Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ETNA RBT154 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jolanda 20-10-2021

Juweeltje onder de koelkasten!

Geschreven voor: ETNA RBT154 rood

Deze koelkast is een absoluut juweeltje onder de koelkasten! Deze koelkast heeft een uniek design wat hem zo enorm speciaal maakt. In eerste instantie is mijn keuze natuurlijk gevallen op het fantastische retro uiterlijk maar praktisch scoort deze koelkast bij mij ook een dikke tien! Allereerst vermeld ik graag dat sommige varianten van dit soort luxe koelkasten aan de onderzijde voorzien zijn van wieltjes. Echter dit model beschikt niet over betreffende wieltjes welke in mijn optiek ook volstrekt overbodig waren geweest. Deze koelkast is namelijk uitzonderlijk handzaam waardoor het waterpas plaatsen een fluitje van een cent was. Vervolgens vermeld ik graag dat deze koelkast enorm duurzaam, hoogkwalitatief en gebruiksvriendelijk is. Het koelgedeelte is bijzonder ruim en voorzien van een zeer gebruiksvriendelijke indeling. Het vriesgedeelte is ook ruim genoeg en voorzien van het tijdbesparende Low-Frost systeem. Dit systeem resulteert in een verminderde ijsvorming waardoor ontdooiing ook minder vaak nodig is. Daarnaast zijn alle meegeleverde accessoires zoals met name de glazen legplateaus, de kunststoffen deurvakken en het metalen flessenrek uit zeer degelijke materialen vervaardigd. Ook is deze koelkast uitgerust met voor mij geheel nieuwe systemen, namelijk een CrispZone lade en een FreshZone lade. Beide laden heb ik inmiddels getest en het resultaat is werkelijk verbluffend. Voornamelijk mijn groente en fruit blijven veel langer vers en veel langer houdbaar. Hierdoor hoef ik veel minder vaak versproducten weg te gooien. Dit reduceert mijn voedselverspilling wat uiteraard ook leidt tot een kostenbesparing. Wellicht dat het IonAir systeem hier ook nog een extra bijdrage aan levert. Dit systeem zorgt er namelijk ook voor dat een permanente en constante lage temperatuur is gewaarborgd. Ook het energieverbruik van deze koelkast met zijn energielabel E draagt beslist bij aan een aanzienlijke energiebesparing. Verder is deze koelkast voorzien van een heldere LED verlichting waardoor ik in een oogopslag volledig overzicht heb van de totale inhoud. Overigens mocht deze LED verlichting in de toekomst het onverhoopt begeven dan blijkt deze simpelweg vervangbaar te zijn. Verder wil ik beslist niet onvermeld laten dat deze koelkast bijzonder weinig hinderlijk geluid produceert. Tenslotte moge duidelijk zijn dat deze koelkast synoniem is aan 100% kwaliteit. In alle opzichten is dit model zijn prijs dubbel en dwars waard. Of ik nu een voorliefde heb voor Volkswagen of een zwak heb voor de retro Bulli of droom van Ibiza, of simpelweg waar voor mijn geld wens... Deze koelkast heeft al mijn verwachtingen absoluut overtroffen! Geen twijfel mogelijk dat ik hiervan nog heel lang plezier ga hebben. Kortom: Haal vakantie in huis met deze luxe koelkast en waan je thuis op Ibiza!

Pluspunten

• Duurzaam
  • Hoogkwalitatief
  • Gebruiksvriendelijk
  • Energiezuinig
  • Kostenbesparend

Officiele reactie van Atag 21-10-2021

Beste Jolanda,

Allereerst willen wij je bedanken dat je de moeite hebt genomen om deze mooie en uitgebreide review te schrijven. Wat fijn dat deze retro koelkast zo goed bevalt en dat je de voordelen van o.a. de Crisp zone hebt ontdekt! Ook wij wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop!

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.