Beste deals -3% prijsdaling
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV177ZIL zilvergrijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**1@g**l.com 04-05-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Het is een mooi uitgevoerde amerikaanse koelkast.
Hij doet wat ie moet doen.
De levering en installatie was perfect geregeld.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Mooie kleur
  • Door de afmetingen niet zo aanwezig

Minpunten

• Enige moeite om hem waterpas te stellen

Officiele reactie van Atag 05-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over het design en gebruiksgemak van deze Amerikaanse koelkast.
Fijn dat de levering en installatie zo goed geregeld waren.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop!

Ellen

a**i@h**l.com 06-03-2022

Compact met enorm veel ruimte

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Doordat ik eigenlijk meer vries ruimte nodig had en de meeste koelvries combinaties niet zo een grote vriesvak hebben ben ik op zoek gegaan naar een Amerikaanse model. Ik wilde geen standaard maat want dat paste niet. Gelukkig was er deze Etna Amerikaanse model. Was eerst huiverig of deze toch niet te klein zou zijn maar niets is minder waar. Fantastische keuze. Niet zo kolossaal aanwezig en toch zoveel ruimte. Zowel vries als koel gedeelte meer dan ruim voldoende aan ruimte. Voor een gezin van 4 en denk zelfs 5 heeft deze Etna genoeg te bieden.
Led verlichting aan de binnenkant geven prima licht om alles overzichtelijk te houden en te kunnen vinden wat je nodig hebt. Koelkast heeft een degelijke kwaliteit en de prijs is daardoor prima mee in verhouding. Voelt solide aan. De glazen planken en rekjes zijn voldoende en van goede kwaliteit. Oogt premium en is premium. Geluid valt ook super mee. Staat in de open keuken en tot nu toe geen hinderlijke geluiden hoeven ervaren alsof die niet aan staat. En vooral prachtig om te zien. Prima keuze en nog altijd blij mee.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Erg stil
  • Degelijke kwaliteit

Officiele reactie van Atag 08-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Een fantastische keuze, kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Bedankt voor deze uitgebreide en enthousiaste review. Erg fijn om te lezen dat de Amerikaanse koelkast aan al je wensen voldoet.

Met vriendelijke groet, Femke

R. Bosk 06-03-2022

super koel/vrieskast!

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Wat ben ik blij met deze geweldige koelkast!
Voor grote aankopen zorg ik dat ik goed geïnformeerd ben zodat ik weloverwogen een keuze kan maken, zo ook nu.
Ik ben niet heel erg ruim behuisd maar wilde toch erg graag een side by side koelkast. Met deze akv177zil is Etna eigenlijk het enige bekende merk dat prachtig op die wens inspeelt. Gelukkig zonder veel toeters en bellen maar een eenvoudig gevormde, slanke koel/vrieskast die in het geheel wordt opgenomen. En biedt daarnaast veel meer ruimte biedt dan je aan de buitenkant zou verwachten. Veel opbergmogelijkheid in de beide deuren, maar ook de vries- en groenteladen zijn heel ruim. Zelfs meerdere stronken broccoli passen met gemak in één lade!

Over de 42db heb ik mij vooraf enigszins bezorgd gemaakt maar valt, wat mij betreft althans, alleszins mee. Ik heb een deels open keuken en kan aan tafel nog met het grootste gemak een gesprek voeren. Niet het gevoel overstemd te worden.

De kleur, moet ik bekennen, is donkerder dan ik van zilvergrijs verwachtte. De beide zijkanten zijn van ander plaatmateriaal dan de voorzijde en zijn echt grijs te noemen. Ten opzichte van alle voordelen valt dit natuurlijk te verwaarlozen!

Pluspunten

• veel ruimte
  • eenvoudige vormgeving
  • past prima in een iets kleinere keuken

Officiele reactie van Atag 07-03-2022

Beste heer / mevrouw Bosk,

Dank voor het schrijven van deze mooie enthousiaste review. Leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft en u blij met met de keuze die u gemaakt heeft. Dat u tevreden bent over de koelkast is waar wij het allemaal voor doen.
Wij wensen u veel koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

f**y@z**t.nl 21-01-2022

Een mooi en degelijk product van eigen bodem.

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

De aanschaf van deze ETNA koel/vriescombinatie is het resultaat van een uitvoerige selectie van het aanbod op de markt. Gelet op zaken als: afmetingen (moet passen in een bestaande nis), energieverbruik, geluid, strak uiterlijk, geen ijsdispencer (liever meer ruimte in het vriesgedeelte) maar vooral ook prijs/kwaliteit, De 3 jaren extra fabrieksgarantie bovenop de standaard periode van 2 jaar, maakt het nog aantrekkelijker om voor ETNA te kiezen. Bij levering was de combinatie stevig maar ook handig verpakt, zodat de zelf-installatie in de bestaande nis in onze bijkeuken, enorm is meegevallen. Hij is nu een maand in gebruik en wij zijn dik tevreden, ook vanwege de geringe geluidsproductie van het apparaat.

Pluspunten

• prijs
  • strak uiterlijk
  • weinig geluid
  • makkelijk te ontmantelen

Minpunten

• bediening instelling binnen in koelkast
  • geen aanduiding van werkelijke binnentemperatuur

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie en uitgebreide beoordeling. Leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft en u tevreden bent met de koelkast.
Wij wensen u veel koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

Inge Rosmolen 26-10-2021

Een echte aanrader!

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Wij hebben wel diepvriesruimte nodig, maar omdat we maar met 2 personen zijn, niet heel veel koelruimte. Daar voldoet deze helemaal aan. Bovendien is hij iets smaller dan de meeste Amerikaanse koelkasten en ook dat komt goed uit. Dan is hij ook nog eens heel stil en ziet er met de verzonken openingsgreep heel mooi uit. Kortom : Een echte aanrader!

Pluspunten

• Veel vriesruimte
  • Niet te groot
  • Erg stil

Officiele reactie van Atag 27-10-2021

Beste Inge,

Wij waarderen je positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat je ons aanraadt.
​Heel veel plezier van deze 'koele' aankoop.

​Groet Heidi

arieengerda 25-09-2021

voor die prijs een prima apparaat

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Een prachtige Amerikaanse koel/vries kast. Ruime koeling, en maar liefst 175 ltr vries!
De indeling van zowel koel als vries ziet er erg mooi en practisch uit.
Hier kunnen we jaren plezier van hebben.

Pluspunten

• ruime koeling
  • ruime vrieskast

Officiele reactie van Atag 27-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Wat fijn dat u de moeite neemt deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over de indeling en de ruimte van deze koel/vriescombinatie. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
​Met vriendelijke groet,
Chantal Webcareteam ETNA