Samsung RL 58 GQERS - Reviews

234 liter
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

gert franssen 12-02-2015 Product paar dagen in bezit

Met deze koelkast denk ik een waardige vervanger voor mijn 15 jaar oude amerikaanse koelkast te hebben. Ziet er erg goed uit,toch wel wat hoger dan ik had verwacht. Goed ingepakt, degelijk materiaal, mooie verlichting en erg praktisch in gebruik. Ik kan er bijna net zoveel in kwijt als in m´n vorige amerikaanse koelkast.

yassou 09-02-2015 Product paar dagen in bezit

We zijn erg blij met deze koelvriescombinatie. Handige indeling, erg overzichtelijke vriesvakken. een echte aanwinst. We hopen met deze A+++ een goede keus te hebben gemaakt.

JoJo2712 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig design en uiterst stil.
Gemakkelijk te openen, dat met name handig als je je handen vol hebt.
Het maken van ijsblokjes is erg makkelijk.
De apart in te stellen cool-zone is zeer practisch.

Marc - Gent 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer kwalitatief product met een mooie vormgeving.
De coolzone is een echt gemak net als het ijsblokjes accessoire.
Enige zeer klein nadeel is dat men vlug vingerafdrukken ziet omdat het metaal is. Maar dit wist ik op voorhand.
Al mijn producten (zowel grote als kleine huishoudtoestellen als gsm) zijn van het Samsung merk en zou niets anders meer willen.

Marc - Gent 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer kwalitatief product met een mooie vormgeving.
De coolzone is een echt gemak net als het ijsblokjes accessoire.

Goldoni 28-01-2015 Product paar dagen in bezit

Het 0 graden vak haakt soms achter het rubber van de deur als de deur niet voldoende geopend werd. Dit vak en het fresh vak kunnen niet verwijderd worden als het flessenvak nog in de koelkast zit. Het geluidsniveau is niet hoog maar de frequentie wel. Wie gevoelig is aan hoge tonen zou dit lastig kunnen vinden.
Voor het overige een super koelkast en zeer handige ijsblokjeslade, makkelijke laden voor diepvries en ook de diepte van de koelkast maakt dat je heel veel kunt bewaren. Temperatuurstabiliteit optimum.

jaap scholte 23-01-2015 Product paar dagen in bezit

Een hele stille koelvries-combinatie. Ik heb hem net een paar dagen, maar zou hem niet willen missen. De led verlichting binnen maakt het plaatje compleet. Met de SMART Eco knoop wordt de koelkast geactiveerd voor een optimale energiebesparing. En last but not least een hele ruime koel en vriesinhoud.

petra9246 17-01-2015 Product paar weken in bezit

Het is een mooie kast. Bij vlagen wel wat luid.
instellen en aan passen van de tempratuur gaat heel eenvoudig. Het is wel lastig om 2 liter flessen cola kwijt te kunnen

Wilwol 17-01-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige koel vriescombinatie, zeker het system voor ijsklontjes is zeer makkelijk en de indeling van zowel koel als vriesgedeelte.

JBont 26-12-2014 Product paar dagen in bezit

De koelkast ziet er heel mooi uit en is heel ruim van binnen. De 'ijsblokjesmaker' is ook heel handig en werkt goed. De snelle koellade is ook heel handig als je bijvoorbeeld drinken snel wilt koelen.

edstolp 23-12-2014 Product paar dagen in bezit

mooie vormgeving en erg makkelijk in te stellen. ziet er van binnen en van buiten mooi uit. binnenverlichting erg handig.
de indeling van de koelkast vind ik goed zoals het is en kan eventueel aangepast worden naar eigen inzicht. het ijsblokjes maken is erg handig.het koelgedeelte is voor ons voldoende ruim,je kan er veel in kwijt. we hebben hem pas een paar dagen in huis maar bevalt prima tot nu toe. geluid hoor je alleen als de koelkast aanslaat.

Rick Diemen 28-11-2014 Product paar dagen in bezit

Nu een week in gebruik en bevalt uitstekend.
Koelt en vriest zeer goed, praktisch niet hoorbaar.
Enig minpuntje is de mogelijkheden voor het aanpassen van de inrichting van het koeldeel. Dit zou wat flexibeler mogen zijn, zodat je het grote volume nog beter zou kunnen benutten.

LIL 13 24-11-2014 Product paar dagen in bezit

Deze koelvriescombinatie laat zien dat je met een doordachte indeling, een strak en overzichtelijk design, ook spaarzaam en duurzaam kan zijn.

K Q 19-11-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving en speciale draai deur handvat om de rubbers duurzaam vanaf te trekken bij het openen van de deur.

LED verlichting binnen (duurzaamheid!)

Aan de buitendeur is er een display om eventueel temperatuur te regelen en de huidige temperatuur af te lezen.

Een mooi en ruime koelkast!

keukenprinses2052 22-10-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtige koelkast met veel mogelijkheden.
Energie zuinig
geluidsarm.
duurzaamheid nog onbekend, te kort in bezit

SleepyngB 12-09-2014 Product paar dagen in bezit

geweldige koelkast gebruiksgemak groot. Wij zijn er erg blij mee en geeft bijna geen geluid.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roeel1 05-09-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een hele makelijke koelkast in gebruik. De LED verlichting geeft enorm veel licht. De indeling is ideaal je hebt voor alles wat je nodig hebt een plekje.
Het is geen super grote koelkast maar heeft wel veel ruimte binnen in de koelkast. Het is een vrijwel geluidsloze koelkast ideaal voor in elke ruimte.

bos33223 03-09-2014 Product paar dagen in bezit

Erg te spreken over de koelkast.
Een erg praktische indeling, ik eet erg gezond en vind het prettig om sla, fruit en vlees goed te kunnen bewaren. De flessenindeling werkt ook erg handig.

Omdat ik een huis tijdelijk bewoon was het voor mij fijn om een duurzame, kwalitatief hoogwaardige koelkast te hebben die ik weer mee kan verhuizen.
Daarnaast moest deze ingebouwd als losstaand ( als tweede koelkast) er mooi uitzien.

Persoonlijk vind ik het energieverbruik erg belangrijk. Daarom heb ik een A+++ gekocht.

De combinatie van de no frost, de echte RVS deuren en het lage energieverbruik gaven de doorslag boven de bosch/ siemens alternatieven.
Daarnaast is 10 jaar garantie op de motor/ compressor ook een teken van kwaliteit.

J.A. Feunekes 30-08-2014 Product paar dagen in bezit

We hebben de koelkast net gekocht maar we verwachten een hele goede koop gedaan te hebben omdat de koelkast voldoet aan onze wensen van uitvoering, praktische indeling en uitstekende afwerking.

disto21 25-08-2014 Product paar dagen in bezit

Deze koel-vriescombinatie is bijzonder gebruiksvriendelijk door de slimme overzichtelijke indeling van zowel koel- als vriesgedeelte alsmede door de digitale bediening.
Door de no frost uitvoering niet meer het vaak lastige ontdooien van het diepvriesgedeelte.
Het geluidsniveau is zeer acceptabel bijv. bij het invriezen. Verder is deze muisstil.
Een combinatie in een prachtige uitvoering die volledig aan de verwachtingen voldoet.
Daarnaast door de zuinige energieklasse en de 10 jaar garantie op de compressor is deze combinatie een verantwoorde vervanging van de oude.