat de prijs/kwaliteit gewoon fantastisch is. Qua plaats in de koelkast is het ook zeker een meevaller en het past qua kleur perfect bij onze keuken. De knopjes zijn makkelijk te bedienen en de ladeblokken van de diepvries zijn heel ruim. Een topper dus!

kurt vds 14-12-2013
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Mooi design. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Laag verbruik klasse A++. Weinig lawaaihinder. Over de duurzaamheid kunnen we ons nog niet uitspreken. Hopelijk hebben we er veel genot van.

ulrichs 30-11-2013
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Vooral de no-frost funtie was voor ons een voltreffer. Na ervaring met andere no-frost kasten, en de minder goeie ervaring van Ariston die we om de maand moesten ontdooien. Ook de 10 jaar garantie om het motorsysteem zal waarschijnlijk een goeie garantie bieden. Het alternatief dat we bekeken van Liebherr was bijna 2x de prijs. Uitstekend prijs / kwaliteit verhouding voor een AA+ kast, die dus nog energievriendelijk is ook.
Positief is de aluminium uitstraling, maar voelt toch een beetje te plastic aan. Daar mogen de ontwerpers nog wat meer aandacht aan besteden.

grietg 26-11-2013
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Ik kocht de combi koelkast/diepvries net omdat ik 2 in 1 wilde hebben voor het gebruiksgemak. Dat blijkt een schot in de roos. De verschillende compartimenten maken het heel gemakkelijk om het toestel zo optimaal mogelijk te gebruiken. Ook de vormgeving sprak me erg aan. Ik leef in een appartement met een open keuken wat wil zeggen dat het toestel deel uitmaakt van mijn interieur. Daarom ben ik heel tevreden met de kleur en de strakke vormgeving.
De duurzaamheid speelde ook een rol voor me. Heel belangrijk dat een huishoudelijk toestel een correct verbruik heeft. Daarom heb ik gekozen voor een toestel met A++ energieniveau. Qua geluid is het een zaligheid, vooral in vergelijking met mijn vorige - oudere - toestel.

Casper Daeleman 25-11-2013
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

De koel-vriescombinatie van LG is zuinig, stil en handig in gebruik. Door de no frost functie nooit meer ijsvorming.

Jos805 20-11-2013
Geschreven voor: LG GBB539PVCPB rvs

Zeer tevreden, net wat ik zocht, goede verdeling van baken en ruimte. Ideale temperatuur aangeving en instellingen.