LG GS 9366 NECZ rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GS 9366 NECZ rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

familie vandermaesen 25-02-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Gisteren is onze LG GS9366NECZ geleverd.
We hebben deze gekozen voor zijn mooi disign. De voorkant en de zijkanten zijn inox-look wat mooi uitkomt in onze keuken.
Met zijn grote koelinhoud van 405l past hij ideaal bij ons gezin met 4 volwassenen. We hebben zelfs geen sanitaire leidingen moeten leggen, want hij heeft een ingebouwd waterreservoir voor ijsblokjes en koud water. Het handige hieraan is dat je twee standen hebt voor het ijs. Zo heb je de keuze om voor ijsblokjes te gaan, die wel redelijk groot uitvallen. Ikzelf verkies de 2de stand voor gecrushed-ice.
De energiebesparende deur geeft deze koelkast een meerwaarde. Niet enkel het energiebesparend effect maar ook het gebruiksgemak om kleine benodigdheden vlug te kunnen nemen door op openen van de deur met een drukknop.
Deze LG koelkast is dus een aanrader qua vormgeving en gebruiksgemak.

Swinnen Carina 31-01-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

We hebben gekozen voor deze koelkast van LG voor zijn mooi design en een pluspunt was dat de voorkant en de zijkanten van inox waren wat mooi uitkomt in onze keuken.Ook zijn grote koelinhoud van 406 liter past ideaal bij ons gezin met 4 volwassenen.We hebben zelfs geen sanitaire leidingen moeten laten leggen want hij heeft een ingebouwd waterreservoir voor ijsblokjes en koud water, ideaal toch!!!

Kris Van Buggenhout 18-01-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Enkele dagen geleden hebben wij de LG GS9366NECZ aangeschaft, nadat onze vorige Amerikaanse ijskast defect bleek te zijn. Bij levering bleek dit model 4mm te groot om in onze inbouwkeuken te passen, maar na het uitbreken van een aantal laminaat-planken, bleek deze alsnog te passen. Het toestel is handig uitgerust met wieltjes (rijden enkel wel naar voor of achter, niet links of rechts, maar dit geld voor de meeste side by sides). Na een dag wachten (op aanraden van de transporteur) staken we de stekker in en kon het toestel eindelijk starten.

Eerst viel op hoe stil het toestel is in vergelijking met de meeste andere toestellen. Buiten het deuralarm is de koelkast nagenoeg stil.
De koeling functioneerde onmiddellijk, zowel voor de diepvries als voor de koelkast, na een uurtje was alles koel genoeg om te vullen. Er zijn 3 deuren, een voor de koelkast, een voor de diepvries en een voor dranken/kleine zaken. De "drankendeur"is zeer handig om snel iets uit de koelkast te nemen, zonder de volledige deur te moeten openen en meer stroom te moeten verbruiken om alles terug te koelen.

De vakken zijn ruim en diep, waardoor er voldoende voedsel en drank inpast. ook het Pure & Fresh "afzuigsysteem is handig om bepaalde geuren te elimineren. De ijskast heeft ook geen aansluiting op de waterleiding nodig, maar werkt met een apart hervulbaar reservoir, zodat de aanschaf van meestal dure filters niet nodig is. Dit reservoir gebruiken wij icm een filter op onze waterkraan zodat we alsnog flessenwater kunnen uitsparen. Ook ijsblokjes/schilfers komen vlot uit het apparaat.

De console is zeer eenvoudig in gebruik en volledig touchscreen. ook voor mensen met kinderen is het kinderslot handig om lekken en een vloer vol ijs te vermijden.

Het toestel is nog maar enkele dagen in dienst bij ons maar is tot nu toe al een droom in gebruik.

Hieronder nog even plus en minpunten:
+ Driedeurs system bespaart op energieverbruik (en is gewoon makkelijk)
+ Stil
+ Voldoende plaats
+ Mooi uiterlijk
+ Hoeft niet aangesloten te worden op de waterleiding en heeft dus geen filter nodig

- Hoogte is een beetje bedrieglijk (achteraan de koelkast is een verhoogd vlak met electronica waardoor de hoogte verschilt met de voorkant

beckerslanaken 12-01-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

MOOIE AMERIKAANSE IJSKAST, enige minpuntje wat niet gemeld werd en ook niet verwacht werd door ons is dat er geen wateraansluiting is maar steeds een bakje gevuld moet worden, hoe praktisch of onpraktisch dit is zal de tijd uitwijzen ze is heel ruim en praktisch en goed doordachte vormgeving binnenin . Ze maakt minder lawaai dan onze vorige amerikaanse ijskast die ook heel snel (ongeveer 4 jaar) gesneuveld is wegens kapotte compressor waar hier wel 10 jaar garantie op is
heel sterk vind ik dat de ijsmaker aan de deur zit waardoor de vriezer ongelofelijk groot is

W. Hiemstra 22-04-2014

Hallo, ik was benieuwd of jullie al gewend waren aan het vullen. Wij hebben tot nu toe ook eentje op de waterleiding gehad en zoeken nu een andere koelkast. Het liefst op de waterleiding (want die hebben we nu eenmaal al speciaal hiervoor), maar de andere opties van deze LG klinken als muziek in de oren, waardoor ik deze niet meteen wil afschrijven omdat hij niet aan te sluiten is. Ik hoor graag of jullie nu na enige tijd nog steeds zo positief zijn.