LG GS 9366 NECZ

Bekijk alle Koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

tini scheij 25-10-2013

Een mooie degelijke koelkast,hij is ruim en overzichtelijk.De duurzaamheid kan ik nog niet goed beoordelen, maar de koelkast ziet er duurzaam en degelijk uit.Het geluidsniveau is laag alleen bij het maken van ijsklontjes wat hoger,maar is niet storend.Het maken van ijsblokjes brengt de nodige geluiden mee.Door de extra grote deur in de deur van de home bar kan men makkelijk zijn drankje pakken. En de koelkast hoeft niet helemaal geopend te worden. Daarnaast geeft het geeft de koelkast een luxe uitstraling.

Jeanette Koops 15-10-2013
  • Product maand in bezit

Ik vind het een mooie stevige Amerikaanse Koelkast. Vooral het diepvries gedeelte is heel praktisch en ruim. Hiervoor had ik een Whirlpool, daarbij was het vriesgedeelte kleiner. Echter het koelkast gedeelte is nu kleiner. Van mij had het koelgedeelte iets breder gemogen. Hij maakt veeeeel minder lawaai dan onze oude Amerikaanse Koelkast. Nu ik erover nadenk hoor ik hem vrijwel niet. Ik vind het makkelijk en leuk dat er een klein koelkastje in de deur zit. Deze gebruiken wij vaak. Het is heel praktisch en net weer iets anders dan andere koelkasten(dan vind ik leuk). Ik kijk ook naar het stroomgebruik en dat is bij deze heel erg gunstig, zeker als je ook kijkt naar de inhoud. Natuurlijk is het vooral ook voor de kinderen een feest om de ijsklontjes te gebruiken. Ook wordt er lekker veel water koud gedronken.
Ik ben heel blij met de koelkast en hij staat mooi in mijn eetkamer. Een stijlvol desing.

zooropa 18-09-2013

mooi toestel, ruim en handig. maar kunnen over de duurzaamheid natuurlijk nog niets zeggen. geluidsniveau is hoger dan een gewone eendeurskoelkast, maar valt niet erg op. het maken van ijsblokjes brengt natuurlijk de nodige geluiden mee, maar voor ons niet storend. enkel op de deur van de homebar zitten enkele rare vlekjes, spatjes bijna, alsof de lak beschadigd is bij het wegtrekken van de verpakking. heb hier verkoper bij vandeborre aangesproken en zou volgens hen te verhelpen zijn met een soort autolak-hersteller, zoniet mogen we hen terug contacteren. naar dit product ben ik nog steed op zoek maar weet iemand of dit inderdaad zou helpen?

zooropa 18-09-2013

odlandir 12-10-2013

Beste zooropa,

ik wil de GS9366NECZ ook aanschaffen, enkel wil hem wel eerst in de winkel zien. Kan je aangeven bij welke winkel je hem hebt gehaald?

Alvast bedankt voor je reactie.

Rinaldo

zooropa 07-01-2014

update zooropa: de vlekjes op de deur waren niet weg te krijgen. erg teleurstellend voor een gloednieuwe koelkast! klantendienst vandenborre wou niets voor ons doen. hadden dit maar moeten controleren bij levering. naar het feit dat de leveranciers sneller buiten dan binnen waren en de schade meer of minder zichtbaar is naargelang de lichtinval, had de klantendienst geen oren. na veel heen en weer gemail stelden ze ter compensatie een tegoedbon voor van 125 euro. op ons aandringen hebben ze de 125euro tenslotte gewoon op onze rekening gestort. erg teleurgesteld contacteerden we LG zelf. zij vroegen om foto's. naar aanleiding van de foto's stelden ze voor de deur gratis te vervangen. na 1 maand was de nieuwe deur nog niet klaar en belden ze ons terug met het voorstel om ons gewoon een volledig nieuw toestel te brengen! dat is pas klantenservice! dank u LG. vaarwel vandenborre.
(ik hoop dat het noemen van de verkopen geen inbreuk is op de huisregels? )

zooropa 07-01-2014

ps:olandir, de meeste winkels stallen deze toestellen niet uit wegens te weinig ruimte. hebben onze puur op foto's gekozen.